Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Petrozilijus Cvakelmanas
    pradėjo temą Gelžk. Vilnius-Kaunas

    Gelžk. Vilnius-Kaunas

    O štai čia - antras pagal aukštį (25 m) Lietuvos tiltas.




  • PoDV
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Prasidėjus „Rail Baltica“ vėžės Kaunas-Palemonas darbams pigs traukinių bilietai



    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5nOn0YMrp
    Įdomu, ar kažką įdomaus sugalvos UAB "Kauno autobusai", kad galėtų šiaurrytiniai miegamieji rajonai lengviau tiesiogiai į stotį atvažiuot. O gal užteks ir esamų grafikų... Dauguma ir taip renkasi tarpmiestinį autobusą iš šių rajonų.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Prasidėjus „Rail Baltica“ vėžės Kaunas-Palemonas darbams pigs traukinių bilietai

    Gegužės 22 d. prasidės europinės vėžės nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties tiesimo darbai. Jie vyks visą vasarą, o traukiniai Vilnius-Kaunas šiuo laikotarpiu važiuos tik iki Palemono, todėl kainuos pigiau...

    ...Populiariausiems traukinių maršrutams bendrovė organizuos nemokamus autobusų reisus, nuvešiančius keleivius iš Palemono į Kauno geležinkelio stotį ir atgal, o maršrutų Vilnius–Kaunas ir Vilnius–Palemonas keleiviams visą šį laikotarpį galios speciali nuolaida kelionės bilietams...

    ...Nuo gegužės 22 d. keliaujantiems traukiniu iš Vilniaus į Kauną ir/ar atgal bilietai kainuos 25% pigiau nei įprastai.

    Iki eismo pertraukos pradžios Palemono traukinių stotis bus paruošta didesniems keleivių srautams: infrastruktūra pritaikyta ir judėjimo negalią turintiems keleiviams, įrengti automobilių privažiavimai abiejose stoties pusėse, įrengiama papildoma automobilių stovėjimo aikštelė, todėl bus galimybė ir šiaurinių Kauno miesto rajonų gyventojams atvykti automobiliu ir jį palikus kelionę į sostinę tęsti traukiniu...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5nOn0YMrp

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tada lieka Aleksandruvka. Ten tarybiniuose pokariniuose (po Antrojo pasaulinio) karo žemėlapiuose yra pažymėta stotis. Kai važiavau fotografuoti linijos, tai vietiniai (apie 70 metų) iš Aleksandruvkos sakė, kad jokios stoties čia nebuvo. Gali būti, kad pokaryje sudarinėjant žemėlapius buvo naudotais dar Pirmojo pasaulinio karo vokiškais žemėlapiais ir todėl atsirado stotis... Tiesa, Aleksandruvkoje yra tipinis medinis pastatas - gyvenamasis namas, bet toks, kokių pilna šioje linijoje, t.y. jie statyti caro laikais, gal ne iš karto nutiesus liniją, bet kiek vėliau, o ne vokiečių.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    1921 metų žemėlapis.
    Kartschupe, Grabutsischki, Prowienischki.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pamieris už Pravieniškių į Kaišiadorių pusę. Arčiausiais Grabučiškių iš dabartinių stotelių yra Karčiupis ir Pravieniškių stotis.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Gal Pamieris ar Pagiriai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1917-1978 мokiečių Pirmo pasaulinio karo tvarkaraščiuose ir jų prieduose nėra tokios stoties tarp Vilniaus ir Kauno. Galbūt tai ankstesnio okupacinio laikotarpio. Gali būti, kad tai dabartinis Karčiupis ar netoli jo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    [QUOTE=miraged;n1647682]
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Ar gali čia būti Grabučiškių geležinkelio stotis? https://lt.wikipedia.org/wiki/Grabu%...%C5%A1k%C4%97s

    Abejoju, plius nesutampa užrašai: http://www.kaisiadoriumuziejus.lt/en...4%97lapyje.jpg
    Kodėl negalėtų būti? Vokiečių pavadinimai daug variantų turi ne tik šioje vietoje. 1911 m. žemėlapyje ko gero tiesiog lenkiškas.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    [QUOTE=laimutis;n1647663]Ar gali čia būti Grabučiškių geležinkelio stotis? https://lt.wikipedia.org/wiki/Grabu%...%C5%A1k%C4%97s

    Abejoju, plius nesutampa užrašai: http://www.kaisiadoriumuziejus.lt/en...4%97lapyje.jpg

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Ar gali čia būti Grabučiškių geležinkelio stotis? https://lt.wikipedia.org/wiki/Grabu%...%C5%A1k%C4%97s



    https://www.ebay.de/itm/GRABUTSCHISK...MAAOSw4Q5bHV5V

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Lietuva siekia ES finansavimo „Rail Baltica“ atšakai Vilnius–Kaunas

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ilnius-kaunas/

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Brigada gali nakvoti Kaune, ne ten yra mašinistų nakvynės patalpos.
    Bet už tą laiką reikia mokėti? Juk arba darbo laikas, arba bent komandiruotės.
    Vietiniai pigiau.

    Šiuo metu „airBaltic“ dirba daugiau nei 50 pilotų ir 18 keleivių salono įgulos narių iš Lietuvos. Be to, „airBaltic“ sustiprino savo pozicijas Lietuvoje, siūlydama daugiau tiesioginių skrydžių iš Vilniaus.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2018.01.31, 12:11.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Brigada gali nakvoti Kaune, ne ten yra mašinistų nakvynės patalpos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Aš visiškai kitaip pozicionuočiau. Vilniuje JAU yra sluoksnis žmonių, kuriems "nuosava mašina nelygis". Tai jiems reikia važiuoti į renginius Kaune, kurių skaičius artimas Vilniui
    Kauniečiai irgi lankosi Vilniuje renginiuose.
    Dar yra turistai, kurie atskrenda į vieną iš miestų ir nori būtinai aplankyti ir kitą.

    PS
    Pasakos, kad "brigada Kaune negali nakvoti juokinga". Tegu į avialinijas pažiūri. Susikomplektuoja iš vietinių ir Wizz, ir Ryan, ir kiti.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Žinau, kad problema per ankstyvi paskutiniai traukinai, bet paryškintoj vietoj parašyta, kad Vilnius nori traukinio su kauniškiams, o LG atsako, kad jau turi vilniškiams.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Paprasta suprasti.
    Problema yra čia:
    Paprastai paskutinis traukinys iš Vilniaus į Kauną penktadieniais išvyksta 21 val., o šeštadieniais dar anksčiau – 19.45 val., iš Kauno į Vilnių – penktadieniais 22.35 val, o šeštadieniais 21.50 val.
    Tas derinimas su Žalgirio arena gal ir neblogai. Bet ne visi ten nori, ne visiems ten reikia. Ir jei nori į renginį Kaune, kuris ne Žalgirio arenoje, tai lieki ant ledo.
    Todėl lygiai taip pat neblogai būtų ketvirtadienį-sekmadienį 2230-2300 traukiniai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Vilnius. Iki stoties galima Taksi. O tarp miestų taksi nepavažiuosi.

    PS
    Lėšų 4 valandą leisti du traukinius tai yra.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Vilniaus savivaldybė nori naktinių traukinių iš Kauno, geležinkelininkai sako – jau yra

    Vilniaus miesto savivaldybė norėtų, kad iš Kauno į Vilnių penktadieniais ir šeštadieniais kursuotų naktinis traukinys. Tokiu būdu esą kauniečiai turėtų daugiau galimybių lankytis renginiuose Vilniuje. Tačiau „Lietuvos geležinkeliai“ tvirtina, kad ir dabar po renginių Kauno „Žalgirio“ arenoje galima į sostinę grįžti traukiniu. Ir ne tik savaitgaliais. Apie papildomus maršrutus kol kas nekalbama...
    Paryškintas vietas sunku suprast (vienas apie batus - kitas apie ratus)
    Paskutinis taisė lukass; 2018.01.30, 08:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Amaliuose įrengiama požeminė perėja po geležinkeliu šalia pervažos (po Vilniaus krypties peronu). Aplinkkelio, kuris pakeis Amalių pervažą, statybos darbai vyksta. Taip pat pradėta Palemono pervažos likvidavimui skirto viaduko statyba (kol kas tik aikštelių paruošimo darbai iš abiejų pusių).
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.04, 17:14.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, kam ruošiamas pagrindas šalia geležinkelio (paskutinė nuotrauką ir kitos)? Bus perkelta magistralinė linija, o jos vietoje įrengti papildomi keliai nusukimui į Vaidotus? Projekto brėžiniuose toje vietoje jokie pertvarkymai nenumatyti. Ar čia tik laikinas kelias bus paklotas?
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.06, 12:55.

    Komentuoti:

Working...
X