Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė ead Rodyti pranešimą
    Aplinkeliui Kyviškės - Valčiūnai pinigai jau yra, sutartis pasirašyta, bet ir tai darbai užtruks beveik 3 metus, jei ir ne daugiau, nors projekto vertė yra ne 1.7 mlrd, o 5 kartus mažesnė, darbo mastai žymiai mažesni
    Gėda ir atsilikimas. Pirmojo pasaulinio karo metais primityviomis priemonėmis per nepilnus metus (1915.09.12 - 1916.07.26) su visais projektavimais buvo nutiestas Lauksargių - Šilėnų geležinkelis. Tiesė, beje, civiliniai rangovai, talkininkavo kariškiai ir buvo naudojama apie 7500 karo belaisvių. Žiemą darbai mažai vyko. Be to buvo organizacinių nesklandumų - dėl kariškių kišimosi civilinis rangovas atsisakė darbų. Tad po to teko patiems kariškiams viską daryti.
    O čia dabar šalia esamo geležinkelio naujo kelio pakloti per pusmetį negali... Ir kiek dar užtruko projektavimas kompiuterių, o ne lekalo ir pieštuko amžiuje... Žodžiu, totalus py*dec.

    Comment


      #42
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Gėda ir atsilikimas. Pirmojo pasaulinio karo metais primityviomis priemonėmis per nepilnus metus (1915.09.12 - 1916.07.26) su visais projektavimais buvo nutiestas Lauksargių - Šilėnų geležinkelis. Tiesė, beje, civiliniai rangovai, talkininkavo kariškiai ir buvo naudojama apie 7500 karo belaisvių. Žiemą darbai mažai vyko. Be to buvo organizacinių nesklandumų - dėl kariškių kišimosi civilinis rangovas atsisakė darbų. Tad po to teko patiems kariškiams viską daryti.
      O čia dabar šalia esamo geležinkelio naujo kelio pakloti per pusmetį negali... Ir kiek dar užtruko projektavimas kompiuterių, o ne lekalo ir pieštuko amžiuje... Žodžiu, totalus py*dec.
      Nežinau, atstovaujant gamybininkų pusę, galiu pasakyti, kad ne viskas taip paprastai yra, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Yra sudaryta technologija, ne iš piršto juk laužta juk ji. Jei terminas - 3 metai, reiškia jis yra pagrįstas. Darbai bus vykdomi keliais etapais, viskas derinama bus su esamu traukinių eismu. Galima aišku ir per metus su dideliais gamybiniais pajėgumais viską padaryt, bet tada kaina išaugtų dvigubai.Viskas skaičiuota remiantis Lietuvoje esamais pajėgumais, technika.
      O kitas dalykas, be to antro kelio tiesimo lauks dar daugybė kitų darbų. Signalizacijos, stočių iešmynų pertvarkymas, tiltų, viadukų rekonstrukcija ir t.t.
      Duotų ES šitam projektui ne 200 mln, o 400 mln, viskas pasidarytų daug greičiau, tačiau visad viską reikia pagrįsti
      Kad ir su tuo ruožu Vilniaus - Kaunas, nemanau, kad tuos 1.7 mlrd skirs LG ar Lietuva, pagrinde viskas bus finansuojama ES. Kiek ES duoda, su tiek ir reikia suktis. Norint važiuoti iki 300 km/h pigiau būtų apskritai tiest naują trasa, o ne iš esmės rekonstruot seną ir tai tada tikrai jau ne 1,7 mlrd kainuotų.
      Apskritai, mano nuomone, reikia džiaugtis ir taip, kad kažkas yra daroma, tobulinama. Jei ne ES pinigai, Lietuva pati niekad apie tokius projektus net galėtų negalvot. Nesam mes juk kokia Didžioji Britanija ar Švedija
      Paskutinis taisė ead; 2012.01.23, 17:20.

      Comment


        #43
        Vadinasi technikos ir technologijų pažanga tik tuščias burbulas? Jei su kastuvu, vežimu, kirviu ir grubia fizine jėga galima padaryti greičiau... Tas pat liečia ir projektavimą. Šimtai tūkstančių už projekto parengimą ir negali visko padaryti per 3 mėnesius. Tai gal dirba du projektuotojai??? Juk yra ir kartografinė medžiaga, ir aeronuotraukos, ir esamos linijos dokumentacija. Ne. vis tiek gaunasi, kad raiti ir pėsti inžinieriai su teodolitu rankose neturėdami jokios padorios kartografinės medžiagos padarė dokumentaciją greičiau... Pagal tą laikotarpio techninį lygį linijos statyba buvo sudėtinga. Dabar gi technologinė pažanga kelis kartus prailgina statybų ir projektavimo laiką... Tai kame problema??? Tikrai ne piniguose.
        Taip, netgi norint važiuoti 200 km/h reikia naujų linijų, esamų rekonstruoti neverta.
        Jei ne ES. Jei ne ES, bet išmintinga ir tikrų patriotų valdžia, tai Lietuva geriau gyventų nei dabar. Būtų lėšų ir geležinkeliams...

        Comment


          #44
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Jei ne ES. Jei ne ES, bet išmintinga ir tikrų patriotų valdžia, tai Lietuva geriau gyventų nei dabar. Būtų lėšų ir geležinkeliams...
          Tokia valdžia su ES pagalba padarytų daugiau, nei be ES, bet nepadarė. Kodėl? Gal todėl, kad tokia neegzistuoja? Čia juk ne šio forumo tema..

          Comment


            #45
            „Kelprojektas“ už 0,5 mln. litų projektuos požemines perėjas geležinkelio linijoje Vilnius-Kaunas

            Didžiausia Lietuvoje kelių, tiltų ir geležinkelių projektavimo įmonė “Kelprojektas” už 0,5 mln. litų projektuos požemines perėjas ir viadukus geležinkelio linijoje Vilnius-Kaunas.

            “Kelprojektas” pasirašė sutartį su Vokietijos bendrove “DB International”, kurios vadovaujamas konsorciumas dar 2008 metais laimėjo valstybės valdomų “Lietuvos geležinkelių” užsakymą projektuoti atnaujintą Vilniaus-Kauno geležinkelį, kad traukiniai galėtų pasiekti iki 160 kilometrų per valandą greitį

            “Šiuo metu geležinkelio kelias Vilnius – Kaunas yra modernizuojamas, siekiama diegti šiuolaikinius standartus. Traukinių greitis šiame kelio ruože labai padidės, todėl vienas svarbiausių uždavinių yra pasirūpinti pėsčiųjų saugumu”, – pranešime spaudai teigė “Kelprojekto” generalinis direktorius Algimantas Medžiaušis.

            Pagal sutartį „Kelprojektas“ projektuos devynis statinius – aštuonias požemines perėjas bei Kaišiadorių stoties pėsčiųjų viaduką. Perėjos bus pastatytos Vokės, Sausių, Rykantų, Lazdėnų, Baltamiškio, Vievio, Kaugonių ir Žąslių stotyse. Šiuo metu šios perėjos eina per bėgius.

            “Kelprojektas” yra valdomas didžiausios Baltijos šalyse privataus ir rizikos kapitalo fondų valdytojos BaltCap”.

            Comment


              #46
              Parašė ead Rodyti pranešimą
              Perėjos bus pastatytos Vokės, Sausių, Rykantų, Lazdėnų, Baltamiškio, Vievio, Kaugonių ir Žąslių stotyse.
              O tarp Kaišiadorių ir Kauno?
              Dar pervažos.

              Comment


                #47
                Ir vėl pinigai švaistomi. Perėjos statomos, kur keleivių per parą viso labo pora dešimčių, o aplinkui laukai, miškai ir pora namų... Tokiose stotelėse kaip Sausiai, Lazdėnai, Baltamiškis, Kaugonys... Bus prišikta ir primyžta... Geriau už tuos pinigus Vievyje buvusios pervažos vietoje (stoties pusėje nuo Vilniaus) įrengtų požeminę perėja - ten vaikščiojančių ir dviratininkų pakankamai daug. Taip pat sutvarkytų peronus Karčiupyje.
                Rykantuose reikia, nes visgi keleivių kiek daugiau, bet to kelio kreivė, o kapinės ir bažnyčia kitoje geležinkelio pusėje nei miestelis. Vokėje taip pat keleivių yra, ir per geležinkelį vaikščiojančių nemažai.

                Comment


                  #48
                  Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                  Tai va, nors keleivių srautai auga, bet deja su modernizaciją LG miega

                  Į geležinkelo Vilnius-Kaunas modernizavimą iki 2019 metų numatoma investuoti apie 1,7 mlrd. litų



                  Nors nesakau, kad tai yra blogai, bet tikrai jie galėtu pasistengti tai atlikti greičiau
                  MAn kažkaip atrodo, kad iki 2020 tikrai bus daugiau nei 160km/h. Šie dviaukščiai gal greičiau ir nevažiuos, bet jei bus nauji traukiniai, bėgiai suvirinti, signalizacija sutvarkyta ir viadukai rekonstruoti, tai pasiekti 200km/h tikrai bus leistina.
                  Dear Sir,

                  Comment


                    #49
                    Leistina, bet kas iš to? Greitam 200 km/h eismui reikalinga žymiai kokybiškesnė kelio konstrukcija nei 160 km/h. O sunkūs prekiniai traukiniai kelią gadina. Be to, leidžiant traukinius 200 km/h greičiu dar sudėtingesnis pasidaro eismo organizavimas. Prekiniai traukiniai turės dar dažniau ir ilgiau stovėti stotyse, praleidinėdami keleivinius. Jei tų keleivinių 2-4 poros per dieną, gal dar ir nieko. Tačiau rekonstruoti ir išlaikyti liniją dėl kelių traukinių porų per dieną yra lėšų švaistymas. Vadinasi, traukinių turės būti virš 10 porų per dieną. O kur dar kiti, stojantys visose stotelėse, tranzitiniai, Klaipėdos. Praktiškai krovininių traukinių eismas stoja visai dienai. 160 km/h tai riba. 200 km/h reikia atskiros linijos nuo pat Panerių rytinio kelyno galo iki Palemono vakarinio kelyno galo.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir vėl pinigai švaistomi. Perėjos statomos, kur keleivių per parą viso labo pora dešimčių, o aplinkui laukai, miškai ir pora namų... Tokiose stotelėse kaip Sausiai, Lazdėnai, Baltamiškis, Kaugonys... Bus prišikta ir primyžta... Geriau už tuos pinigus Vievyje buvusios pervažos vietoje (stoties pusėje nuo Vilniaus) įrengtų požeminę perėja - ten vaikščiojančių ir dviratininkų pakankamai daug. Taip pat sutvarkytų peronus Karčiupyje.
                      Rykantuose reikia, nes visgi keleivių kiek daugiau, bet to kelio kreivė, o kapinės ir bažnyčia kitoje geležinkelio pusėje nei miestelis. Vokėje taip pat keleivių yra, ir per geležinkelį vaikščiojančių nemažai.
                      Nesvarbu, ką bedarytų, bet automatiškai blogai?.. Greitis 160, kokios ten vieno lygio perėjos gali būt, vienam ar tūkstančiui žmonių per parą. Ir kas sako, kad netvarkys tų kitų dalykų, gi ne rytoj 160 paleidžia.

                      Comment


                        #51
                        Ar bent matei, kiek kai kuriose išvardintose stotelėse išlipa ir įlipa žmonių? Per automagistralę Vilnius - Kaunas ties stotelėmis nėra jokių perėjų. O žmonių, einančių per kelią yra kur kas daugiau, o eismas nepalyginamai intensyvesnis. Ir visai nesvarbu, kad greitis mažesnis. Be to kelias tai ne geležinkelis - plotis kelis kartus didesnis. Ir kas iš to, kad miške ar laukuose ties stotele įrengs požeminę perėją? Vis tiek nieks ja net ir nesinaudos - greičiau, patogiau pereiti per bėgius. Jei būtų aukšti peronai, tai nebūtų kaip, o dabar...
                        Paneriuose perėjos reikia verkiant, nes tiltu niekas nesinaudoja, einant į peroną ar išlipus iš traukinio iš Vilniaus. Einant per tiltą susidaro apie keli šimtai metrų. Pasityčiojimas iš keleivių.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ar bent matei, kiek kai kuriose išvardintose stotelėse išlipa ir įlipa žmonių? Per automagistralę Vilnius - Kaunas ties stotelėmis nėra jokių perėjų. O žmonių, einančių per kelią yra kur kas daugiau, o eismas nepalyginamai intensyvesnis.
                          Ties visomis gyvenvietėmis (Grigiškėmis, Vieviu, Elektrėnais), yra viadukai, skirti ir pėstiesiems). O kitur prie magistralės stotelės dažniausiai yra laukuose, kur keleivių retai bepasitaiko. A, ties Žiežmariais viaduko/perėjos visgi reikėtų.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #53
                            Bet juk ir mano minimose traukinių stotelėse keleivių retai būna.
                            Ties Elektrėnais, kol neperkėlė stotelių į miestą, visi eidavo per kelią. Nes viadukas per toli, be to, jei neklystu, jis buvo be šaligatvių. Keleivių būna dar ties Lazdėnais, ties Karčiupiu (tikslių stotelių pavadinimų nežinau, rašau vietovę).

                            Comment


                              #54
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Bet juk ir mano minimose traukinių stotelėse keleivių retai būna.
                              Ties Elektrėnais, kol neperkėlė stotelių į miestą, visi eidavo per kelią. Nes viadukas per toli, be to, jei neklystu, jis buvo be šaligatvių. Keleivių būna dar ties Lazdėnais, ties Karčiupiu (tikslių stotelių pavadinimų nežinau, rašau vietovę).
                              Ties Karčiupiu tai tik matęs kaip išlipa žmonės,ilipančio nei vieno

                              Tai taip susidaro įspūdis,kad iš ten žmonės kitu transportu išlekia kažkur,o grįžta traukiniu...
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                #55
                                Iš Karčiupio išvažiuoja anksti ryte, todėl jei važiuoji vėliau, tai ir nematai įlipančių. O išlipa iš popietinių ir vakarinių traukinių.

                                Comment


                                  #56
                                  Ko gero neatkreipiau dėmėsio,bet tas kampelis tai tikrai nejaukus yra,trinasi visokie,žvalgosi,stebi.
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                    Ko gero neatkreipiau dėmėsio, bet tas kampelis tai tikrai nejaukus yra,trinasi visokie, žvalgosi,stebi.
                                    Kuris kampelis?
                                    Prie Elektrėnų (Kaugonių) ar Karčiupio? Papuola nuvažiuoti į abi stoteles ir pėsčiomis iš ten vaikščioti į Elektrėnus, Kazp0kiškes, Pravieniškes, Užusalius... Kažko tai blogo nepastebėjau... Gal šį pavasarį kažkas kitaip darosi?

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Kuris kampelis?
                                      Prie Elektrėnų (Kaugonių) ar Karčiupio? Papuola nuvažiuoti į abi stoteles ir pėsčiomis iš ten vaikščioti į Elektrėnus, Kazp0kiškes, Pravieniškes, Užusalius... Kažko tai blogo nepastebėjau... Gal šį pavasarį kažkas kitaip darosi?
                                      Karčiupis,iškart už palemono Vilniaus link,na ten toje dalyje nėra jauku,nuošali vieta,aplink miškai,turėjau pažįstamą vieną iš ten,tai ten vienam geriau nevaikščioti sakė...
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                        Karčiupis,iškart už palemono Vilniaus link,na ten toje dalyje nėra jauku,nuošali vieta,aplink miškai,turėjau pažįstamą vieną iš ten,tai ten vienam geriau nevaikščioti sakė...

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                          Ką gali žinoti,gal dabar situacija pasikeitusi,būtų įdomu pasidairyti tam krašte,tik va laiko nėra,bet va mano pastebėjimais tai liko atmintyje,tas,kad ten nėra saugu...
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X