Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Geteborgo Centrinė stotis tamsiuoju paros metu. Vaizdas iš centro (Brunnsparken) pusės

    Gothenburg Centralstation by Fredrik Lindedal, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Įsibėgėja projekto "Västlänken" darbai. Jau yra ir išsprogdintų uolienų.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kelionė pusnyse Jämtland miškų ir (pabaigoje) kalnų apsuptyje. Maršrutas Östersund - Åre.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    "Norrtåg" priemiesčio traukinių judėjimas Gällivare apylinkėse:



    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Lennakatten - siauro (891 mm.) geležinkelio ruožas tarp Upsalos ir Faringe Uplando regione. Anksčiau ši atkarpa buvo gerokai ilgesnio ruožo iki pat Stokholmo dalimi bei laikoma šiomis dienomis eksplotuojamos Stokhlmo miesto lengvojo geležinkelio sistemos Roslagsbanan pradžia (šiais laikais ruožai trumpesni).



    Garvežiai bei kitas reliktinis transportas šioje atkartpoje dažnai eksploatuojami birželio-liepos mėnesiais (1-4 kartus per savaitę), kuomet vyksta teminės ekskursijos geležinkeliu po apylinkes.
    Valstybinei geležinkelių bendrovei "SJ" apie 1970 -uosius metus atsisakius ruožo eksploatacijos, infratruktūrą priežiūrą perėmė Upsalos miesto savivaldybė, o ekskursijas organizuoja entuziastų grupė "SRJmf".
    Tai vienas daugelio šalyje išsaugotų geležinkelio ruožų, skirtų ekskursijoms.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.02.07, 02:30.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Žiemiška kelionė tarp Östersund ir Sundsvall



    Sundsvalio centre besidriekiančiame geležinkelio ruože yra stebėtinai daug pervažų. Kartais vis prisimenama idėja įrengti tunelį, tačiau dar nėra galutinio sprendimo.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.02.06, 20:29.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kelionė Hallandsås kalvagūbrio tuneliu (8.7 km) atkaroje Frösön-Båstad, Skonė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Istoriniai Švedijos geležinkelių tvarkaraščiai nuo 1867 iki 1920 metų. Kasmet apie 50 numerių!

    http://www.samlingsportalen.se/all/s...ikationer.html

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kelionė maršrutu Ljusdal - Stockholm C

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Traukinių stebėjimas Solnoje (Stokholmo urbanistinė teritorija)



    Video matyti priemiesčio traukiniai (X60), regioniai traukiniai (X40 ir ER1/Malartåg), X3/Arlanda oro uosto ekspresas, keli tarpmiestiniai traukiniai (X55 ir RC6/keleivinio traukinio sąstatas su lokomotyvu).
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.01.31, 03:01.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Įsibėgėja geležinkelių tunelio po miesto centru su naujomis stotimis projekto "Västlänken" darbai. Naujame video trumpai pristatomi rudens sezono metu atlikti darbai.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Gällivare. Galutinė stotis 1288 km. ilgio linijoje Inlandsbanan, esanti už šiaurės poliarinio rato.


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.01.10, 21:28.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Dar viena "MTR" pergalė Švedijos rinkoje. Tarptautinė bendrovė laimėjo operatoriaus konkursą Mälardalen regione. Kartu su vietos bendrove "Mälardalstrafik AB" bus prižiūrima infrastruktūra, traukinių sąstatai, rengiami tvarkaraščiai ir kt. Bendrovė jau sėkmingai perėmė metro ir priemeičsio traukinių eismo vadybą Stokholmo regione, taip pat rinkoje pasiūlė kelis konkurencingus tarpmiestinius maršrutus ("MTR Express"). M'lardalen regioninių traukinių eismo vadyba "MTR" bus perleista nuo 2021 metų gruodžio mėnesio. Per metus regione, kurio centre yra sostinė Stokholmas, regioniniais traukiniais aptarnaujama 11 milijonų keleivių.

    Naujieji regioniniai traukiniai Stadler ER1


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.11, 16:59.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Mälardalen. Nauja video medžiaga apie geležinkelių projektą "Mälarbanan" (statoma). Šiaurės vakarų kryptimi nuo Stokholmo centro platinamas geležinkelio ruožas su būsima atkarpa tunelyje po Solnos ir Sundbyberg savivaldybėmis. Atskyrus priemiesčio ir regioninių traukinių eismą, bus mažiau trikdžių patogiam susisiekimui tiek Stokholmo, tiek visame Mälardalen regione.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Įsibėgėja geležinkelių tunelio projekto po miesto centru "Västlänken" darbai. Štai taip atrodė statybų darbai š.m. vasaros sezono metu:

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kelios nuotraukos su geležinkelio atkarpų vaizdais iš aukščiau.

    Björnsjö

    SE - Björnsjö by Neel Bechtiger, on Flickr

    Vännäsby

    SE - Vännäsby by Neel Bechtiger, on Flickr

    Sparreholm

    SE - Sparreholm by Neel Bechtiger, on Flickr

    Björkliden

    SE - Björkliden - Dm3 by Neel Bechtiger, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Pagaminti pirmieji Geteborgo regionui skirtų naujų priemiesčio traukinių "Bombardier Zefiro Express" korpusai.


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas-Båstad. Šiemet "MTR Express-MTRX" pasiūlė naują maršrutą tarp Solnos (Arenastaden)/Stokholmo ir kurortinio miestelio vakarų pakrantėje pavadinimu Båstad per Geteborgą ir kelis didesnius miestus jūros pakrantėje. Nors naujasis maršrutas pasiūlytas tik vasarai, skatinant vietos turizmą covid-19 pandemijos metu, greičiausiai, jis bus gražintas ir kitąmet. [Šaltinis]
    Dalis maršruto pietų kryptimi nuo Geteborgo tęsiasi geležinkelio ruožu jūros pakrantėje ("Västkustbanan"). Šiomis dienomis vyksta kai kurių atkarpų šiame geležinkelio ruože infrstruktūros antujinimo darbai.


    Šaltinis

    Västkustbanan atkarpa


    Šaltinis

    Västkustbanan atkarpa ties Landskrona (nuotraukoje - Skonės regiono priemiestinio traukinio "pågatågen" fregmentas)



    Båstad


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2020.08.22, 16:18.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Aktyviai renovuojami švediški X2000 greitieji, pakrypstantys traukiniai. Nacionalinė Švedijos geležinkelių bendrovės "SJ" atnaujins visą turimą minėtųjų traukinių parką, siekdama stipresnės konkurencijos su rinkos naujokais "MTR Express". Atnaujanamas traukinių salonas bei technologiniai sprendimai. Taip pat skiriama daugiau dėmesio tvarumui. Dėmesys tvarumo aspektui išreikštas ir traukinio vagono su nauju serijos pavadinimu X40000 pristatymu. Naujasis serijos pavadinimas CO2 emisiją vieno skrydžio tarp Stokholmo ir Geteborgo miestų metu lygintiną su 4000 reisų bendrovės traukiniu.


    Šaltinis

    Šaltinis

    Pirmoji SJ2000 traukinių serija buvo pagaminta Švedijos Kalmaro miesto gamykloje bei rinkoje pristatyta 1990 metais. Traukiniai pasižymi nerudyjančio plieno eksterjeru. Gamyklai nutraukus veiklą. šios serijos traukinių gamyba buvo perkelta bei įgyvendinama su partneriais užsienio šalyse. Pirmą kartą SJ 2000 traukiniai buvo renovuoti 2006-2007 metais.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Taip, naktinų traukinių trendas visai gajus. Nežinau, kodėl vokiečiai spyriojasi, jeigu jau yra gana sėkmingi maršrutai tarp Malmės ir Berlyno bei Malmės ir Hamburgo. Švedai visai noriai derasi ir dėl naujų maršrutų. Galbūt yra ppaildomų mokesčių keiaujant Eresundo jungtinimi?
    Žinoma, dėl koronos krizės kai kurie planai atidėti, tačiau visvien derybos vyksta. Kai bus įgyvendintas naujos jungties tarp Danijos ir Vokietijos projektas, naujų maršrutų turėtų būti daugiau.

    Komentuoti:

Working...
X