Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujieji Stadler DOSTO Mälardalen regione

    SJ/Mälardakstrafiken ER1 | Pålsboda by Richard Latten, on Flickr

    SJ-Mälartrafiken ER1 | Bänneboda by Richard Latten, on Flickr
    Exp@nding h¤rizons

    Comment


      Geteborgas. Didžiausiame vakarų Švedijos mieste įsibėgėja geležinkelio tunelių po miesto centru statybu darbai. Projektas "Västlänken" yra analogiškas jau Malmėje "Citytunneln" ir Stokholme "Citybanan" įgyvendintiems projektams.

      Västlänken construction site_GIBCA 2019_ Photo Hendrik Zeitler (5) by Gothenburg Biennial, on Flickr

      Korsvägen chaos by Elmar Eye, on Flickr

      Västlänken construction site_GIBCA 2019_ Photo Hendrik Zeitler by Gothenburg Biennial, on Flickr

      Korsvägen, Göteborg, Sverige, 2020-05-28. by Roland Berndtsson, on Flickr
      Exp@nding h¤rizons

      Comment


        O kaip Svedijoje reikalai su traukiniu pastociu renovacija? Ju sistema panasi i DE, AT, NO. Ar yra planu atsisakyti 16,666Hz tinklo bei pereiti prie 50Hz nes su naujais traukiniais dviguba konvertacija nebeturi prasmes?
        Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.30, 22:23.

        Comment


          Tai kad Vokietija ar Šveicarija neketina atsisakyti pažeminto dažnio. Kokia dviguba konvertaicja, jei galima generuoti iš karto 16,7 Hz, aišku, specialiai tam skirtose elektrinėse. Kas Švedijoje su jų hidroresursais visai ne problema. Čia kokioje Vokietijoje problema, nes generuoti reikia įprastose elektrinėse ir konvertuoti į 16,7 HZ.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tai kad Vokietija ar Šveicarija neketina atsisakyti pažeminto dažnio. Kokia dviguba konvertaicja, jei galima generuoti iš karto 16,7 Hz, aišku, specialiai tam skirtose elektrinėse. Kas Švedijoje su jų hidroresursais visai ne problema. Čia kokioje Vokietijoje problema, nes generuoti reikia įprastose elektrinėse ir konvertuoti į 16,7 HZ.
            Ar zinai kodel buvo panaudotas toks keistas daznis ir kodel dabar tai "lagaminas be rankenos"?

            Comment


              Naudojant pamažintą dažnį buvo galima naudoti nuolatinės srovės elektrinius variklius ir kitą įrangą traukiniuose, kuri jau buvo pakankamai gerai išvystyta ir naudojama. Tai juk vyko XX a. pradžioje, kai tik prasidėjo kintamos srovės diegimas. O su kintamai srovei skirtais varikliais ir įranga tada dar buvo daug problemų ir kažkas padoraus atsirado tik kažkur po 1950-55 metų. Tuo tarpu 16,666 Hz (dabar oficialus standartas 16,7 Hz) srovė leido panaudoti kintamos srovės generavimo ir perdavimo privalumus prieš nuolatinės (storesni laidininkai, lyginimo įranga, nuostoliai lyginant ir perdavimo nuostoliai) ir jau turima nuolatinės srovės traukinių įranga bei variklius.
              Jei šalyje visi geležinkeliai elektrifikuoti 15 kV 16,7 Hz, tai prasmės perdaryti nėra. Kur kas didesni nepatogumai yra šalyse, kur nemaža dalis tinklo yra kintama ir nuolatinė srove elektrifikuoti. Tačiau iš tokių šalių labiausiai pasižymi tik Čekija ir Slovakija. Bet nieko, nesiruošia kol kas pereiti tik prie kintamos. Nes per brangu.
              Paskutinis taisė Al1; 2020.05.30, 23:04.

              Comment


                XX amziaus pradzioje vokieciai empiriniu budu nustate kad naudojant sepetinius variklius (jie kompaktiski bei turi gera momenta) esant 16,666 Hz kolektorius beveik nekibirksciuoja (turi gera komutacija) Iki mileniumo tokia sistema turejo privalumu, siuo metu naudojant daznio keitiklius su narveliniais trifaziais traukos varikliais be kolektoriaus - 16,666 Hz maitinimo tinklas neturi jokios prasmes, didina nuostolius, bei padaro sistema per sudetinga bei brangia.
                Tai yra geras pavyzdys kaip priimtas pries 100 metu sprendimas/standartas kuris atrode sava laikais kaip tikraja pazanga - pasidare rakstimi subyneje
                Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.31, 00:13.

                Comment


                  Per didelė prabanga yra keisti visą tinklą. Todėl niekas to nedarys, nes investicijos į tinklo perdarymą neatpirks to nedidelio sutaupymo. Geležinkeliai Europoje ir taip dotaciniai.

                  Comment


                    Vakar naująjį Stokholmo-Norvik [Nynäshamn savivaldybė] krovinių uostą pasiekė pirmasis krovinys geležinkeliu.

                    _F4I9011 by Stockholms Hamnar, on Flickr

                    _F4I8982 by Stockholms Hamnar, on Flickr

                    _F4I8832 by Stockholms Hamnar, on Flickr

                    _F4I2548 by Stockholms Hamnar, on Flickr
                    Exp@nding h¤rizons

                    Comment

                    Working...
                    X