Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujieji Stadler DOSTO Mälardalen regione

    SJ/Mälardakstrafiken ER1 | Pålsboda by Richard Latten, on Flickr

    SJ-Mälartrafiken ER1 | Bänneboda by Richard Latten, on Flickr
    Exp@nding h¤rizons

    Comment


      Geteborgas. Didžiausiame vakarų Švedijos mieste įsibėgėja geležinkelio tunelių po miesto centru statybu darbai. Projektas "Västlänken" yra analogiškas jau Malmėje "Citytunneln" ir Stokholme "Citybanan" įgyvendintiems projektams.

      Västlänken construction site_GIBCA 2019_ Photo Hendrik Zeitler (5) by Gothenburg Biennial, on Flickr

      Korsvägen chaos by Elmar Eye, on Flickr

      Västlänken construction site_GIBCA 2019_ Photo Hendrik Zeitler by Gothenburg Biennial, on Flickr

      Korsvägen, Göteborg, Sverige, 2020-05-28. by Roland Berndtsson, on Flickr
      Exp@nding h¤rizons

      Comment


        O kaip Svedijoje reikalai su traukiniu pastociu renovacija? Ju sistema panasi i DE, AT, NO. Ar yra planu atsisakyti 16,666Hz tinklo bei pereiti prie 50Hz nes su naujais traukiniais dviguba konvertacija nebeturi prasmes?
        Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.30, 23:23.

        Comment


          Tai kad Vokietija ar Šveicarija neketina atsisakyti pažeminto dažnio. Kokia dviguba konvertaicja, jei galima generuoti iš karto 16,7 Hz, aišku, specialiai tam skirtose elektrinėse. Kas Švedijoje su jų hidroresursais visai ne problema. Čia kokioje Vokietijoje problema, nes generuoti reikia įprastose elektrinėse ir konvertuoti į 16,7 HZ.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tai kad Vokietija ar Šveicarija neketina atsisakyti pažeminto dažnio. Kokia dviguba konvertaicja, jei galima generuoti iš karto 16,7 Hz, aišku, specialiai tam skirtose elektrinėse. Kas Švedijoje su jų hidroresursais visai ne problema. Čia kokioje Vokietijoje problema, nes generuoti reikia įprastose elektrinėse ir konvertuoti į 16,7 HZ.
            Ar zinai kodel buvo panaudotas toks keistas daznis ir kodel dabar tai "lagaminas be rankenos"?

            Comment


              Naudojant pamažintą dažnį buvo galima naudoti nuolatinės srovės elektrinius variklius ir kitą įrangą traukiniuose, kuri jau buvo pakankamai gerai išvystyta ir naudojama. Tai juk vyko XX a. pradžioje, kai tik prasidėjo kintamos srovės diegimas. O su kintamai srovei skirtais varikliais ir įranga tada dar buvo daug problemų ir kažkas padoraus atsirado tik kažkur po 1950-55 metų. Tuo tarpu 16,666 Hz (dabar oficialus standartas 16,7 Hz) srovė leido panaudoti kintamos srovės generavimo ir perdavimo privalumus prieš nuolatinės (storesni laidininkai, lyginimo įranga, nuostoliai lyginant ir perdavimo nuostoliai) ir jau turima nuolatinės srovės traukinių įranga bei variklius.
              Jei šalyje visi geležinkeliai elektrifikuoti 15 kV 16,7 Hz, tai prasmės perdaryti nėra. Kur kas didesni nepatogumai yra šalyse, kur nemaža dalis tinklo yra kintama ir nuolatinė srove elektrifikuoti. Tačiau iš tokių šalių labiausiai pasižymi tik Čekija ir Slovakija. Bet nieko, nesiruošia kol kas pereiti tik prie kintamos. Nes per brangu.
              Paskutinis taisė Al1; 2020.05.31, 00:04.

              Comment


                XX amziaus pradzioje vokieciai empiriniu budu nustate kad naudojant sepetinius variklius (jie kompaktiski bei turi gera momenta) esant 16,666 Hz kolektorius beveik nekibirksciuoja (turi gera komutacija) Iki mileniumo tokia sistema turejo privalumu, siuo metu naudojant daznio keitiklius su narveliniais trifaziais traukos varikliais be kolektoriaus - 16,666 Hz maitinimo tinklas neturi jokios prasmes, didina nuostolius, bei padaro sistema per sudetinga bei brangia.
                Tai yra geras pavyzdys kaip priimtas pries 100 metu sprendimas/standartas kuris atrode sava laikais kaip tikraja pazanga - pasidare rakstimi subyneje
                Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.31, 01:13.

                Comment


                  Per didelė prabanga yra keisti visą tinklą. Todėl niekas to nedarys, nes investicijos į tinklo perdarymą neatpirks to nedidelio sutaupymo. Geležinkeliai Europoje ir taip dotaciniai.

                  Comment


                    Vakar naująjį Stokholmo-Norvik [Nynäshamn savivaldybė] krovinių uostą pasiekė pirmasis krovinys geležinkeliu.

                    _F4I9011 by Stockholms Hamnar, on Flickr

                    _F4I8982 by Stockholms Hamnar, on Flickr

                    _F4I8832 by Stockholms Hamnar, on Flickr

                    _F4I2548 by Stockholms Hamnar, on Flickr
                    Exp@nding h¤rizons

                    Comment


                      Švedija skirs finansavimą, kad būtų paleistas naktinis traukinys tarp Malmės ir Briuselio. Tiesa, neparašyta kiek reikės lėšų. Kaip pagrindinė kliūtis įvardijamas vokiečių nenoras,

                      Sweden to fund direct night train to Brussels

                      https://www.politico.eu/article/swed...n-to-brussels/

                      Sweden will pay for a direct train connection between Malmö and Brussels from summer 2022 under a deal reached by the country's coalition government Thursday.

                      "The government is investing in night trains to Europe to improve the opportunities to travel with little climate impact," the government said in a statement announcing the deal, which aims to boost the development of sustainable international transport.

                      The Swedish Transport Administration has now been commissioned to figure out how to put on trains on the Malmö-Brussels route from August 1, 2022. A direct Stockholm-Hamburg connection is also planned.

                      Comment


                        Taip, naktinų traukinių trendas visai gajus. Nežinau, kodėl vokiečiai spyriojasi, jeigu jau yra gana sėkmingi maršrutai tarp Malmės ir Berlyno bei Malmės ir Hamburgo. Švedai visai noriai derasi ir dėl naujų maršrutų. Galbūt yra ppaildomų mokesčių keiaujant Eresundo jungtinimi?
                        Žinoma, dėl koronos krizės kai kurie planai atidėti, tačiau visvien derybos vyksta. Kai bus įgyvendintas naujos jungties tarp Danijos ir Vokietijos projektas, naujų maršrutų turėtų būti daugiau.
                        Exp@nding h¤rizons

                        Comment


                          Aktyviai renovuojami švediški X2000 greitieji, pakrypstantys traukiniai. Nacionalinė Švedijos geležinkelių bendrovės "SJ" atnaujins visą turimą minėtųjų traukinių parką, siekdama stipresnės konkurencijos su rinkos naujokais "MTR Express". Atnaujanamas traukinių salonas bei technologiniai sprendimai. Taip pat skiriama daugiau dėmesio tvarumui. Dėmesys tvarumo aspektui išreikštas ir traukinio vagono su nauju serijos pavadinimu X40000 pristatymu. Naujasis serijos pavadinimas CO2 emisiją vieno skrydžio tarp Stokholmo ir Geteborgo miestų metu lygintiną su 4000 reisų bendrovės traukiniu.


                          Šaltinis

                          Šaltinis

                          Pirmoji SJ2000 traukinių serija buvo pagaminta Švedijos Kalmaro miesto gamykloje bei rinkoje pristatyta 1990 metais. Traukiniai pasižymi nerudyjančio plieno eksterjeru. Gamyklai nutraukus veiklą. šios serijos traukinių gamyba buvo perkelta bei įgyvendinama su partneriais užsienio šalyse. Pirmą kartą SJ 2000 traukiniai buvo renovuoti 2006-2007 metais.
                          Exp@nding h¤rizons

                          Comment


                            Stokholmas-Båstad. Šiemet "MTR Express-MTRX" pasiūlė naują maršrutą tarp Solnos (Arenastaden)/Stokholmo ir kurortinio miestelio vakarų pakrantėje pavadinimu Båstad per Geteborgą ir kelis didesnius miestus jūros pakrantėje. Nors naujasis maršrutas pasiūlytas tik vasarai, skatinant vietos turizmą covid-19 pandemijos metu, greičiausiai, jis bus gražintas ir kitąmet. [Šaltinis]
                            Dalis maršruto pietų kryptimi nuo Geteborgo tęsiasi geležinkelio ruožu jūros pakrantėje ("Västkustbanan"). Šiomis dienomis vyksta kai kurių atkarpų šiame geležinkelio ruože infrstruktūros antujinimo darbai.


                            Šaltinis

                            Västkustbanan atkarpa


                            Šaltinis

                            Västkustbanan atkarpa ties Landskrona (nuotraukoje - Skonės regiono priemiestinio traukinio "pågatågen" fregmentas)



                            Båstad


                            Šaltinis
                            Paskutinis taisė Silber418; 2020.08.22, 17:18.
                            Exp@nding h¤rizons

                            Comment


                              Geteborgas. Pagaminti pirmieji Geteborgo regionui skirtų naujų priemiesčio traukinių "Bombardier Zefiro Express" korpusai.


                              Šaltinis


                              Šaltinis


                              Šaltinis


                              Šaltinis
                              Exp@nding h¤rizons

                              Comment


                                Kelios nuotraukos su geležinkelio atkarpų vaizdais iš aukščiau.

                                Björnsjö

                                SE - Björnsjö by Neel Bechtiger, on Flickr

                                Vännäsby

                                SE - Vännäsby by Neel Bechtiger, on Flickr

                                Sparreholm

                                SE - Sparreholm by Neel Bechtiger, on Flickr

                                Björkliden

                                SE - Björkliden - Dm3 by Neel Bechtiger, on Flickr
                                Exp@nding h¤rizons

                                Comment

                                Working...
                                X