Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stokholmas: Citybanan

    Kelios naujesnės Citybanan tunelio ties Station City nuotraukos:


    5925-1526849 Spårriktare i Norrmalmstunneln by Projekt Citybanan, on Flickr


    5925-1526840 Mättekniker kontrollerar geopunkter by Projekt Citybanan, on Flickr


    5925-1527162 Astrid Sylwans konstverk i norra änden av östra plattformen by Projekt Citybanan, on Flickr


    LR5925-1527442 Konstverket "Länk" av Sunniva MCAlinden by Projekt Citybanan, on Flickr
    Exp@nding h¤rizons

    Comment


      Itin greitas geležinkelis

      Skaičiuojama, kad itin greito geležinkelio ruožo tiesimas tarp Stokholmo ir Geteborgo miestų bus brangesnis negu buvo skaičiuota anksčiau. Remiantis preliminariu skaičiavimu, šio geležinkelio ruožo rengimo kaina sieks 190-320 mlrd. SEK (21-35 mlrd. EUR). Tačiau ši projekto dalis yra planavimo stadijoje ir galutinė kaina gali kisti.

      Šaltinis: Ny höghastighets-järnväg blir dyrare men ger nytta
      Exp@nding h¤rizons

      Comment


        Skonė: Hallandsåstunneln/Hallandsås Ridge Tunnel

        Šiandien iškilmingai pradėtas eksploatuoti naujasis 2x9 km. ilgio geležinkelio tunelis, kuris yra geležinkelio ruožo Västkustbanan dalimi. Nuo šiol šiuo geležinkelio ruožu, esančiu pietvakarinėje šalies dalyje, galės riedėti daugiau traukinių, o netoli esančių gyvenvieičų gyventojai naudotis naujomis stotelėmis keleiviniams traukiniams. Abiejose tunelio sekcijose leidžiamas traukinių greitis gali siekti 200 km/h ir daugiau.


        Šaltinis
        Exp@nding h¤rizons

        Comment


          Stokholmas: priemiesčio traukiniai

          Tarptautinė bendrovė "MTR" užsitikrino dar vieną kontraktą Švedijos rinkoje. Pradedant nuo 2016 m. gruodžio mėnesio bendrovės padalinys "MTR Nordic" bus atsakingas už Stokholmo priemiesčio traukinių (pendeltåg) operavimą bei traukinių ir priemiesčio stočių priežiūrą. Bendrovė buvo išrinkta nugalėtoja atviro konkurso būdu, o šiomis dienomis "MTR" jau operuoja ir prižiūri Stokholmo metro sistemą bei šiemet pasiūlė naują produktą šalies rinkoje "MTR Express".

          Šaltinis: MTR wins Stockholm suburban rail concession

          Stokholmo priemiesčio traukinys (pendeltåg)

          Uppsala C 04.07.2015 by The STB, on Flickr
          Exp@nding h¤rizons

          Comment


            Tunelių projektai

            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
            Keli pastaraisiais metais aktualiausi geležinkelių tunelių projektai:

            Įrengti/Įrengiami (skliausteliuose: statybų pabaiga)

            Citytunneln (Malmė, 6 km. x2, 2010 m.)
            Kroksbergstunneln (5 km. x1, 2012 m.)
            Namntalltunneln (Örnsköldsvik, 6 km. x1, 2013 m.)
            Björnböletunneln (Örnsköldsvik, 5 km. x1, 2013 m.)
            Hallandsåstunneln/Hallandsås Ridge Tunnel/Scanlink (Skonė, 9 km. x2, 2015 m. žiema)
            Citybanan (Stokholmas, 6 km. x2, 2017 m.)

            Bus įrengiami (skliausteliuose: statybų pradžia)

            Värtabanan tunelis (Stokholmas, 2015 m. vasara)
            Tunelis po Strängnäs (2015 m.)
            Tunelis po Sundbyberg (Stokholmas, 2017 m.)
            Västlänken (Geteborgas, 8 km. x2, 2017 m.)
            Varbergstunneln (3.1 km. x2, 2017 m.)

            ir kt.
            Stokholme planuojama įrengti dar vieną geležinkelio tunelį ties Huvudsta (Solna). Projekete numatyta esamus geležinkelio ruožus uždengti bei įrengti naują priemiesčio traukinių stotį. (Šaltinis) Šis projektas turėtų tapti projekto "Mälarbanan" dalimi.
            Įgyvendinus šį projekto etapą bei įrengus tunelius Sundbyberg ir Citybanan, dalis priemiesčio geležinkelio sistemos taptų kaip metro.
            Exp@nding h¤rizons

            Comment


              Malmė: Projektui Citytunneln - 5-eri!

              2010 m. gruodžio mėnesį Malmės mieste pabaigtas įgyvendinti svarbus infrastruktūros projektas "Citytunneln" - po miestu įrengtas geležinkelio tunelis su keliomis požeminėmis stotimis. Šis tunelis palengvina susisiekimą geležinkeliu tarp kelių svarbių miesto traukos centrų bei visame Eresundo (Öresund) regione.
              Dėl eismo intensyvumo tunelyje neretai šis geležinkelio ruožas įvardijamas kaip metro. Netolimoje ateityje planuojama šį geležinkelio ruožą kartu su kita miesto geležinkelio linija eksploatuoti kaip S-bahn liniją (porjektas "Malmöringen").

              Malmö C Nedre

              Malmö C by Håkan Dahlström, on Flickr

              Triangeln


              https://www.flickr.com/photos/61774354@N04/10913993695

              Hyllie

              Hyllie Station III by Gustaf Emanuelsson, on Flickr
              Paskutinis taisė Silber418; 2015.12.18, 01:01.
              Exp@nding h¤rizons

              Comment


                Stokholmas: Citybanan

                Viena naujo tunelio sekcijų, Stockholm City stoties kryptimi


                Šaltinis
                Exp@nding h¤rizons

                Comment


                  Stokholmas: Citybanan

                  Pirma kelionė traukiniu naujame tunelyje po Stokholmo centru: http://www.svtplay.se/klipp/5874518/...r-pa-citybanan (trumpas reportažas). Projektas bus pabaigtas įgyvedinti kitais metais.
                  Exp@nding h¤rizons

                  Comment


                    Kiruna: bėgių sistemos plėtra geliežies rūdos karjere

                    Šiaurės Švedijos Kirunos mieste plečiamas jau virš šimtmečio geros kokybės geležies rūda garsėjantis karjeras Kirunavaara (priklauso valstybinei bendrovei "LKAB"). Tuo pat metu, kartu su miesto perkraustymo projektu, vykdomi ir keli svarbūs infrastruktūros projektai. Vienas tokių projektų yra krovininio geležinkelių sistemos plėtra po žeme. Nauji bėgiai tiesiami 1 365 m gylyje po žeme, kurį šiuo metu traukiniai pasiekia per pusvalandį. Taip krovininio geležinkelio sistema Kirunavaara karjere automatizuojama. Projektą vykdo "Infranord".


                    Šaltinis

                    Šaltinis: Viktiga spåruppdrag för Kirunas framtid
                    Exp@nding h¤rizons

                    Comment


                      Šiomis dienomis šiaurės Švedijoje bandoma pirma partija naujos serijos Stokholmo priemiesčio traukinių Alstom Coradia Nordic X60B. Nauji traukiniai pritaikyti naujo standarto signalų sistemai, kuri diegiama naujame tunelyje po miesto centru. Tiek naujų, tiek atnaujintų X60 serijos traukinių premjera miesto viešojo transporto sistemoje vyks 2017 m. vasarą, kuomet bus pabaigtas įgyvendinti projektas "Citybanan".



                      Šaltinis: Stockholmståg på Norrlandsutflykt
                      Exp@nding h¤rizons

                      Comment


                        Itin greitas geležinkelis: Ostlänken

                        Švedijos vyriausybė pradėjo derybas su komunomis ir savivaldybėmis, kurios yra šalia būsimo itin greito geležinkelio ruožo Ostlänken (Järna-Linköping), dėl oficialaus detaliojo projekto plano rengimo.

                        Ostlänken trumpai:

                        Jungtis: Järna (Södertälje, Stokholmo priemiestis) - Linköping,

                        Infrastruktūra: 27 tuneliai (bendrai, 25 km ilgio), 126 tiltai, 29 viadukai ir naujos stotys Linköping, Norrköping, Skavsta Airport, Vagnhärad. Nyköping stotis taip pat bus pertvarkyta. Ties Nyköping bus išsišakojimas link miesto ir Skavsta oro uosto,

                        Procesas: statybų procesas vyks etapais. Viso projekto įgyvendinimo procese dalyvaus 15 bendrovių. Dalis bendrovių bus tarptautinės. Kol kas pasirašyta sutartis su japonais,

                        Statybų pradžia: kitąmet (parengiamieji darbai), 2019 m.

                        Planuojama, kad šis geležinkelio ruožas bus naujo valstybimio greitojo geležinkelio linijų tinklo dalimi,

                        Šaltinis: Sweden launches high-speed rail consultation
                        Paskutinis taisė Silber418; 2016.02.03, 23:09.
                        Exp@nding h¤rizons

                        Comment


                          Koks ilgis? Koks greitis? Kada traukinius paleis?

                          Buvęs karinis, o dabar pigių skrydžių, Skavsta dabar aptarnaujama shuttle tipo autobusais arba vietiniu autobusu ir toliau traukiniu. Tiesioginio autobuso reisų - gal 15 per dieną. Didelis klausimas ką veikti čia greitajam traukiniui.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Koks ilgis? Koks greitis? Kada traukinius paleis?

                            Buvęs karinis, o dabar pigių skrydžių, Skavsta dabar aptarnaujama shuttle tipo autobusais arba vietiniu autobusu ir toliau traukiniu. Tiesioginio autobuso reisų - gal 15 per dieną. Didelis klausimas ką veikti čia greitajam traukiniui.
                            Ostlänken linijos ilgis 150 km., o ties Jönköping miestu skirtingų krypčių ruožai bus atskrirti. Jeigu bus pasirinktas labiau tradicinis variantas, tuomet greičio standartas bus 320-350 km/h. Tačiau dar neaišku, ar nebus pasirinktas kinų pasiūlytas maglev variantas.
                            Greitojo geležinkelio ruožas pro Skavsta oro uostą gali paskatinti šio oro uosto plėtrą. Būtų neteisinga netiesti naujo geležinkelio pro oro uostą, kuris praktiškai pakeliui.
                            Exp@nding h¤rizons

                            Comment


                              Stokholmas: Citybanan

                              Dar kelios tunelio nuotraukos:

                              Meno instaliacijos vienoje naujų stočių


                              Šaltinis

                              Kelionė tarnybiniu transportu


                              Šaltinis
                              Exp@nding h¤rizons

                              Comment


                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Ostlänken linijos ilgis 150 km <...> Jeigu bus pasirinktas labiau tradicinis variantas, tuomet greičio standartas bus 320-350 km/h. Tačiau dar neaišku, ar nebus pasirinktas kinų pasiūlytas maglev variantas.
                                Ačiū. Data nepateikta, bet spėju 2025<

                                Comment


                                  Preliminarus laikotarpis yra žinomas. Statybų procesą planuojama pradėti iki 2020 m. Visi trys ruožai bus tiesiami atskirai, o vėliau sujungti į Y formos tinklą. Galbūt vėliau ruožas bus pratęstas nuo Stokholmo iki gyvenviečių šiaurės regionų gyvenviečių. Iš tiesų, kiekviename regione atskirai planuojami projekto etapai ir kartais sunku sekti naujienas.
                                  Exp@nding h¤rizons

                                  Comment


                                    Stokholmas: Citybanan

                                    Kelios naujesnės projekto "Citybanan" nuotraukos:

                                    Darbai naujo pastato Station City viduje

                                    LR5925-161045 entre Vasag rltrpor mot södra bilj-hallen by Projekt Citybanan, on Flickr

                                    5925-161040 upp mot Klarabergsgatan by Projekt Citybanan, on Flickr

                                    5925-161008 by Projekt Citybanan, on Flickr

                                    LR5925-160972 golvarb m svetsloppor by Projekt Citybanan, on Flickr

                                    Viena jungčių su Centrine geležinkelio stotimi

                                    5925-161022 Centrala mellanplanet, Stockholm City by Projekt Citybanan, on Flickr

                                    Meno instaliacijos montavimas ties Vasaplan

                                    5925-161188 by Projekt Citybanan, on Flickr

                                    5925-161176 by Projekt Citybanan, on Flickr

                                    LR5925-161152 by Projekt Citybanan, on Flickr

                                    Eskalatorius

                                    LR5925-160932 by Projekt Citybanan, on Flickr
                                    Exp@nding h¤rizons

                                    Comment


                                      Kiruna: nauji vagonai Boliden

                                      Bendrovė "Kiruna Wagon AB" pristatys naują partiją Side Dumper modelio krovininių vagonų, skirtų kalnakasybos bendrovei "New Boliden". Naujieji vagonai pagaminti pagal specialų bendrovės užsakymą.


                                      Šaltinis

                                      Šaltinis: Kiruna Wagon levererar till Boliden
                                      Exp@nding h¤rizons

                                      Comment


                                        Stokholmas: Citybanan

                                        O štai ir pirmojo priemiesčio traukinio X60 turo naujame "Citybanan" tunelyje nuotraukos (Trafikverket):


                                        Šaltinis


                                        Šaltinis


                                        Šaltinis


                                        Šaltinis


                                        Šaltinis

                                        Jau kitąmet bus pristatyti ir naujos serijos priemiesčio traukinių X60 sąstatai. Pirmieji jau bandomi šalies šiaurės regione. O dabar eksploatuojami sąstatai bus atnaujinti (X60B serija), nes tuneliuose bus naudojama sinchronizuota sistema.

                                        Daugiau naujų projekto nuotraukų: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=575.
                                        Exp@nding h¤rizons

                                        Comment


                                          Halland lėnas: Varberg tunelis

                                          Šiandien Trafikverket paskelbė Varberg geležinkelio tunelio projekto (Varbergstunnel) planą, kuris turėtų būti patvirtintas kitą mėnesį.
                                          Šį projektą planuojama įgyvendinti atsižvelgiant į saugumo ir klimato kaitos aspektus. Tunelis bus Västkustbanan geležinkelio linijos dalimi. Projekto kaina - maždaug 400 mln. EUR.


                                          Šaltinis
                                          Exp@nding h¤rizons

                                          Comment

                                          Working...
                                          X