Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    Silber, ar mokate švediškai?
    Taip, moku.
    Exp@nding h¤rizons

    Comment


      Tai štai iš kur tiek daug žinote, apšviečiate mus. Nes, ne viskas į anglų kalbą išverčiama, man atrodo.
      kk3

      Comment


        Parašė Haski Rodyti pranešimą
        Tai štai iš kur tiek daug žinote, apšviečiate mus. Nes, ne viskas į anglų kalbą išverčiama, man atrodo.
        Švedų kalbos pagrindų mokiausi kursuose, o dabar šios kalbos žinias gilinu skaitydamas ir bendraudamas. Man labai smagu skaityti dominančios tematikos naujienas ir jas versti bei trumpai pristatyti šiame forume.
        Naujienų anglų kalba nemažai, bet kur kas daugiau Švedijai aktualių naujienų skelbiama švedų kalba.
        Exp@nding h¤rizons

        Comment


          Pirmoji MTR Express reklama:



          Iki oficialaus starto liko visai nedaug. Pirmųjų bilietų kainos taip pat labai patrauklios.
          Exp@nding h¤rizons

          Comment


            Žiniasklaidoje paskelbta daugiau po Stokholmo centru įrengiamo dvigubo geležinkelio tunelio "Citybanan" nuotraukų:


            Šaltinis


            Šaltinis


            Šaltinis


            Šaltinis

            Požeminės Stockholm City Station stoties (po stoties pastatu ir žemiau esamų metro stotelių), skirtos priemiestinių traukinių keleiviams aptarnauti, dalies vizualizacija:


            Šaltinis

            Šaltinis: Så ser det ut nere i Citybanan
            Exp@nding h¤rizons

            Comment


              /\

              O taip (kol kas) atrodo viršžeminė tos pačios Stockholm City Station dalis (žr. į dešinę pusę):

              Stadshuset STOCKHOLM by peterbalmer_aus, on Flickr
              Exp@nding h¤rizons

              Comment



                Kartais imu galvoti,kad Švedai tuneliuose dirba greičiau , nei pas mus su RB ant žemės.
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Nerealu! Va čia tai miestas!
                  My Flickr
                  My Trainpix

                  Comment


                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą

                    Kartais imu galvoti,kad Švedai tuneliuose dirba greičiau , nei pas mus su RB ant žemės.
                    Juk taip ir yra, mes lyginam du skirtingus dalykus - Švediją, labiausiai išsivysčiusią šalį pasaulyje (kažkur mačiau iliustraciją kaip pagal išsivystimo lygį paskirstytos šalys, Švedija/Suomija/Japonija - "Advanced"), ir Lietuvą, kur Rail Baltika statoma 15 metų, o praktiškai - pastaruosius porą metų.
                    kk3

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą

                      Kartais imu galvoti,kad Švedai tuneliuose dirba greičiau , nei pas mus su RB ant žemės.
                      Malmės "Citytunneln" buvo įrengtas greičiau, nes ten geologinės sąlygos kitokios. Stokholme pirmiausia buvo sprogdinamos kristalinio pamato uolienos, o po to pradėti tunelių įrengimo darbai.
                      Exp@nding h¤rizons

                      Comment


                        Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                        Nerealu! Va čia tai miestas!
                        Nerealu, kad du šiuo metu įgyvendinami stambiausi infrastruktūros projektai Stokholme bus įgyvendinti anksčiau negu planuose numatytos datos. Jau aptartas geležinkelio tunelis po Stokholmo centru bus įrengtas metais anksčiau, o Stokholmo centro apvažiuojamojo kelio atkarpa tuneliuose bus įrengta beveik dviem metais anksčiau.
                        Reikia tikėtis, jog itin greito geležinkelio ruožų planas ir projektas bus paruošti anksčiau ir darbai neužtruks.
                        Exp@nding h¤rizons

                        Comment


                          MTR Express: startas

                          Šių metų kovo 23 dieną viena geriausių pasualio geležinkelio bendrovių "MTR" (Hongkongas) Švedijos rinkos keleivių pervežimo geležinkeliais segmente pradėjo konkuruoti su nacionaline Švedijos geležinkelių benrovė "SJ". Nuo šiol keleiviams, keliaujantiems tarp dviejų didžiausių šalies miestų (Stokholmo ir Geteborgo), bus daugiau galimybių keliauti geležinkeliais patrauklesnėmis kainomis. "MTR Express" teikiamos paslaugos turėtų būti papildoma paskata rinktis kelionę geležinkeliais įprastai tarp Stokholmo ir Geteborgo keliaujantiems lėktuvais.
                          Kiek anksčiau buvo pristatyti ir specialiu užsakymu Šveicarijoje gaminti keleivinių traukinių "Stadle Flirt" sąstatai.


                          Šaltinis

                          Šaltinis: http://www.railwaygazette.com/news/p...y-service.html.
                          Exp@nding h¤rizons

                          Comment


                            Po Stokholmo centru įrengiamo geležinkelių tunelio "Citybanan" sekcija, panardinta po Riddarfjärden sąsiauriu (šio tunelio sekcijoje pirmą kartą vyko atvirų durų renginys visuomenei):


                            Šaltinis

                            Tunelio sekcija ties T-centralen


                            5925-158329 by Trafikverket Citybanan, on Flickr

                            Tuo tarpu Geteborge tęsimi panašaus geležinkelio tunelio po miesto centru "Västlänken/The West Link" planavimo darbai. Projekto kaina viršys 2 mlrd. EUR.

                            Šaltinis: West Link project is keeping within budget
                            Paskutinis taisė Silber418; 2015.03.29, 19:16.
                            Exp@nding h¤rizons

                            Comment


                              Daugiau po Stokholmo centru įrengiamo geležinkelių tunelio "Citybanan" sekcijos, panardintos po Riddarfjärden sąsiauriu (šio tunelio sekcijoje pirmą kartą vyko atvirų durų renginys visuomenei):

                              Citybanan_Stockholm-18 by Grishasergei, on Flickr

                              Citybanan_Stockholm-10 by Grishasergei, on Flickr

                              Citybanan_Stockholm-2 by Grishasergei, on Flickr
                              Exp@nding h¤rizons

                              Comment


                                Itin greitas geležinkelis: Ostlänken

                                Linköping komuna apsisprendė būsimos itin greito geležinkelio linijos "Ostlänken" atkarpą kartu su miesto geležinkelio stotimi įrengti tunelyje po miestu. Pagrindiniais tokio sprendimo motyvais yra patogumas keleiviams bei galimybė pertvarkyti Linköping miesto centrą. Dėl pakeisto projekto plano, bendra itin greito geležinkelio linijos darbų samata padidės 0.5-1.5 mlrd. SEK.
                                Tuo tarpu, šalia esančiame Norrköping mieste naujoji geležinkelio stotis, pritaikyta itin greito geležinkelio traukinius, bus estakadinė.

                                Šaltinis: Linköping vill ha Ostlänken i tunnel under staden
                                Paskutinis taisė Silber418; 2015.03.30, 21:37.
                                Exp@nding h¤rizons

                                Comment


                                  Geležinkelio tunelis ir nauja stotis Strängnäs

                                  Nepavargote nuo tunelių? Tuomet pristatysiu dar kelis tunelių projektus, kurie bus predėti statyti neužilgo. Tiesa, šiedu kiek trumpesni negu jau įrengiami "Hallandsås" ar "Citybanan". Vienas jų yra tunelis prie Strängnäs.

                                  Projekto pavadinimas: Strängnäs Tunnel;
                                  Vieta: geležinkelio ruožas tarp Ulvhäll and Härad, Södermaland grafystė;
                                  Infrastruktūra: du greta įrengti geležinkelio tuneliai; nauja Strängnäs miestelio geležinkelio stotis/transporto terminalas prie tunelio;
                                  Paskirtis: padidinti egzistuojančio geležinkelio ruožo pralaidumą;
                                  Statusas: planuojamas projektas;
                                  Kaina: -;
                                  Darbų pradžia: 2015 m. IV ketvirtis;
                                  Darbų pabaiga: 2017 m.;
                                  Daugiau informacijos: http://partnersok.byggtjanst.se/proj...location-image, http://www.trafikverket.se/Privat/Pr...ya-resecentrum, http://strangnas.se/sv/Bygga-bo--mil...tt-resecentrum.


                                  Šaltinis

                                  Stoties pastato koncepcinės vizualizacijos


                                  Šaltinis


                                  Šaltinis


                                  Šaltinis
                                  Exp@nding h¤rizons

                                  Comment


                                    Jei reljefas sudėtingas, miestas užstatytas, reikia geležinkelį nutiesti mieste, o ne jo pakraštyje, tai kitos išeities nėra. Tik man iškilo klausimas, negi jiems į paveldą nusispjauti, kad miestų centrus perstatinėje kartais taip kardinaliai, kišdami geležinkelį po žeme atviruoju būdu?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Jei reljefas sudėtingas, miestas užstatytas, reikia geležinkelį nutiesti mieste, o ne jo pakraštyje, tai kitos išeities nėra. Tik man iškilo klausimas, negi jiems į paveldą nusispjauti, kad miestų centrus perstatinėje kartais taip kardinaliai, kišdami geležinkelį po žeme atviruoju būdu?
                                      Paveldas nenukentės. Stokholme žymiai svarbesni šiuo atžvilgiu objektai išliko nepaliesti sprogdinant uolienas po jais. Tam reikėjo kruopštaus inžinierių darbo.
                                      Be to, Švedijoje statybų bendrovės turi susitarimą - nukirtus medį, kitoje vietoje pasodinti kitą arba įkurti parką.
                                      Kita vertus, kai kurie mažesni miesteliai tokius projektus vertina kaip galimybę pertvarkyti kai kurias miesto vietas.
                                      Exp@nding h¤rizons

                                      Comment


                                        Stokholmas: Värtabanan uždengimas

                                        Džiugu būti grupės, kuri pasiūlė šio projekto idėją, dalimi.

                                        Projekto pavadinimas: Värtabanan;
                                        Vieta: geležinkelio ruožas tarp Roslagsvägen ir Roslagsbanan, Stokholmas;
                                        Infrastruktūra: pramoninio geležinkelio uždengimas;
                                        Paskirtis: barjeru teritorijos vystymui trukdančio geležinkelio ruožo uždengimas; šiuo metu geležinkeliu perskirta teritorija, kurios vietoje bus statomas naujas Stokholmo Mokslų slėnis ir studentų miestelis;
                                        Statusas: planuojamas projektas;
                                        Kaina: -;
                                        Darbų pradžia: 2015 m. vasara;
                                        Darbų pabaiga: 2017 m.;
                                        Daugiau informacijos: Värtabanan Albano, överdäckning.

                                        Projekto eskizas


                                        Šaltinis
                                        Exp@nding h¤rizons

                                        Comment


                                          O ką reiškia centro pertvarka? Tai ką, ten miestų centrų normalių nėra, kad pastačius stotį, dar prikišama stiklainių? Aš ne Stokholmą turiu omenyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X