Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kurie 3x Vilniaus rajonai perspektyviausi?

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    O kuo jis pasireikš?
    Atseit mažės automobilizmas ir dėl to galima atsisakyti seniau planuotų infrastruktūros projektų.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Atseit mažės automobilizmas ir dėl to galima atsisakyti seniau planuotų infrastruktūros projektų.
      Jei taip, tai ouch. Nieko gero nesišviečia, turint omeny, kad automobilizmas vienareikšmiškai didės, didėjant pajamoms ir nesant normalaus VT.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        O kuo jis pasireikš?
        Planuojama, kad pėsčiųjų/dviračių eismas išaugs bene 20 kartų, išaugs VT naudojimas. Kodėl - neklauskit, ne mano fantazija.

        Comment


          Jeigu VT judės greičiau nei automobiliai, jeigu VT priemonės bus švarios ir naujos, tada visai realu. Dviračių takai kaip ir plėtojami.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Planuojama, kad pėsčiųjų/dviračių eismas išaugs bene 20 kartų, išaugs VT naudojimas. Kodėl - neklauskit, ne mano fantazija.
            Jei padarys, kad autobusai važiuos non-stop bet kuriuo paros metu, t.y. nestovės kamščiuose, nestovės prie šviesoforų, tada gal. Pats VT Vilniuje turi atrodyti patraukliai.

            Užsisackino Vilnius (ir ko gero, Lietuva) su savo sovietiniu rūbu jau per daug grėsmingai ilgai. Už tai, manau, nebeatleidžiama ir jau dabar kenčia tarptautinis įvaizdis.

            Comment


              Sula, tie kas daro tokią prognozę naudoja šitą metodologiją:

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Bėginį/požeminį VT Vilniuje turbūt teks pamiršti.
                Manau visame pasaulyje galime jį pamiršti. Kinijos mieste Zhūzhōu ar tai jau įrengta ar įrenginejamas bepilotis autobusas kuris važiuoja specialia balta linija ir veikia visišku bėginio tramvajaus principu tik be begių. Ačiu Dievui savu laiku Zuokui neišdegė investuoti į vakar dienos technologijas.

                Click image for larger version

Name:	04.jpg
Views:	1
Size:	106,7 kB
ID:	1602329

                Click image for larger version

Name:	05.jpg
Views:	1
Size:	141,6 kB
ID:	1602330

                Comment


                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                  Manau visame pasaulyje galime jį pamiršti. Kinijos mieste Zhūzhōu ar tai jau įrengta ar įrenginejamas bepilotis autobusas kuris važiuoja specialia balta linija ir veikia visišku bėginio tramvajaus principu tik be begių. Ačiu Dievui savu laiku Zuokui neišdegė investuoti į vakar dienos technologijas.

                  Click image for larger version

Name:	04.jpg
Views:	1
Size:	106,7 kB
ID:	1602329

                  Click image for larger version

Name:	05.jpg
Views:	1
Size:	141,6 kB
ID:	1602330
                  Čia paprasčiausias self driving autobusas, jei ką.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Čia paprasčiausias self driving autobusas, jei ką.
                    Thanks captain Obvious. "Self driving" žinoma yra paprasčiau, nei "bepilotis"

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Jei taip, tai ouch. Nieko gero nesišviečia, turint omeny, kad automobilizmas vienareikšmiškai didės, didėjant pajamoms ir nesant normalaus VT.
                      Labai nenormalu, kai keliai išvystyti, o gyvenamieji rajonai atsilupę. Taip gali būti valstybėse, kur yra didelė korupcija. Turtingi visų sąskaita sau tiesia kelius iš savo prabangių oazių iki ten kur jiems reikia, o aplink visi gyvena skurde. Vilniaus tarybinių daugiabučių rajonai yra visiškame dugne, per žingsnį iki kokios Indijos ar Bangladešo.

                      Comment


                        NT specialistų verdiktas: 6 labiausiai nuvertinti Vilniaus mikrorajonai

                        Kalbant apie sostinės mikrorajonus, nekilnojamojo turto specialistai dažniausiai linksniuoja Perkūnkiemį ir Pilaitę kaip problematiškiausias Vilniaus teritorijas. Antakalnis ir Žirmūnai, anksčiau laikyti itin patraukliais, dabar minimi vis rečiau. Tarp naujų krypčių, kur geriausia gyventi, ekspertai įvardija Naujamiestį ir Žvėryną. 15min nusprendė pasidomėti, kokios sostinės kryptys dabar yra nuvertintos, tačiau greitai jas kiekvienas linksniuosime.
                        ...„Inreal“ analitiko Roberto Žulpos vertinimu, labiausiai nuvertinti Vilniaus rajonai – Naujininkai, Naujoji Vilnia, Vilkpėdė ir iš dalies Markučiai...
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Nusišnekėta gale:
                          Šeškinėje šiuo metu parduoti visi nauji butai, kurie buvo pastatyti nuo 2012 metų. Projektuose „Veikmės miško namai“ ir „Veikmės namai“ butų kaina siekė apie 1286 eurus už kv. metrą. Senos statybos butą šiame rajone galima įsigyti už 1–1,3 tūkst. eurų už kv. metrą.
                          Ten Viršuliškės, o ne Šeškinė.

                          Comment


                            Kodėl "Antakalnis ir Žirmūnai, anksčiau laikyti itin patraukliais, dabar minimi vis rečiau."?

                            Comment


                              Kuo arčiau Šnipiškių ir Senamiesčio, tuo (su laiku) vertingesnis rajonas. Paprasta.

                              Comment


                                Šnipiškės manau.

                                Comment


                                  Parašė москвичка Rodyti pranešimą
                                  Kodėl "Antakalnis ir Žirmūnai, anksčiau laikyti itin patraukliais, dabar minimi vis rečiau."?
                                  Žirmūnai, niekada nebuvo, o jei ir laikė kas juos tokiais - tai klydo. Antakalnis - eismas ir pasenusi infrastruktūra.

                                  Top 3 mano nuomone: Senamiestis, Naujamiesčio žemutinė dalis ir Užupis.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Žirmūnai, niekada nebuvo, o jei ir laikė kas juos tokiais - tai klydo. Antakalnis - eismas ir pasenusi infrastruktūra.

                                    Top 3 mano nuomone: Senamiestis, Naujamiesčio žemutinė dalis ir Užupis.
                                    Antakalnio kvartalai aplink Antakalnio kapines yra tikrai gera vieta, tik ten statybų perspektyva = 0. Dar aplink Čiurlionio gatvę Naujamiestyje.

                                    Comment




                                      Taip teisingai Čiurlionio g. nuo V. Kudirkos.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Markučiai nuvertinti? Jie čia butus už 3K Eur/kv šalia betono gamyklos ir bomžynų skaito nuvertintais?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Markučiai nuvertinti? Jie čia butus už 3K Eur/kv šalia betono gamyklos ir bomžynų skaito nuvertintais?

                                          Auksinės metų frazės:

                                          Labiausiai nuvertinti Vilniaus rajonai – Naujininkai, Naujoji Vilnia, Vilkpėdė

                                          Miegamieji rajonai irgi turi potencialo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X