Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Neveikiantys Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [LV] Neveikiantys Latvijos geležinkeliai

    Tikrai, o kaip su linija Riga - Ergli ? Pernai vasarą dar važiavo viena traukinių pora šiuo maršrutu. Ar dabar gal visą liniją nuardė?

    #2
    /\ Latvijos geležinkelių tinklalapyje maršruto Riga - Ergli nėra.
    http://sirius.ldz.lv/sari/saraksts.asp?lngg=en
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3
      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      /\ Latvijos geležinkelių tinklalapyje maršruto Riga - Ergli nėra.
      http://sirius.ldz.lv/sari/saraksts.asp?lngg=en
      Linija yra, bet traukinių eismas nutrauktas dėl itin prastos kelio būklės. Greitis buvo ribojamas iki 25-40 km/val., taigi mažiau nei šimto kilometrų atstumą traukinys važiuodavo beveik tris valandas. Nemanau, kad planuoja atnaujinti, vietoj traukinio kursuoja autobusas.

      Dar viena priežastis, kuria pasiteisino LDz - po avarijos nepataisomai sugadinta AR-2, kursavusi šiuo maršrutu.
      Paskutinis taisė fow; 2008.10.02, 01:07.

      Comment


        #4
        Parašė fow Rodyti pranešimą
        Linija yra, bet traukinių eismas nutrauktas dėl itin prastos kelio būklės. Greitis buvo ribojamas iki 25-40 km/val., taigi mažiau nei šimto kilometrų atstumą traukinys važiuodavo beveik tris valandas. Nemanau, kad planuoja atnaujinti, vietoj traukinio kursuoja autobusas.

        Dar viena priežastis, kuria pasiteisino LDz - po avarijos nepataisomai sugadinta AR-2, kursavusi šiuo maršrutu.
        O krovinių eismas šiuo ruožu vyksta?

        Comment


          #5
          O iki Rengės dar yra geležinkelis?
          Latviams padėjo bronzinio kario istorija, dalis krovinių pasuko pas juos.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            O iki Rengės dar yra geležinkelis?
            Latviams padėjo bronzinio kario istorija, dalis krovinių pasuko pas juos.
            Nuo Mažeikių iki Rengės nuardė, kiek teko girdėti.

            Comment


              #7
              O kiek man teko girdėti nuardė, nes vyksta ruožo rekonstrukcija.

              Comment


                #8
                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Nuo Mažeikių iki Rengės nuardė, kiek teko girdėti.
                na ir nereikes kuri laika nes mes labai "itakinga valstybe" ir mums reik kistis
                i kitu reikalus. gersim borzomi busim laimingi
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  #9
                  Kaip tai susiję su šiuo ruožu?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #10
                    Traukinys Riga-Valga atvykęs į Valgos (Estija) geležinkelio stotį - 4. Kelionė truko apie 3 val. 20 min. Iš Rygos išvyksta 6.35 val. Valgoje išlipo 3-4 keleiviai, įlipo - tik 1.
                    Lyginant Latvijos traukinius su Lietuvos, paskutinieji yra geresni. Latvijoje dalis renovuota, naujų praktiškai nėra. Tad Lietuva šiuo klausimu pirmauja, tačiau Latvijoje nemažai maršrutų (Ryga-Liepoja, Ryga-Ventspilis) yra atnaujinta.
                    Kita vertus Latvijoje nemažai geležinkelių yra nurinkta - Skulte-Limbaži-Rūjiena-Piarnu, Ieriki-Gulbene-Žiguri-Abrene (Pytalovo), apleistas Liepoja-Ventspilis.
                    Tačiau pastoviai (3 kartus į dieną) kursuoja Gulbene-Alūksne ir tai yra beveik vienintelė susisiekimo priemonė tarp šių miestų, vos tik keletas autobusų važiuoja 1 - pirmadieniais, penktadieniais bei kitas - visą savaitę.

                    Comment


                      #11
                      Esi neteisus - Ieriki-Gulbene-Žiguri-Abrene (Pytalovo), ne nurinktas, bet apleistas. Pats pernai važiavau.

                      Comment


                        #12
                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Esi neteisus - Ieriki-Gulbene-Žiguri-Abrene (Pytalovo), ne nurinktas, bet apleistas. Pats pernai važiavau.
                        Paėmiau informaciją iš latvių - teks ją dar patikslinti (tam, kad neskleisčiau dezinfoamcijos). Važiavau ties Gulbene 2006 m. ir mačiau nurinktą geležinkelio liniją. Į Gulbenę veda ir kita geležinkelio atšaka nuo Rygos-Daugpilio linijos - gal tą turėjote omeny.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Latvijoje nemažai geležinkelių yra nurinkta - Skulte-Limbaži-Rūjiena-Piarnu
                          Gaila, teko vaziuoti is Rygos i Pärnu vaikysteje. O dabar to kelio nebera.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Paėmiau informaciją iš latvių - teks ją dar patikslinti (tam, kad neskleisčiau dezinfoamcijos). Važiavau ties Gulbene 2006 m. ir mačiau nurinktą geležinkelio liniją. Į Gulbenę veda ir kita geležinkelio atšaka nuo Rygos-Daugpilio linijos - gal tą turėjote omeny.
                            Ne ne, tikrai tai. Yra ir video ir foto

                            Comment


                              #15
                              Gal kas turite informacijos apie traukinį Klaipėda-Ryga? Atsimenų jį matydavau Aucėje, juo akmeniškiai važiuodavo iš Klaipėdos, o Aucėje persėsdavo į autobusą Aucė-Naujoji Akmenė.
                              Taip pat gal ir informacijos - apie šį geležinkelio ruožą. Kiek žinau Mažeikiai-Priekulė-Skuodas apaugę krūmais, o ruože Mažeikiai-Rengė-Ryga kursuoja keleivinis traukinys Rengė-Ryga. Žmonės labai kovojo - vos ne mitingais Aucės stotyje apie 1995 m., kad neuždarytų šios linijos (teta netoli gyvena tai skaitydavau laikraščius).

                              Comment


                                #16
                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Gal kas turite informacijos apie traukinį Klaipėda-Ryga? Atsimenų jį matydavau Aucėje, juo akmeniškiai važiuodavo iš Klaipėdos, o Aucėje persėsdavo į autobusą Aucė-Naujoji Akmenė.
                                Taip pat gal ir informacijos - apie šį geležinkelio ruožą. Kiek žinau Mažeikiai-Priekulė-Skuodas apaugę krūmais, o ruože Mažeikiai-Rengė-Ryga kursuoja keleivinis traukinys Rengė-Ryga. Žmonės labai kovojo - vos ne mitingais Aucės stotyje apie 1995 m., kad neuždarytų šios linijos (teta netoli gyvena tai skaitydavau laikraščius).
                                Prisimenu naktinį traukinį Ryga-Klaipėda, nors atgal jis važiuodavo dieną po pietų. Dar vakarais važiuodavo DR1A Ryga-Mažeikiai, anksti rytą Mažeikiai-Ryga. Kada šie traukiniai išnyko, neprisimenu. Aišku, kad po 1992 metų.
                                Šiame forume yra žinių, kad nuo Mažeikių per Laižuvą iki sienos su Latvija (link Rengės) bėgiai išardyti. Kiek tai teisybės, nežinau: pačiam įsitikinti neteko.
                                Prisimenu, kaip kartą ruošiausi vcažiuoti Liepojos link, tai radau gerą traukinių grafikų derinį, t.y. - galimybę iš traukinio Vilnius-Mažeikiai Mažeikiuose persėsti į Ryga-Klaipėda, iš jo Vainiuodėje į traukinį Vainiuodė-Liepaja. Kokio tipo traukinys važinėjo šiuo maršrutu, neįsitikinau, tik numanau, kad tik ne dyzelinis DR1A.
                                Jei aš neteisus dėl geležinkelio Mažeikiai-Rengė išmontavimo (gal tai remonto darbai ?), tai mane taisykite, o traukinio Ryga-Mažeikiai-Klaipėda nėra tikrai.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Prisimenu naktinį traukinį Ryga-Klaipėda, nors atgal jis važiuodavo dieną po pietų. Dar vakarais važiuodavo DR1A Ryga-Mažeikiai, anksti rytą Mažeikiai-Ryga. Kada šie traukiniai išnyko, neprisimenu. Aišku, kad po 1992 metų.
                                  Šiame forume yra žinių, kad nuo Mažeikių per Laižuvą iki sienos su Latvija (link Rengės) bėgiai išardyti. Kiek tai teisybės, nežinau: pačiam įsitikinti neteko.
                                  Prisimenu, kaip kartą ruošiausi vcažiuoti Liepojos link, tai radau gerą traukinių grafikų derinį, t.y. - galimybę iš traukinio Vilnius-Mažeikiai Mažeikiuose persėsti į Ryga-Klaipėda, iš jo Vainiuodėje į traukinį Vainiuodė-Liepaja. Kokio tipo traukinys važinėjo šiuo maršrutu, neįsitikinau, tik numanau, kad tik ne dyzelinis DR1A.
                                  Jei aš neteisus dėl geležinkelio Mažeikiai-Rengė išmontavimo (gal tai remonto darbai ?), tai mane taisykite, o traukinio Ryga-Mažeikiai-Klaipėda nėra tikrai.
                                  Kad traukinio nėra tai žinau, nes bėgiai ties Vainuode apaugę žole, o 14 km ties Laižuva - neva nurinkti (pats nemažiau). Žinau, kad dar 1994 m. kursavo DR1A Ryga-Mažeikiai-Liepoja jis buvo pratęstas iki Liepojos. Kiek jis dar kurasvo - neaišku. Gaila, kad nunyko vienas svarbiausių ir seniausių geležinkelių Rytų Pabaltijyje - Baltijos valstybėse.
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.16, 17:59.

                                  Comment


                                    #18
                                    Jau kelintą kartą vartoji tą sąvoką "Rytų Pabaltijis". Tokio dalyko nėra. Čia kažkoks vertinys iš pribaltika, priešiškos ideologijos determinuotas
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      #19
                                      nenutiestas Tukumo-Kuldygos geležinkelis ir tiltas per Abavą

                                      Ne vieną nustebina įspūdingas, didelis ir aukštas tiltas per nedidelę Abavos upę Tukumo r., Satų pag. Jis nė kartą nebuvo panaudotas pagal paskirtį, o ant jo gali užlipti tik alpinistai ar vaikėzai. Jis čia stovi jau 69 m.
                                      Tilto atsiradimas susijęs su 1939 m. pradėtu statyti Tukumo-Kuldygos geležinkeliu. 1940 m. darbai pasistumėjo tiek, kad jau reikėjo statyti tiltą per Abavą. Jis yra pie 10 km nuo Tukumo II geležinkelio stoties. Kalvotoje vietovėje ir giliame Abavos slėnyje tiltas turėjo būti aukštas. Jis turėjo būti panašus į 1937 m. pastatytą tiltą per Salacą prie Mazsalacos (82 m ilgio ir 16 m aukščio virš vandens lygio).
                                      Tilto statyba baigta 1940 m. lapkričio 5 d. - kaip buvo skelbiama spaudoje 25 d. anksčiau nei buvo planuota. Tačiau nei tilto, nei geležinkelio sampilas taip ir nebuvo supiltas. Kadangi tai buvo periferinis geležinkelio ruožas į Kuldygą (apie šį miestą žr. http://www.miestai.net/forumas/showt...9#post328049)- jis nepateko nei į vokiečių, nei į sovietų starteginius palnus.

                                      Tilto adresas: http://maps.google.com/maps?f=d&sour...1&ie=UTF8&z=11

                                      Comment


                                        #20
                                        Limbaži

                                        Kaip ir žadėjau anksčiau įkeliu keletą foto kadrų iš dabar jau nebeegzistuojančios Limbaži stoties. Keleivinis susisiekimas ten panaikintas 1999 metais (jei suklydau, pataisykit) maršrutą sutrumpinant iki Skulte.

                                        Limbaži keleivinė stotis, dabar jau naudojama kaip autobusų.


                                        Taip atrodo Limbaži peronas dabar


                                        ir buvęs geležinkelio kelynas...



                                        P.S. Gal kas turit foto iš dar veikusios šios linijos?
                                        Paskutinis taisė Romas; 2009.08.25, 05:55. Priežastis: Pavadinimai rašomi PRIEŠ nuotraukas

                                        Comment

                                        Working...
                                        X