Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
- 8 patinka
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąRomai, o Jūs žinote koks yra teorinis vienos eismo juostos laidumas ir kiek automobilių turi pravažiuoti per parą, kad atsirastų poreikis pridėti dar vieną eismo juostą?
Jei juostų skaičius pačiam atrodo svarbus ir kažką nori įrodyti, galima pačiam nesunkiai išsigūglinti ir pasidalinti šioje temoje, o ne kažkokioje FB grupėje.
Galima prigalvoti ir sunkesnių klausimų:
- Kiek pėsčiųjų turi praeiti Antakalnio šaligatviu, kad pridėti papildomą plytelę.
- Kiek dviratininkų turi pravažiuoti dvirtakiu arba kiek metų turi likti iki rinkimų, kad reikėtų rekonstruoti dvirtakį ir išardyti po dvejų metų.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąYra žinomas visuotinas faktas, kad kamerų prožektorių šviesa dažnai kerta per smegenis ir subujoja pas žmones visokie didybės kompleksai.
Tai pasako, kad šis plentas "vilniečiams visškai nereikalingas" , tai viešo aptarimo VMS patalpose metu prišneka totalių absurdų kryptingai žlugdant Šiaurinę ir t.t.
WTF dievas nenusileidžia ant žemės "laikyti bazarą" už savo žodžius (...)
Tai ir šiuo atveju prašom įvardinti savo interesą arba pateikti konkrečius argumentus, kodėl vis dėlto Nemenčinės plentas yra nereikalingas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?
Šaltinis: https://eismoinfo.lt/
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?
Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?
Šaltinis: https://eismoinfo.lt/
1. Trakų kryptimi pusė atstumo priklauso Trakų rajonui, tai kreipkis į Trakų savivaldybę su klausimais del A16 ar jie išvis planuoja 4 juostas.
2. Tarandės A2 šiemet pradės jungiamąjį kelią. Beje įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
3. Gariūnai ir taip turi 4 juostas. + pridės viadukus. Ir primenu įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
- 2 patinka
Comment
Comment