Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[JP] Geležinkeliai Japonijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [JP] Geležinkeliai Japonijoje

    Shinkansen, Japonija


    Shinkansen, Japonija


    Shinkansen, Japonija


    Shinkansen, Japonija


    Viskas.
    "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

    #2

    Comment


      #3
      Tokijo traukiniu stotis:

















      Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.17, 01:49.
      gera gyventi gerai

      Comment


        #4
        [JP] Geležinkeliai Japonijoje

        Taigi, pamaniau sukurti tokią temą, gal kam bus įdomu
        Japonijoje yra 27,268 killometrai geležinkelių, per metus geležinkeliais Japonijoje keleiviai pasinaudoja 22.24 milijardų kartų. Taip pat Japonijoje veikia greitasis geležinkelis - "Shinkansen", kuris naudojasi atskirais, kitos vėžės bėgiais. Greitieji traukiniai šiais geležinkeliais keleivius vežioja virš 300km/h greičiu, nors yra ir lėtesnių "shinkansen" traukinių, kurie pvz. keleivius vežioja tik 250km/h greičiais. Kitais paprastaisiais geležinkeliais keleiviniai traukiniai nevažiuoja didesniu, nei 160km/h greičiu, dažnai neviršija nė 130km/h. Geležinkeliai Japonijoje yra pagrindinis keleivių transportas. Beveik 17 000 kilometrų geležinkelių yra elektrifikuoti. Visur veikia vieninga bilietų pardavimo sistema. Prieš įeinant į stotį stovi bilietų automatai, norint patekti į stotį reikia įkišti bilietą į apsaugos vartelius, praeiti ir pasiimti bilietą. Galinėje stotyje taip pat norint išeiti reikia įkišti bilietą, tik jis nebeatgaunamas. Bilietai dažniausiai galioja ne konkrečiam traukiniui, o to maršruto traukiniams, todėl pavėlavus į vieną traukinį už 10/15 minučių įsėdi į kitą.
        Beveik kiekviena stotis turi savo "kultūrą" ir kiekvienoje stotyje ir skirtinguose traukiniuose galima nusipirkti pietų komplektėlį, kurio patiekalai ir patiekimas skiriasi skirtingose stotyse.

        Taip pat veikia labai gera sistemėlė maršrutų radimo:
        http://www.jorudan.co.jp/english/nor...norikeyin.html
        Parašote pradinę, galinę stoteles, kitą info ir jums randa keletą maršrutų, įtraukiami ne tik traukinių maršrutai, bet ir lėktuvų, autobusų.
        Nu vnž, įdomių dalykėlių yra Japonijos geležinkelių kultūroje
        Na ir keletas vaizdų:

        800 serijos greitasis shinkansen traukinys


        300 serijos greitasis shinkansen traukinys


        383 serijos traukinys


        "Romance car" 50000 serijos traukinys


        "Sunrise express" 285 serijos naktinis traukinys


        485-3000 serijos traukinys "Super Hakucho"


        Pabaigai 500 serijos greitasis shinkansen traukinys
        Paskutinis taisė cacao; 2008.08.14, 12:00.

        Comment


          #5
          galėtų LG pavyzdį imt. Japonijoje traukiniai atvažiuoja į stotį ir sustoja labai tiksliai, na kartais pavėluoja kokias 10 sekundžių ir peronuose ant grindų yra užrašai, ant užrašo traukinio vagono numeris ir t.t. labai patogu.
          Dar vienas reportažiukas su paveiksliukais

          Įeinant į stotį


          Omiyos stotis Saitamos prefektūroje


          Utsunomiya stotis Točigi prefektūroje


          "Spacia" limited express traukinys


          "Super Azusa" traukinys


          Greitasis shinkansen 300 serijos traukinys atvyksta į Nagoyos stotį


          Greitojo shinkansen 700 serijos traukinio žemiausios klasės vagono vidus


          Greitojo shinkansen 800 serijos traukinios geresnės klasės vagono vidus


          1964 metų greitasis 0 serijos shinkansen traukinys taip atrodo šiais laikais

          Comment


            #6
            puikus traukinukai, jega...aciu uz foto

            Comment


              #7
              Fantastika!! Aciu!!

              Comment


                #8
                Nėr už ką
                Beje, Lietuvos Geležinkeliai tą šinkansen 0 serijos priekį yra užsidėję ant tokių didelių bilietų, kiti gali apsidžiaugt, kad toks ir atvažiuos

                Comment


                  #9
                  Priemiestinis traukinys Omiya stotyje
                  http://www.youtube.com/watch?v=axwMxUBL_ws

                  O čia vaizdelis, 1991 metais darytas. Piko valanda Tokyo metro Į traukinį visada galima sutalpinti daugiau žmonių negu atrodo
                  http://www.youtube.com/watch?v=BE35o...eature=related
                  Paskutinis taisė cacao; 2008.08.20, 15:39.

                  Comment


                    #10
                    Keista... Man cacao nuotraukų nerodo, tik balta erdvė... Čia tipo toks bajeris ar visiems taip?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #11
                      Ir man nerodo (per Mozillą)
                      N N N

                      Comment


                        #12
                        Priemiestinis traukinys Omiya stotyje
                        http://www.youtube.com/watch?v=axwMxUBL_ws

                        O čia vaizdelis, 1991 metais darytas. Piko valanda Tokyo metro Į traukinį visada galima sutalpinti daugiau žmonių negu atrodo
                        http://www.youtube.com/watch?v=BE35o...eature=related

                        Comment


                          #13
                          Parašė cacao Rodyti pranešimą
                          Nėr už ką
                          Beje, Lietuvos Geležinkeliai tą šinkansen 0 serijos priekį yra užsidėję ant tokių didelių bilietų, kiti gali apsidžiaugt, kad toks ir atvažiuos




                          Šitie irgi geri.

                          Comment


                            #14
                            Japonijoje greitieji traukiniai važinės 500 kilometrų per valandą greičiu

                            Comment


                              #15
                              Ispudingas greitis.
                              "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                              Comment


                                #16
                                Radau kai ką (man) įdomaus. 2 metų senumo straipsniukas, bet likusiam pasauliui iki to dar eiti ir eiti. Japonai vėl pirmi. Šįkart jie sukūrė hibridinį traukinį. Šaltinis ir visas straipsnis: http://www.treehugger.com/files/2007...ese_hybrid.php
                                Straipsnis anglų kalba, tad pateikiu lietuviško vertimo santrauką:



                                Sumontuotas Kiha E200 dyzelinis ir elektros varikliai kaip ir daugumai keleivinių traukinių, tačiau pridėtos talpos su ličio jonų baterijomis ant jo stogo. Rezultatas — 20 procentų didesnis kuro vartojimo efektyvumas ir iki 60 procentų mažiau išmetamųjų dujų ir triukšmo.

                                Kaip ir hibridiniai automobiliai su regeneraciniais stabdžiais, traukinys papildo savo baterijas kai lėtina/stabdo ar važiuoja tuščiąja eiga.

                                Neigiama savybė yra ta, kad sistemos kaina yra aukšta. Šios pirmosios versijos išlaidos yra 200 mln jenomis (US $ 1,7 mln.), o tai yra dvigubai daugiau nei įprasto traukinio. Dabartinė sistema yra įdiegta santykinai trumpiems linijos bandymų tikslais. Geležinkelių pareigūnai nori įsitikinti, kad traukinio pajėgumo pakanka žiemą šildyti ir nori išmatuoti faktinį degalų efektyvumą esant įvairioms keleivių apkrovoms.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Radau kai ką (man) įdomaus. 2 metų senumo straipsniukas, bet likusiam pasauliui iki to dar eiti ir eiti. Japonai vėl pirmi. Šįkart jie sukūrė hibridinį traukinį.
                                  Dėl to pirmumo pasiginčysiu. (Nebent aš kažko nesupratau, bet tikiuosi, kad supratau.) Buvo rašyta, kad mūsų Siemens ER20CF turi rekuperacinius stabdžius ir energiją, išsiskiriančią stabdymo metu kaupia specialiuose kondensatoriuose ir panaudoja įsibėgėjant dėl ko buvo pasiektas didesnis ekonomiškumas, lyginant su kitais lokomotyvų gamintojais.
                                  Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.05.25, 23:51.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Dėl to pirmumo pasiginčysiu. (Nebent aš kažko nesupratau, bet tikiuosi, kad supratau.) Buvo rašyta, kad mūsų Siemens ER20CF turi rekuperacinius stabdžius ir energiją, išsiskiriančią stabdymo metu kaupia specialiuose kondensatoriuose ir panaudoja įsibėgėjant dėl ko buvo pasiektas didesnis ekonomiškumas, lyginant su kitais lokomotyvų gamintojais.
                                    O aš supratau, kad traukinys varomas baterijomis, kurios yra ant stogo, tačiau šioms pasibaigus energija papildoma deginant dyzeliną. Taip stengiamasi visomis išgalėmis kuo mažiau sudeginti degalų ir kuo daugiau naudotis kitais elektros šaltiniais, šiuo atveju — baterijomis.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #19
                                      kuro ekonomija siuo atveju pasiekiama del variklio darbo optimaliu rezimu. sustojes, isibegedamas - jis vistiek dirba vienodom apsukom, nes trukstama energija paima is bateriju (arba ten pat grazina jos pertekliu). galiu drasiai teigti, kad aprupinta tokiu varytuvu mano mazdike sunaudotu nedaugiau 3 l / 100km.
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #20
                                        1964 metu graziausias is visu

                                        Comment

                                        Working...
                                        X