Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE] Vokietijos geležinkeliai / Deutsche Bahn

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė jan Rodyti pranešimą

    jeigu atsiranda kam impulse mėnesinis abonimentas už 66 geriau nei fabų baseine trijų mėnesių po 35 tai Vokietijoje tikrai atsiras važinėjančių kelis kart per mėnesį ir perkančių vienkartinius bilietus vietoje 49 nepaisant to koks tai geras pasiūlymas.
    Geras palyginimas. Net naftalinu dvelktelėjo

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą

      Kalba eina apie 49€ bilietą į kurį be regioninių traukinių visoje šalyje įeitų VISŲ miestų VT - to kuriame gyveni taip pat. Miesto mėnesiniai bilietai dabar dažnai kainuoja brangiau, pvz. Berlyno 86€. Pretty sure, kad dauguma miesto gyventojų pirks tokį pigų nuolatinį VT bilietą. Taigi regioninės traukinių kelionės praktiškai gaunasi for free.

      Schema buvo išbandyta vasarą kai bilietas kainavo 9€ per mėn. Tiesa paskutinės naujienos dėl 49€ bilieto nėra tokios geros - panašu, kas atsiras ne nuo metų pradžios, bet tik kažkada pavasarį.
      Na jei miesto VT įeina ir jis net pigiau, tai viską keičia. Galvojau tik tie tarpmiestibiai traukiniai.

      John, ne hipotetinis, o faktinis scenarijus, kad milijonai vokiečių, kurie tarpmiestiniu traukiniu važiuoja retai. Net nesuprantu kaip tą galima neigti, kam jiem dažnai važinėt į kitus miestus jei dieba savo mieste. Važiuija tik spec reikalu, kuris yra nedažnas.
      Tas pats ir su turistais. Milijonai jų išvis 0 kartų važiuoja traukiniu į kitą miestą.

      Bet kokiu atveju pasirodo, kad ši sistema buvo tik vasarą išbandyta. Ir ji bus vėl atnaujinta tik kotąmet, tad dabar jos net nėra. Tai tuo labiau aktualus klausimas kiek kainuoja vienkartiniai bilietai žmogui, kuris norėjo palyginti su LT ir PL.
      Paskutinis taisė Gator; 2022.11.26, 21:48.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Na jei miesto VT įeina ir jis net pigiau, tai viską keičia. Galvojau tik tie tarpmiestibiai traukiniai.

        John, ne hipotetinis, o faktinis scenarijus, kad milijonai vokiečių, kurie tarpmiestiniu traukiniu važiuoja retai. Net nesuprantu kaip tą galima neigti, kam jiem dažnai važinėt į kitus miestus jei dieba savo mieste. Važiuija tik spec reikalu, kuris yra nedažnas.
        Tas pats ir su turistais. Milijonai jų išvis 0 kartų važiuoja traukiniu į kitą miestą.

        Bet kokiu atveju pasirodo, kad ši sistema buvo tik vasarą išbandyta. Ir ji bus vėl atnaujinta tik kotąmet, tad dabar jos net nėra. Tai tuo labiau aktualus klausimas kiek kainuoja vienkartiniai bilietai žmogui, kuris norėjo palyginti su LT ir PL.
        Tiek 9 Eur, tiek 49 Eur bilietas galioja visam Vokietijos VT (išskyrus ICE, EC, IC traukinius). Tiek autobusams, tiek tramvajams, tiek visam kitam, kas tik ten yra. Net Wuppertalio monorailui galioja. Nu neįsivaizduoju, kaip turėtų atrodyti statistinis vokietis, kuris nuolat nesinaudoja bent kuria iš šitų VT priemonių, neperka jokių nuolatinių bilietų (kurie, kaip minėjo Felar, dažnaiusiai yra brangesni, nei 49 Eur) ir važiuoja kažkur traukiniu tik kartą per mėnesį. Visi tiesiog nusipirks 49 Eur bilietą ir nesuks galvos dėl nieko. Turistai, beje, taip pat, nes dauguma jų visvien važiuoja traukiniu arba autobusu iš bet kurio oro uosto į miesto centrą ir po to naudojasi puikiai išvystytomis VT sistemomis buvimo mieste metu. Ir pats, jei važiuosi į Vokietiją ne mašina, garantuotai pirksi 49 Eur bilietą

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą

          Nenusišnekėk, pilna tų, kurie važinėja 1-2 kartus per savaitę ar menėsį. Yra tų, kurie perka BahnCard, kad su nuolaidom būtų be nuolatinio.

          Vokietijoje kaina nelabai priklauso nuo km, bet nuo kiek kartų važiuoji.

          Pvz. München Hbf - Augsburg Hbf (atstumas tas pats kaip Vilnius - Kaišiadorys arba Warszawa Centralna - Lochow) DB ima 15.60 EUR. LTG už tokį atstumą ima apie 6 EUR, PKP apie 3.5 EUR. Tad vienkartinis važiavimas Vokietijoje yra labai perbrangintas. Užtat važinėjant dažnai (ypač nuo 49 EUR bilieto įvedimo) yra pigiau nei LTG (dėl PKP diskutuotina).

          Kaip ne VT fanatui, PKP palyginus su LTG ir DB siūlo geriausia tarifų ir kainų santykį. LTG yra tiesiog brangiau, o DB turi tokią tarifų krūvą, kad tam atskirą knygą reiktų rašyti.

          Beje 49 EUR bilietas yra aišku nebloga žinia, bet tai yra labai nesąžininga automobilių atžvilgių. Aišku, jokių diskusijų kad VT turi būti pigesnis nei privatus transportas, bet čia yra labai didelis skirtumas. Be to tai yra nesąžininga privačių vežėjų atžvilgių.

          Vokietija labai krypsta link socialinės valstybės modelio, todėl trūksta normalios kainodaros pagal km.

          Lietuvoje gi regioninis/tarpmiestinis transportas visiškai neadaptuotas tiems, kurie dažnai važinėja.

          Tad PKP tarifikacija mano atžvilgiu yra draugiškiausia eiliniam keleiviui.
          1. Reikia nepamiršti, kad pats 9 € bilietas atsirado ne šiaip sau norint padaryti VT pigų, o kaip atsvara kuro nuolaidai, galiojusiai tą patį laikotarpį. T. y. kelionėms sutaupė ne tik automobilistai, bet ir VT keleiviai.

          2. Daugelis Vokietijos žemių (kurios dažnai yra maždaug Lietuvos ploto) turi savo dienos bilietą. Augsburgo atveju tai būtų BayernTicket už 26 €, už kurį galima naudotis visu Bavarijos vietiniu VT (t. y. be tolimojo susisiekimo traukinių) neribotai.
          Kokiam nors epizodiniam keliautojui, grįžtančiam tą pačią dieną, labai apsimoka. Tai padalijus iš 2 išeina 13 €. Tačiau reikia nepamiršti, kad reali kelionės kaina dar „sumažėja“, nes turi galimybę naudotis visu miesto VT abiejuose miestuose. Vienkartinis bilietas dažniausiai būna 2,5-3,5 €. Tiesa, kažkodėl Augsburge labai pigus vienkartinis – tik 1,60 € pirmoje zonoje.

          Tarkim, kad važiuoji München-Augsburg ir atgal, taip pat miesto VT pasinaudoji po du kartus kiekviename mieste. Vien miesto VT praleistum 10,20 €, o regioniniams traukiniams 15,60+15,60=31,20 €. Iš viso malonumas atsieitų 41,40 €, bet visą tai gali gauti už BayernTicket 26 € dieninį bilietą su papildomu lankstumu – t. y. papildomai važinėti miestuose.

          Bet dar reikia nepamiršti, kad stambesniuose miestuose miesto VT vienkartiniai/dienos bilietai brangesni. Be to, šita važiavimo atkarpa gana neilga.

          Dar įdomus dalykas yra papildomi žmonės su BayernTicket. Kaip minėjau, BayernTicket kainuoja 26 € vienam žmogui, o už kiekvieną papildomą žmogų prisideda po 6 € (maksimumas – 5 žmonės už 58 €). Vadinasi, su kuo daugiau draugų važiuoji, tuo pigiau.
          Jeigu vienam žmogui pirmyn-atgal išvyka į bet kurį Bavarijos tašką įskaitant visą vietinį VT kainuoja 26 €, tai važiuojant dviese tik 17 €, o penkiese tik 11,6 € žmogui. Tai žmonės ir naudojasi išvykoms, ekskursijoms, žiūrėti rungtynių ir pan.


          Dabar paimkim Klaipėda-Šiauliai. Kaip ir aukščiau, tarkime, kad miesto VT pasinaudoju po du kartus kiekviename mieste ir važiuoju regioniniu traukiniu pirmyn-atgal. Išeina grubiai 4 € už miesto VT ir 9,40*2 € už lėtąjį traukinį, iš viso 22,8 €. Vos 3-4 € mažiau už BayernTicket. Tačiau lėtųjų traukinių tik dvi poros per dieną (o ne kas 120 ar 60 minučių, kaip Bavarijoje). Jeigu norėčiau būti lankstesnis laike, tai važiuočiau greitaisiais (bendrame tvarkaraštyje vis tiek lieka baisūs 2-3 valandų tarpai, bet tiek to), dienos kelionė kainuotų 12,60*2+4 = 29,20 € – brangiau už BayernTicket. Tiesa, toks lyginimas gal ne visiškai teisingas, nes mūsų greitasis turbūt būtų kažkas tarp IC ir RE.
          Paskutinis taisė taccido; 2022.11.27, 00:57.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Hamburgo pagrindinė traukinių stotis (Hauptbahnhof) ir FlixTrain
            Attached Files

            Comment

            Working...
            X