Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiek tiek papildant, paskelbti projektiniai pasiūlymai trims ruožams, nuo Ličiūnų iki Molėtų žiedo ir Molėtuose vyks svarstymas balandžio 4d. Juos galima surasti ir čia (informaciją pridedu žemiau): https://www.moletai.lt/projektiniu-p...mu-viesinimas/

    1) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai

    2) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai

    3) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai

    Comment


      Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
      Šiek tiek papildant, paskelbti projektiniai pasiūlymai trims ruožams, nuo Ličiūnų iki Molėtų žiedo ir Molėtuose vyks svarstymas balandžio 4d. Juos galima surasti ir čia (informaciją pridedu žemiau): https://www.moletai.lt/projektiniu-p...mu-viesinimas/
      1) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai
      2) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai
      3) Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninis darbo projektas Skelbimas; Projektiniai pasiūlymai
      Labai ačiū už nuorodas

      Peržiūrėjau dalį dokumentų. Tekstinė dalis visuose trijuose tomuose nemenkai dubliuojais
      Pasirodo, bus du etapai - pirmiau nutiestas kelias, o tik vėlesniame etape - jungiamieji keliai.

      Bežiūrint brėžinius kilo klausims kaip reikės pasukti į kairę. Visur leidžiama sukti tik į dešinę, o apsisukti galima tik keliose vietose.
      Ar nebus taip, kad reikės pasukus į dešinę reikės važiuoti 5 ar 10 km iki apsisukimo vietos
      Jei kas nors turi ten sklypą ar sodybą, tai paskaitęs brėžinius turėtų eiti viešą svarstymą ir teikti pasiūlymus.

      Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo techninis darbo projektas
      18 psl. sankryžų numeracija.
      Tekste yra sankryžų srautai posūkiuose


      30 psl. planavimo strategija. Etapai


      31 psl. I etapo sankryžos


      32 psl. II etapo sankryžos

      https://www.moletai.lt/uploads/002%2...64/59_64PP.pdf

      Comment


        Pats rekonstruojamas kelias nuo 39,207 iki 64,333 km (nuo Ličiūnų-Pociūnų, kur prasideda asfaltas) iki kelio KK115 Molėtai-Ignalina) niekuo neypatingas - toks kiek 3 juostų tiesesnis Panevėžio aplinkkelis. Įdomesnės tik sankryžos.
        Sudėjau sankryžas iš šiaurės į pietus. Kilometražas mažėjančia tvarka, nes skaičiuojamas nuo Vilniaus

        III ruožas nuo 59,00 iki 64,332 km

        Ruožo pradžia ties 64,332 km (žiedinė sankryža su KK114 Molėtai- Kaltanėnai - Ignalina


        14 sankryža 62,63 km. MOLĖTAI. Sankryža su KK173 Molėtai - Inturkė - Pabradė
        Bendras vaizdas


        Molėtų žiedinė sankryža


        13 sankryža. 60,36 km. Luokesa. Sankryža su RK2815 Luokesa- Jaurai

        Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 59,00 iki 64,332 km rekonstravimo projektiniai pasiūlymai

        Comment


          II ruožas nuo 51,55 iki 59,00 km

          Sankryža 58 km su vietiniu keliu į Bebrusus


          12 sankryža 53,94 km Žiediškė. Kertamas vietinis kelias Žiediškė - Paškonys


          11 sankryža 52,08 km Kazokai. Kertamas kelias RK2808 Kazokai- Bijutiškis - Dubingiai


          Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 51,55 iki 59,00 km rekonstravimo projektiniai pasiūlymai

          Comment


            I ruožas nuo nuo 39,207 iki 51,550 km

            10 sankryža 49,7 km Skorenikai. Kertamas vietinis kelias Didžiokai - Kliukai


            Sankryža ties 47 km Smailiai. Kertamas vietinis kelias Zanėnai - Smailiai


            9 sankryža 43,82 km Rudokai. Vienintelis trasoje viadukas su keliu RK2809 Giedraičiai - Dubingiai


            8 sankryža 39,41 km Pociūnai. Kertamas vietinis kelias Akmena (Maseliškės) - Pociūnai - Ličiūnai


            Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 39,207 iki 51,550 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto projektiniai pasiūlymai

            Comment


              Su tomis (ne) apsisukimo kryptimis turbūt bus klausimų per viešą svarstymą.

              1. Pasukus kokiame 40-me km ties Ličiūnais teks važiuoti 4 km iki 44 km esančio Rudokų viaduko ir pamačius kad apsisukti draudžiama važiuot ant viaduko, ten sukelti avarinę situaciją, apsisukti ir grįžti atgal tik 4 km.
              2. Dar galima pavažiuoti 12 km iki Kazokų 52 km, ir pamačius kad apsisukti draudžiama, nusukti į Kazokus ar Bijutiškį, ten suktis siaurame vingiuotame kelyje arba sankryžoje su senuoju Molėtų plentu KK172, sukelti avarinę situaciją ir apsiskus grįžti atgal
              3. Jei neturėti fantazijos ir bazinių geografijos žinių, tai reikėtų važiuoti 20 km iki legalaus apsisukimo ties Luokasa (60 km) ar net iki Molėtų žiedinės sankryžos (63 km).

              Labai džiaugsiuosi, jei projekte vis dėlto yra numatyta humaniškesnė posūkių į kairę ar apsisukimų galimybė.
              Paskutinis taisė Romas; 2024.03.26, 22:23.

              Comment


                Įdomu, kodėl tokiuose keliuose nenumato reversinės juostos vietoje 2+1?
                Juk srautas, ypač penktadieniais ir sekmadieniais, dažniausiai būna ženkliai didesnis į kažkurią pusę - būtų logiškiau penktadieniais vakarop palikti dvi juostas link Molėtų, sekmadienį - link Vilniaus.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Įdomu, kodėl tokiuose keliuose nenumato reversinės juostos vietoje 2+1?
                  Juk srautas, ypač penktadieniais ir sekmadieniais, dažniausiai būna ženkliai didesnis į kažkurią pusę - būtų logiškiau penktadieniais vakarop palikti dvi juostas link Molėtų, sekmadienį - link Vilniaus.
                  Jo, tiems, kas penktadienį važiuoja į Vilnių ir prisivijo traktorių – fuck you!

                  Comment


                    Prisikabinčiau tik dėl ženklinimo pasiūlymuose:
                    • Prieš kairės juostos pabaigą nėra iš anksto, pvz. 400 m iki juostos pabaigos įrengto papildomo ženklo kairės juostos pabaiga su papildoma lentele "Atstumas iki objekto".
                    • Krypčių ženklinimas, bet čia jau iš seniau atėjusi problema, kad kai yra eismo kryptys sankryžoje, vienintelės krypčių rodyklės įrengiamos per arti sankryžos. Optimalus variantas būtų kažkas link copy paste Čekija arba Vokietija, atsižvelgiant į esamas Lietuvos kelio ženklų įrengimo taisykles.
                    Vis tik manau, kad skiriamoji juosta yra ok, nėra didelio fūrų srauto. Panevėžio aplinkkelis 2+1 profilis buvo klaida dėl labai didelio fūrų srauto.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2024.03.27, 00:22.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Prisikabinčiau tik dėl ženklinimo pasiūlymuose: (...)
                      Krypčių ženklinimas, bet čia jau iš seniau atėjusi problema, kad kai yra eismo kryptys sankryžoje, vienintelės krypčių rodyklės įrengiamos per arti sankryžos.
                      Su krypčių ženklinimu nepersistengta. Jokių papildomų išankstinių krypčių nuoroodų nėra (net prieš Dubingių-Giedraičių viaduką), nuorodų į mažesnius kaimus išvis nėra.
                      Klaidos kaina dabar didesnė, nes pravažiavus reikalingą posūkį teks važiuoti 5 ar 15. kilometrų.

                      Gal "Plentprojektas" iš anksto taiko į tuos laikus kai kažkada atsiras jungiamieji keliai. Kada tai bus, visiškai neaišku - po.10 ar po 50 metų.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Jo, tiems, kas penktadienį važiuoja į Vilnių ir prisivijo traktorių – fuck you!
                        Idealiu atveju traktoriai turėtų važinėti jungiamaisiais keliais. Arba kelkraštis turėtų būti platesnis, kad traktorius turėtų kur pasitraukti.
                        Bet kokiu atveju, bent jau man, tai atrodo logiškesnis sprendimas nei kaitaliot 2+1 kas kelis km, kai beveik visas srautas dažnu laiku keliauja į vieną pusę.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                          Idealiu atveju traktoriai turėtų važinėti jungiamaisiais keliais. Arba kelkraštis turėtų būti platesnis, kad traktorius turėtų kur pasitraukti.
                          Bet kokiu atveju, bent jau man, tai atrodo logiškesnis sprendimas nei kaitaliot 2+1 kas kelis km, kai beveik visas srautas dažnu laiku keliauja į vieną pusę.
                          Idealiu atveju 2+1 turi būti atskirtas atitvaru. Atitvarus perkėlinėt sprendimų yra, bet tokiam ilgiui sakykim... neapsimoka. O be jų tas 2+1 tikėtina realybėje pavirstų latvišku 2+2...

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Su krypčių ženklinimu nepersistengta. Jokių papildomų išankstinių krypčių nuoroodų nėra (net prieš Dubingių-Giedraičių viaduką), nuorodų į mažesnius kaimus išvis nėra.
                            Klaidos kaina dabar didesnė, nes pravažiavus reikalingą posūkį teks važiuoti 5 ar 15. kilometrų.

                            Gal "Plentprojektas" iš anksto taiko į tuos laikus kai kažkada atsiras jungiamieji keliai. Kada tai bus, visiškai neaišku - po.10 ar po 50 metų.
                            įdomu ar dar kažką galima dėl to padaryti, ar jau per vėlu. Tik truputį daugiau išankstinio ženklinimo, daugiau nieko.

                            Comment


                              LAKD / LRT.lt 2024.04.09
                              Įsibėgėjo kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst. tonų senos kelio dangos
                              Kovo 7 dieną kelio rekonstrukcijos darbai vienu metu buvo pradėti keliose Molėtai–Utena kelio vietose.
                              Šiuo metu nuo Molėtų miesto pusės jau išardyta apie 6,5 km cementbetonio dangos, nuo Utenos miesto pusės – apie 3,5 km. Iš viso per mėnesį vykdant rekonstrukcijos darbus atlikta 70 proc. paruošiamųjų darbų.

                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-kelio-dangos
                              https://vialietuva.lt/naujienos/isib...s-kelio-dangos

                              Comment

                              Working...
                              X