Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Taip yra todėl, kad dabartinė miesto politinė valdžia ir administracijos vadovai yra automobilistai (neslėpkim - kaip ir buvusi bei dar anksčiau buvusios valdžios, taip pat - ir pati visuomenė. Visi žodžiais už viešą transportą, tačiau praktiškai - kardinaliai priešingai). Čia ir žalių kortelių grąžinimas su patosu, ir tūkstančiai naujų stovėjimo vietų bet kokia kaina, ir nesusijusių funkcijų perkėlimas į savotišku frankenšteinu tampančią įmonę "Klaipėdos paslaugos" (buvęs Autobusų partkas), ir formaliai sprendžiamos probleminės pavojingos vietos, kaip šis pavyzdys su STOP ženklu.
    Taip teigiu iš savo asmeninių patirčių - mano, kaip vieno iš dabartinės tarybos opozicijos narių visuomeninio padėjėjo dalyvavimo įvairiose diskusijose, susirinkimuose. Pvz., dalyvauju planuojamo regioninio stadiono procese, kur į akis labai krenta vicemerų, administracijos vadovų požiūris į miesto viešąjį transportą, jo struktūrą ir vystymą. Matoma ir suprantama tik viena priemonė - asmeninis automobilis, per šią prizmę vyksta visos diskusijos, teikiami visi siūlymai ar keliami klausimai. Visa kita - neįdomu ir neaktualu.
    Praėjusi valdžia jau rodė vilties ženklus, kad gal pradeda keistis požiūris į miesto vystimą. Buvusi valdžia vistiek užsiėmė BRT planais, rajono ir miesto VT intergracija, dvirčių takais (kad ir kiek jų yra). Gaila kad visą tai nuskandino katastrofiškai prastas projektų valdymas.

    Ačiū, kad dirbate Klaipėdos naudai.

    Comment

    Working...
    X