Taip yra todėl, kad dabartinė miesto politinė valdžia ir administracijos vadovai yra automobilistai (neslėpkim - kaip ir buvusi bei dar anksčiau buvusios valdžios, taip pat - ir pati visuomenė. Visi žodžiais už viešą transportą, tačiau praktiškai - kardinaliai priešingai). Čia ir žalių kortelių grąžinimas su patosu, ir tūkstančiai naujų stovėjimo vietų bet kokia kaina, ir nesusijusių funkcijų perkėlimas į savotišku frankenšteinu tampančią įmonę "Klaipėdos paslaugos" (buvęs Autobusų partkas), ir formaliai sprendžiamos probleminės pavojingos vietos, kaip šis pavyzdys su STOP ženklu.
Taip teigiu iš savo asmeninių patirčių - mano, kaip vieno iš dabartinės tarybos opozicijos narių visuomeninio padėjėjo dalyvavimo įvairiose diskusijose, susirinkimuose. Pvz., dalyvauju planuojamo regioninio stadiono procese, kur į akis labai krenta vicemerų, administracijos vadovų požiūris į miesto viešąjį transportą, jo struktūrą ir vystymą. Matoma ir suprantama tik viena priemonė - asmeninis automobilis, per šią prizmę vyksta visos diskusijos, teikiami visi siūlymai ar keliami klausimai. Visa kita - neįdomu ir neaktualu.
Praėjusi valdžia jau rodė vilties ženklus, kad gal pradeda keistis požiūris į miesto vystimą. Buvusi valdžia vistiek užsiėmė BRT planais, rajono ir miesto VT intergracija, dvirčių takais (kad ir kiek jų yra). Gaila kad visą tai nuskandino katastrofiškai prastas projektų valdymas.
Comment