Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gautas statybų leidimas naujam prekybos centrui Šeškinės poliklinikos pašonėje

    Šeškinėje, netoli poliklinikos, vietoj 1988-aisiais statyto administracinio pastato, planuojama statyti naują prekybos centrą. Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog tai bus trijų aukštų prekybos paskirties pastatas su sporto paskirties patalpomis 2-3 ame aukštuose. Požeminiame aukšte planuojama automobilių saugykla, greta pastato planuojamos papildomos 59 parkavimo vietos.
    https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ikos-pasoneje/

    Šis pastatas bus atsuktas į gatvę (viduj kažkokių komercinių erdvių, panašu, neformuos), tačiau, kaip visada, nuo pėsčiųjų tako bus atskirtas parkingu. Žmonės eis toli nuo komercijos ir maišysis su iš prekybos centro (ir į jį) važiuojančiais automobiliais. Dėl to gatvė nebus jauki vaikščiojimui ar važinėjimui dviračiu - ji yra automobiliams skirtos komercijos ir planavimo pavyzdys.

    Pavyzdžių, kaip reikėtų daryti tokią automobilizuotą gatvę šalia didelio kelio palengvinant eismą tiek automobiliams, tiek pėstiesiems galima rasti daug kur rytų Europoje. Pridedu pavyzdį iš Novi Sad (nuo traukinių stoties link centro einanti arterija) - ten parkavimo vietų irgi daugybė, tačiau pėsčiųjų takas yra nutiestas prie parduotuvių, dėl ko kartais pamiršti, kiek aplinkui automobilių. Su automobiliais pėsčiųjų eismas maišosi mažiau nei kokiame Gedimino prospekte. Nežinau, dėl kokių priežasčių tai nėra daroma, bet Ukmergės gatvės šlykštumas toliau yra marinuojamas dešimtmečiams į priekį.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.02.04, 14:17.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Gautas statybų leidimas naujam prekybos centrui Šeškinės poliklinikos pašonėje



      https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ikos-pasoneje/

      Šis pastatas bus atsuktas į gatvę (viduj kažkokių komercinių erdvių, panašu, neformuos), tačiau, kaip visada, nuo pėsčiųjų tako bus atskirtas parkingu. Žmonės eis toli nuo komercijos ir maišysis su iš prekybos centro (ir į jį) važiuojančiais automobiliais. Dėl to gatvė nebus jauki vaikščiojimui ar važinėjimui dviračiu - ji yra automobiliams skirtos komercijos ir planavimo pavyzdys.
      Nežinau, ar jau būtų racionalu daryti taip, kaip sakote (su tuo viskas gerai ir teisinga), kai šalimais du pastatai pastatyti su parkingu prieš pastatus. Netgi padarius komercines eiles ir pastumus pastatą į priekį, vis tiek nieko gero gatvės konteste nebūtų, nes jau su*iso viską VMS, leisdami statyti tokiu būdu du pastatus prieš tai vienoje gatvės atkarpoje.

      Click image for larger version

Name:	Screenshot-2021-01-26-at-23.03.05.jpg
Views:	1475
Size:	552,1 kB
ID:	2108835

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

        Nežinau, ar jau būtų racionalu daryti taip, kaip sakote (su tuo viskas gerai ir teisinga), kai šalimais du pastatai pastatyti su parkingu prieš pastatus. Netgi padarius komercines eiles ir pastumus pastatą į priekį, vis tiek nieko gero gatvės konteste nebūtų, nes jau su*iso viską VMS, leisdami statyti tokiu būdu du pastatus prieš tai vienoje gatvės atkarpoje.
        Taip, vieno pastato projektu šitos situacijos nesutvarkysi. Tad mažiau kritikuoju patį projektą, kiek pačia situaciją su ta gatve. Bet, vis tik, projekte būtų buvę smagu pamatyti šaligatvį, einantį per visą pastato ilgį su viltimi net ir tolimoje ateityje nukreipti bent dalį pėsčiųjų srautų pro ten, galbūt sujungti su prie iėjimo į U219 einančiu šaligatviu (kai ateis laikas rekonstrukcijoms ateityje) ar pan. Būtų menka paguoda, bet vis geriau nei šis variantas, kuris jau nuo pat pradžių yra daromas beviltiškas.

        Graudūs reikalai.

        Comment


          Reikia pabrėžti ir kelis teigiamus šio projekto aspektus, liečiančius šalia esančios infrastruktūros pagerinimą:
          1) tvarkoma esama požeminė perėja, pritaikant ją neįgaliesiams;
          2) užvedamas dviračių takas link viaduko per Ukmergės gatvę;
          3) naikinama autobusų stotelės įvaža;

          Comment


            Didžiausia blogybė, kad su kiekvienu tokiu projektu yra įrengiami įvažiavimai - išvažiavimai į pagrindinę gatvę. Nors lygiagrečiai einantys parkingai ir pravažiavimai susijungia. Taip ne tik didinamas konfliktinių taškų su pėsčiaisiais ir dviratininkais skaičius (6 vnt. vs 2 vnt.), bet kartu ir gatvėje atsiranda poreikis vienos papildomos eismo juostos, kurią būtų galima pakeisti lėtėjimo ir greitįjimo juostomis pradžioje bei pabaigoje, o likusią dalį pvz. užsodinti medžiais.

            Click image for larger version

Name:	SC7.png
Views:	1175
Size:	1,18 MB
ID:	2109040

            Comment


              Prie loftų Žuvėdra Buivydiškių g. renovuoja šalia esantį pastatą
              Click image for larger version

Name:	P40204-150911.jpg
Views:	861
Size:	1,20 MB
ID:	2109295 Click image for larger version

Name:	P40204-150934.jpg
Views:	836
Size:	1,79 MB
ID:	2109296

              Comment


                Renovuoti tą daiktą su betonskalde labiau reiktų

                Comment


                  Vestum
                  Click image for larger version

Name:	P40303-173321.jpg
Views:	409
Size:	911,1 kB
ID:	2115374 Click image for larger version

Name:	P40303-173144.jpg
Views:	378
Size:	1,01 MB
ID:	2115375 Click image for larger version

Name:	P40303-173341.jpg
Views:	377
Size:	1013,9 kB
ID:	2115376 Click image for larger version

Name:	P40303-173516.jpg
Views:	377
Size:	1,07 MB
ID:	2115378 Click image for larger version

Name:	P40303-173656.jpg
Views:	378
Size:	1,98 MB
ID:	2115379 Click image for larger version

Name:	P40303-173609.jpg
Views:	377
Size:	1,02 MB
ID:	2115377

                  Comment




                    Atrodo geriau negu Biznez stadium North
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment

                    Working...
                    X