Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Kas vyksta Kaune 2024.02.19
    „Megos“ viaduko laukia kapitalinis remontas
    Eismu apkrautas transporto mazgas ties PLC „Mega“ vasarą gali sukelti daugiau nemalonumų vairuotojams, nes bus atliekamas viaduko, jungiančio Šilainius ir Vytėnus, kapitalinis remontas. (...) Po rekonstrukcijos keisis eismo tvarka ant viaduko bei jo prieigose


    Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis aiškino, jog darbai ties minimu viaduku turėtų būti atliekami šių metų vasarą, kai mieste fiksuojamas mažiausias eismo intensyvumas. (...)
    Atsižvelgiant į atliktus tyrimus, projektiniuose pasiūlymuose nurodyta, jog ant viaduko įrengtas pėsčiųjų-dviračių takas turėtų būti siaurinamas (paliekamas ~2,2 m plotis), jog būtų galima įrengti papildomą eismo juostą Šilainių kryptimi.

    Keisis eismo tvarka sankryžose
    Šiuo metu automobilių eismas viaduku organizuojamas keturiomis eismo juostomis – po dvi eismo juostas Vytėnų ir Šilainių kryptimis. Projektiniai sprendimai nurodo, jog Šilainių kryptimi turėtų būti įrengta papildoma eismo juosta.
    Pervažiavus viaduką, numatoma įrengti papildomą eismo juostą Vytėnų kryptimi. Sankryžoje ties „Mega“, kairinio posūkio sprendimai nekeičiami – lieka dvi eismo juostos.
    Atvykstant nuo A1 jungiamojo kelio planuojama pertvarkyti, numatant eismo organizavimą dviem eismo juostomis į dešinę, Vytėnų kryptimi, o kairinio posūkio į Šilainius nelieka.
    Keičiant eismo organizavimą, atvažiuojantiems nuo „Megos“, siūloma atsisakyti kairinio posūkio Vytėnų kryptimi ir visas tris eismo juostas perorganizuoti į dešinį posūkį, Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas sekančioje sankryžoje, kuri bus reorganizuojama atskiru projektu.

    Važiuojant nuo Vytėnų, numatoma įrengti papildomą trečią eismo juostą, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę link „Megos“.
    Važiuojant nuo Šilainių krypties Užnerio gatve, numatomos papildomo dvi eismo juostos, eismą organizuojant tokia tvarka: dvi eismo juostos tiesiai, Vytėnų kryptimi, papildoma atskira juosta dešiniam posūkiui į „Lidl“, „Macdonalds“.

    Užnerio gatvės atkarpoje, eismo kryptimi nuo Vytėnų, papildomai numatoma įrengti vieną eismo juostą. Transporto eismas organizuojamas sekančiai: viena juosta kairiniam posūkiui link „Lidl“, viena juostos tiesiai, Šilainių kryptimi ir kraštinė eismo juosta tiesiai ir į dešinę link „Senukų“. Užnerio gatvės ruože įrengiama papildoma eismo juosta.

    Esamos šviesoforinės sankryžos bus pertvarkytos, perstatant šviesoforų gembes ir atliekant naują šviesoforinių fazių sureguliavimą. (...)

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/02/...remontas-foto/

    Comment


      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

      Jei jo remontas tik 2-3 mėnesiai sutinku, bet jei vėl griaus ir statys praktiškai per naują... tada jau kita kalba.
      Taigi yra ne kartą šitoje temoje sukelti visų tiltų projektai ir kas daroma bus, nesuprantu, kam čia tos spėlionės reikalingos

      Comment


        Parašė Auwris Rodyti pranešimą

        Taigi yra ne kartą šitoje temoje sukelti visų tiltų projektai ir kas daroma bus, nesuprantu, kam čia tos spėlionės reikalingos
        Ar tikrai yra parengtas kapitalinio remonto techninis projektas trečiajam tiltui? Ne piešinukai o pilnas projektas.
        Jei toks yra, būsiu praleidęs.
        Visa kita yra šnekų lygis.

        Comment


          Kaip suprantu nusprendė perkelti įvažiavimą ant seno tilto nuo Panerių g. Vilniaus link, kad galėtų įrengti greitėjimo juosta. Matosi video maždaug ties 10s.

          https://www.facebook.com/KaunoTiltai/videos/1362288654421291

          Comment


            Situacijos atnaujinimas iš oro po 10 mėnesių pertraukos.
            Tiltai per Nerį iš paukščio skrydžio 03-20: (paspaudus ant nuotraukų visa galerija)

            Ruožo pabaiga (vakarai).


            Būsima nuovaža į Panerių g., bus įrengiama savivaldybės.


            Vaizdas link Vilniaus.


            Atstumiamas tiltas, kitas tiltas perstumtas ir betonuojamas.


            Vakarinis krantas (link Klaipėdos).



            Rytinis krantas (link Vilniaus).


            Kelių išsidėstymas judant link Vilniaus.


            Išstumiamas tiltas, matosi „bėgiai“. Čia buvo atvežamos ir sujungiamos tilto dalys, kurias vėliau stumia link kito kranto.


            Viadukai per Jonavos g.


            Statoma magistralinio kelio trasa.


            Ruožo pradžia (link Vilniaus). Dalinai užbaigtas kairysis jungiamasis kelias (nuotraukos dešinėje), tikėtina juo bus nukreipiamas eismas, kad galėtų normaliai įrengti magistralinę trasą.


            Vaizdas link Klaipėdos.
            Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
            Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

            Comment


              2024-04-02 vaizdai

              Click image for larger version

Name:	image_50436609.JPG
Views:	394
Size:	1,79 MB
ID:	2121769 Click image for larger version

Name:	image_50401793.JPG
Views:	394
Size:	1,79 MB
ID:	2121768 Click image for larger version

Name:	image_50451457.JPG
Views:	391
Size:	1,78 MB
ID:	2121767 Click image for larger version

Name:	image_50423553.JPG
Views:	394
Size:	1,82 MB
ID:	2121766 Click image for larger version

Name:	image_50445313.JPG
Views:	399
Size:	1,40 MB
ID:	2121765

              Comment


                Įdomu kokia situacija su muravos mazgo rekonstrukcija? Apie tai nieko negirdėti, bet atidarius naujus tiltus butelio kakliukas šiame kelyje bus būtent ši vieta. Ir dabar piko metu labai stipriai viskas kišasi būtent dėl muravos transporto mazgo.

                Comment

                Working...
                X