Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Turiu klausimą. Gal KEdas ar kas nors kitas geriau išmanantis baudas už KET pažeidimus žino, kokio dydžio baudos skiriamos (ir ar išvis skiriamos?) už sekančius pažeidimus, konkrečiose situacijose?

    1. Ištisinės linijos kirtimas va čia:



    2. Apsisukimas šitoje sankryžoje, kur yra apsisukimą draudžiantis ženklas?


    3. Sukti šioje vietoje į dešinę, kai nedega žalia šviesoforo rodyklė, leidžianti sukti į dešinę?


    Priežastis, kodėl domina būtent šios vietos, yra tokia, kad šitose vietose pažeidimai yra masiniai, nuolatiniai ir sistematiški, ir įdomu, ar verta tokius pridavinėti per e. policiją?
    Dar priklauso ir nuo to, ką matysime video. Principingi vairuotojai irgi gali užginčyti, kad pvz.
    1. linijos nusitrynę ar purvinos, todėl preziumuota, jog galima sukti į bet kurią sankryžos juostą.
    2. Ženklas galimai pakabintas aukščiau, nei normatyvinis 4m maksimalus aukštis ir ženklų yra daugiau, nei rekomenduojama vienoje atlarpoje.
    3. Signalas galimai susiliejo, kaip pilnas žalias skritulys, nes pagal normatyvus turėtų būti žalia rodyklė juodame fone.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Dar priklauso ir nuo to, ką matysime video. Principingi vairuotojai irgi gali užginčyti, kad pvz.
      1. linijos nusitrynę ar purvinos, todėl preziumuota, jog galima sukti į bet kurią sankryžos juostą.
      2. Ženklas galimai pakabintas aukščiau, nei normatyvinis 4m maksimalus aukštis ir ženklų yra daugiau, nei rekomenduojama vienoje atlarpoje.
      3. Signalas galimai susiliejo, kaip pilnas žalias skritulys, nes pagal normatyvus turėtų būti žalia rodyklė juodame fone.
      Tai labai puiku, net neabejoju kad toks principingas vairuotojas su savo įrodinėjimais iššvaistys daug daugiau savo laiko, negu yra verta bauda. Taigi vis tiek bus sėkmingai nubaustas, tik ne pinigine bauda.

      Comment


        Dėl 3 punkto ar pagal standartus į dešinę pusę turi būti pilnas trijų spalvų šviesoforas, o tik žalia sekcija galima prie šviesoforo kurio pagrindinė sekcija galioja visomis kryptimis?

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Tai labai puiku, net neabejoju kad toks principingas vairuotojas su savo įrodinėjimais iššvaistys daug daugiau savo laiko, negu yra verta bauda. Taigi vis tiek bus sėkmingai nubaustas, tik ne pinigine bauda.
          Gal ten viengungis pensininkas iš Lazdynų su savo "GTO 250" specialiai pažeidinėja, nes turi stipriai išreikštą "thanatos". Nuvykti iki policijos jam laimėjimas, vien dėl to, kad gyvai pabendraus ir socializuosis. Net nepyktų gavęs didesnę baudą po pokalbio, nes socializacija neįkainojama.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Trečiame punkte problemą išspręstų, jei Vilnius galų gale sugebėtų modernizuoti šviesoforus ir atsisakyti sovietinių sekcijų. Kai jos persimaišė su naujomis sekcijomis, kiekvienoje vietoje, kaip nurodytoje prie Žaliojo tilto, pusė vairuotojų važiuoja nedegant rodyklei (o jei prieky kažkas tvarkingai stovi, dar ir apipypina, ir apvažiuoja antra juosta). Prieš ~metus rašiau SĮSP dėl Žirmūnų - Lukšio sankryžos, kur važiavimas per draudžiamą signalą yra itin dažnas, ir taip elgiasi Transrevio vairuotojai. Siūliau leisti sukti į dešinę degant pagrindiniam žaliam:

            Parašė SĮSP
            Žirmūnų-Lukšio g. sankryžos modernizavimas buvo atliktas 2017 atvejais. Iki tol sankryžoje buvo fiksuojami įskaitiniai eismo įvykiai su užvažiavimais ant pėsčiųjų. 2016 metais įvyko 4 eismo įvykiai su užvažiavimais ant pėsčiųjų minėtos sankryžos perėjose. Po 2017 modernizavimo, kuomet viena perėja buvo panaikinta, o kita pilnai apsaugota neįvyko ne vieno užvažiavimo ant pėsčiojo sankryžos perėjose, kiti įvykiai buvo tik už sankryžos ribų. Todėl eismo saugumo aspektas šioje vienoje yra svarbiausias.

            Tokių vietų mieste, kur sekcija pilnai apsaugoja posūkį į dešinę, yra ne viena ir tokie sprendiniai yra įgyvendinami ypač tose vietose, kur yra didelis pėsčiųjų srautas, pvz.: Antakalnio – Šilo g. sankryžoje, sukant į dešinę link Šilo tilto dešinysis posūkis yra taip pat apsaugotas su papildoma sekcija. Vairuotojų neatidumas, susimaišymas, Kelių eismo taisyklių (toliau – taisyklės) nepaisymas, šviesoforo signalų nestebėjimas ir t. t. nėra tinkamas argumentas naikinti apsaugotą posūkį į dešinę ir mažinti pėsčiųjų saugumą. Yra taisyklės ir jų reikia laikytis.

            Dėl viešojo transporto ir kitų vairuotojų taisyklių pažeidimų siūlytumėme pasinaudoti galimybe ir patiems fiksuoti galimus vairuotojų taisyklių pažeidimus ar kelio ženklų reikalavimų nesilaikymo atvejus, perduodant juos policijai per elektroninių paslaugų sistemą www.epolicija.lt
            Tuomet siūliau įrengti trijų spalvų šviesoforus:

            Parašė SĮSP
            Tam, kad būtų galima įrengti trijų sekcijų šviesoforą, reikėtų papildomos kabelių infrastruktūros. Vieno šviesoforo neužtektų. Pagal įrengimo taisykles reikalingi du šviesoforai, o tam reikėtų dar ir gembės. Pilnam, normaliam veikimui būtų reikalinga visos sankryžos rekonstrukcija.

            Norime pažymėti, kad sankryžų su panašiu valdymu Vilniaus mieste yra ne viena, tuomet visas jas reikėtų rekonstruoti.
            Tai trumpai tariant, problema yra, ji žinoma, tačiau kadangi problema masinė, jos nespręsim.

            Comment

            Working...
            X