Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    pirminis planas buvo tai, kad vystytojas irengtu tilta i Lazdynus pestiesems, dviraciams ir VIESAJAM TRANSPORTUI (realiai tokia ideja nuo pat Lazdynu statymo pradzios), tiesa "stebuklingu" budu eilini karta projeta buvo pakeistas pagal vystytoju pageidavimus (jiems atpiginant kastus)
    Jau galima skaičiuot kiek Vilniaus prekybos chebra skolinga tiltų

    Comment


      Parašė TIME Rodyti pranešimą

      pirminis planas buvo tai, kad vystytojas irengtu tilta i Lazdynus pestiesems, dviraciams ir VIESAJAM TRANSPORTUI (realiai tokia ideja nuo pat Lazdynu statymo pradzios), tiesa "stebuklingu" budu eilini karta projeta buvo pakeistas pagal vystytoju pageidavimus (jiems atpiginant kastus)
      kur galima pasiskaityti apie planą įpareigoti vystytoją statyti viešojo transporto tiltą? Ir kokiu pagrindu kai įvažiavimas į teritoriją jau yra toje pačioje pusėje upės o upės krantus jau jungia šalia aštuonių juostų tiltas?
      Paskutinis taisė jan; 2024.02.09, 16:35.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        tai yra aukščiausias standartas kaip turėtų būti statomi tie didieji prekybos centrai.
        Čia ryškai ne prekybos centras.
        -

        Comment


          Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
          O stotelė naujojo akropolio teritorijoje reiktų suprasti, kad būtų kažkoks užsukimas ar autobusų žiedas? Mano galva užtektų esamos stotelės „Vingio parkas“ tik reikėtų paleisti gerokai daugiau autobusų, kad tiesiogiai pasiektume Žaliąjį tiltą ar Laisvės prospekto miesto dalį. Taip pat įdomus VT sprendimas būtų perkelti dalį maršrutų iš Savanorių prospekto. Tai yra autobusai Savanorių žiede suka ne į prospektą, bet į GV, ten sustoja stotelėje „Vingio parkas“ ir tuomet per Pietario gatvę sugrįžta į prospektą. O važiuojant priešinga puse, autobusai iš Savanorių išsuka į Gerosios vilties gatvę, tuomet iškart įsukę į GV sustoja stotelėje ir pasiekia Savanorių žiedą. Aišku dėl to nukentėtų Savanorių prospekto stotelė, kuri yra tapusi tokiu kaip ir Hub'u krasnuhoje, bet ta vieta išvis yra probleminė. Centrinė mikrorajono VT stotelė turėtų būti Savanorių-Žemaitės sankryžoje, kad būtų galima patogiai persėsti į visus autobusus visomis kryptimis
          Po rekonstrukcijos neliks kairinio posūkio galimybės iš Gerosios Vilties gatvės į Geležinį Vilką Panerių kryptimi

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Čia ryškai ne prekybos centras.
            Tai Akropolis ir bus vienas didžiausių prekybos centrų Vilniuje, prieš tai buvo galvojama jį statyti kaip ir visus, daugiau mažiau dežę, bet buvo pasirinkta integruoti jį į mišrią aplinka. Aš tiesą sakant norėčiau, kad ir kiti prekybos centrai Lietuvoje būtų taip statomi, visokios Maximos, Rimi ir t.t., nesupykčiau, jei Vilniaus miesto riboje tos prekybcentrių dėžės išvis uždraustos būtų ir prekybcentiai galėtų būti tik daugiabučių pirmuosiuose komercinių patalpų aukštuose.

            Comment


              Kitas galimas variantas kaip Sickla köpkvarter Nacka, Stokholme. Ten yra prekybos parkas buvusioje pramoninėje teritorijoje su parduotuvėmis, kavinėmis, biurais skirtinguose pastatuose. Gyvenamosios paskirties pastatai yra aplinkui.

              Comment



                Tai blogas variantas, tai tradicinis prekybos centrų dėžių su parkingais variantas, tik kiek pagerintas, kaip Ogmios miestelis, bet iš esmės tai vis tiek nėra gerai, nes virš tų pastatų turi būti gyvenamieji pastatai.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                  Tai blogas variantas, tai tradicinis prekybos centrų dėžių su parkingais variantas, tik kiek pagerintas, kaip Ogmios miestelis, bet iš esmės tai vis tiek nėra gerai, nes virš tų pastatų turi būti gyvenamieji pastatai.
                  Jeigu turėjote omenyje pasiekiamų, tai jis tirkai geras. Prie pat Sickla köpkvarter yra lengvojo geležinkelio Tvärbanan, Saltsjöbanan siaurojo geležinkelio, autobusų stotelės. Mišrios paskirties pastate įrengiama metro stotis. Sickla stationshus


                  Šaltinis

                  Comment


                    Be to, Sickla köpkvarter bus pertvarkytas: https://www.al.se/en/sickla.

                    Paskutinis taisė Silber418; 2024.02.09, 21:20.

                    Comment


                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                      Jeigu turėjote omenyje pasiekiamų, tai jis tirkai geras. Prie pat Sickla köpkvarter yra lengvojo geležinkelio Tvärbanan, Saltsjöbanan siaurojo geležinkelio, autobusų stotelės. Mišrios paskirties pastate įrengiama metro stotis. Sickla stationshus
                      Prekybos centro pasiekiamumas nemaža dalimi yra to prekybos centro problema, dėl to jie statomi prie magistralinių kelių. Man įdomiau kaip jie statomi ir kad jie nebūtų dėžės su parkavimo aikštelėmis.

                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                      Be to, Sickla köpkvarter bus pertvarkytas: https://www.al.se/en/sickla.

                      Šita pertvarka jau yra tai, apie ką aš kalbu, apie tai, kad prekybos centrai turėtų būti integruoti į miestą.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                        Tai Akropolis ir bus vienas didžiausių prekybos centrų Vilniuje, prieš tai buvo galvojama jį statyti kaip ir visus, daugiau mažiau dežę, bet buvo pasirinkta integruoti jį į mišrią aplinka. Aš tiesą sakant norėčiau, kad ir kiti prekybos centrai Lietuvoje būtų taip statomi, visokios Maximos, Rimi ir t.t., nesupykčiau, jei Vilniaus miesto riboje tos prekybcentrių dėžės išvis uždraustos būtų ir prekybcentiai galėtų būti tik daugiabučių pirmuosiuose komercinių patalpų aukštuose.
                        Man vienas variantas Paryžiuje patinka, kai 5 aukštų prekybos centras su įvairiausiom parduotuvėm yra sukištas po žeme. Visas po žeme.

                        Comment


                          Užmetęs akį į Akropolis 2 straipsnį, dar geriau suvokiau kokią eismo ryšių disfunkciją programuoja projektų planuotojai. Pažiūrėjus vien šį susisiekimo ryšių aprašymą Akropolis 2 straipsnyje:

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2961
Size:	81,5 kB
ID:	2110107

                          ,,Į naująjį kvartalą numatyti trys atskiri įvažiavimai – iš Geležinio Vilko gatvės (atvykstant nuo miesto centro), iš Gerosios Vilties gatvės požeminiu tuneliu ir iš Eigulių gatvės. Didžiąją dalį įvažiuojančių automobilių srauto nukreipus ties sklypo riba po žeme, pačioje kvartalo teritorijoje prioritetas bus teikiamas pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimui. Sujungus dviračių ir pėsčiųjų takus į kvartalą bus patogu atvažiuoti dviračiu ar ateiti nuo Naujamiesčio pusės, iš Gerosios Vilties, Elektrinės gatvių.''

                          matosi kokio lygio neapgalvoti sprendimai ruošiamasi daryti su stadiono ir gretimų projektų susisiekimu.

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                            Mes dažnai mėgstam skųstis, bet šį kartą galima ir pasidžiaugti. Jeigu Lietuvoje bus pastatytas didelis prekybos centras, kuris atrodys taip:

                            Tai manau šitoj vietoj pralenksim ne tik kažkokias Baltijos šalis, o turbūt nemažai ir vakarų Europos šalių. Bent jau man neteko matyti daug tokių naujos statybos prekybos centro pavyzdžių plyname lauke. Turbūt tokių yra ir galima tokių išgooglint, bet bet kokiu atveju mano supratimas tai yra aukščiausias standartas kaip turėtų būti statomi tie didieji prekybos centrai.
                            O su tų pastatų proporcijomis viskas gerai? Palyginus su aplinkiniais kvartalais ir pastatais? Man tai toks visiškas dominavimas.


                            Comment


                              tai nesakau,kad niekada nestatomi - prie stociu, kaip linke ar "biznio rajonuose" stomi ir gerokai aukstesni, bet ne tokiam rajone kaip reVingis

                              Comment


                                Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                tai nesakau,kad niekada nestatomi - prie stociu, kaip linke ar "biznio rajonuose" stomi ir gerokai aukstesni, bet ne tokiam rajone kaip reVingis
                                Daviau pavyzdį, kuriame 300k gyventojų miestas plėtoja naują teritoriją su tipiniu 5-8 aukštų užstatymu. Ne kažkokiame viename mažame kvartaliuke, o didelėje teritorijoje.

                                Akropolio Vingio teritorijoje 10-12 aukštų pastatų irgi nebus. Max 8 aukštai yra numatyti (ir tai ne dominuojantis aukštis):



                                Comment


                                  kaip ir atskiras projektas nusimato, gal veliau ir atskira tema bus, bet kolkas artimiausia sita.

                                  Daugiau kaip 6.600 kv. m ploto pastatas Geležinio Vilko g. 6A pastatytas 1991 m., rekonstruotas 2007 m. Sklypo plotas – 1,35 ha, jis, remiantis NT registro duomenimis, priklauso „DIFF Develop“.

                                  Pasak Vitos Žutautaitės, „Eriado“ direktorės, naujai įsigytame objekte įmonės planuoja plėtoti naujus komercinės bei administracinės paskirties pastatus.

                                  Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz8SHsGfM00

                                  Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	2170
Size:	230,4 kB
ID:	2112165

                                  Comment


                                    Uoj kaip gerai - panašu į pirmuosius žingsnius to aplinkinio sąvartyno valymo link.

                                    Comment


                                      Toks ten ir valymas, šalia statys mašinų plovyklą ir degalinę

                                      Comment


                                        Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                                        Toks ten ir valymas, šalia statys mašinų plovyklą ir degalinę
                                        Degalinė ir plovykla numatyta dabartinės degalinės ir plovyklos vietoje. Abejoju, ar šalia kas statys dar vieną

                                        Comment

                                        Working...
                                        X