Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Dviračių takai Panevėžyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [PAN] Dviračių takai Panevėžyje

    Taigi nusprendžiau sukurti temą apie Panevėžio dviračių takų infrastruktūrą. Kiek radau informacijos pirmieji dviračių takai Lietuvoje ir buvo atidaryti Panevėžyje 1995 m. (Žydroji trasa). Taigi pradžiai keletas žemėlapių.

    Pirmasis. Spėju išleistas 2005 m. nes tarp rėmėjų Ekranas ( bankrutavo 2006 m.) ir vėliausia data matoma ant žemėlapio. 2004m.:

    Nuoroda:http://sveikabiblioteka.files.wordpr...raciai_sc1.jpg

    Kitas žemėlapis išleistas vėliau, spėju 2012 m. nes tarp pdf savybių sukūrimo data 2012 m. lapkričio mėn.:

    Nuoroda:http://www.panevezysinfo.lt/upload/1...SOS%20copy.pdf

    Kiek teko važinėt šiais takais, ko gero visi orientuoti į transportą, ne turizmą. Trūkūmai, ko gero kaip ir kituose miestuose: prasta danga, pats takas siauras, take pilna stulpų, ženklų, kai kur nėra normalių nuolydžių.
    Vėliau bus daugiau nuotraukų su komentarais.

    #2
    Meras: dviračių mieste padarysime proveržį
    PANEVĖŽIO MIESTO
    SAVIVALDYBĖ
    Ryšių su visuomene skyrius
    2015.06.05 10:37


    Panevėžio miesto mero Ryčio Račkausko vadovaujama darbo grupė ekologiškam transportui (dviračiams) populiarinti ir plėtoti jau kelis posėdžius skiria esamai situacijai išsiaiškinti, naujoms idėjoms ir pasiūlymams aptarti.........


    .............Klubas „Dviračiai“ supažindino su jau anksčiau teiktais siūlymais: būtina padaryti saugų pervažiavimą iš Kultūros ir poilsio parko į Berčiūnus besidriekiančią trasą, čia numatyti šiukšliadėžes, suoliukus, apšvietimą, sutvarkyti itin remonto laukiančius ruožus, įrengti dviračių stovus ir kt.
    Mero požiūriu, palei Nevėžį turi driektis vientisa trasa su visa reikalinga infrastruktūra, mažąja architektūra. Kadangi naujojo ES finansavimo laikotarpio projektai yra išskaidyti, visi jie privalės būti suderinti su šia grupe, kad iš karto būtų galima numatyti dviračių infrastruktūrą. Pritarta būtinybei rengti architektūrinį projektą saugiai pervažiuoti po Savitiškio gatvės tiltu.
    „Pritariu Alfonso Barausko ir kitų dviratininkų idėjai pravažiavimą daryti po tiltu įrengiant mažą apžvalgos aikštelę. Iš čia atsivertų vaizdas į užtvankoje susidarantį upės krioklį, gražią upės vagą. Galbūt galime pasitelkti į pagalbą jaunuosius architektus, kurie .................

    Comment


      #3
      Nauji dviračių takai – geresnei kelionei
      SEKUNDE.LT
      Lina DRANSEIKAITĖ
      2015-06-11 17:05


      Vasara – idealus metas automobilį iškeisti į dviratę transporto priemonę, tai padės sutaupyti ne tik pinigų, bet ir pagerinti savijautą. Tuo labiau kad tokiame kompaktiškame mieste kaip Panevėžys dviratis yra patogiausia susisiekimo priemonė.

      Dviračių takams – Europos Sąjungos parama
      Aukštaitijos sostinė visada pagrįstai galėjo save vadinti dviračių miestu. Tikriausiai nerastume nė vienos šeimos, kurios namuose nebūtų nė vieno dviračio. Tiesa, iki Olandijos, kur praktiškai visi važinėjasi tik dviračiais, dar gana toli.

      Nors Panevėžyje dviračių takų sistema gana gerai išplėtota, tačiau jų būklė nėra itin gera. Tačiau pirmasis žingsnis jau žengtas – pasinaudojus Europos Sąjungos struktūrinių fondų 2007–2013 metų parama pagal priemonę „Dviračių infrastruktūros modernizavimas Panevėžio mieste (I etapas)“ mieste buvo atnaujinta dviračių takų už daugiau kaip 2 mln. 203 tūkst. litų, ES lėšos sudarė 1885 875 Lt...............
      ...............Skatins rinktis dviratį

      Pastaruoju metu gyventojai vėl grįžta prie aktyvaus ir sveiko gyvenimo būdo. Tad tai dar viena priežastis sutvarkyti ir atnaujinti dviračių takus. Be to, įvairios panevėžiečių apklausos parodė, kad didesnioji jų dalis automobilį iškeistų į dviratį bent jau šiltuoju metų laiku, jeigu iš vieno miesto galo nuvykti dviračiu būtų saugu ir patogu.

      „Išsamaus ir visapusiško tyrimo, kurį galėtume pateikti oficialiai, neturime, tačiau įvairios mūsų apklausos rodo, kad Panevėžyje dviračiu kaip pagrindine transporto priemone naudojasi apie 2 proc. gyventojų, o tokioje kalvotoje Šveicarijoje šis rodiklis siekia 6 proc. Todėl mūsų tikslas yra pasiekti, kad ir lygumų krašte šis skaičius būtų apie 6 proc. Ir tai padaryti tikrai nebus sunku, jeigu sugebėsime atnaujinti visą dviračių infrastruktūrą...............

      ...............Deja, atnaujinti visų dviračių takų, kurie driekiasi net 107 kilometrus, Panevėžio savivaldybė nėra pajėgi. Tad Europos Sąjungos struktūrinių fondų parama – didžiulė paspirtis. Tik atsiradus galimybei pretenduoti į ES paramą buvo sėsta prie derybų stalo ir nuspręsta, kuriuos dviračių takus reikia atnaujinti pirmiausia.

      Kadangi užmiestyje esantys dviračių takai šiek tiek geresnės būklės nei mieste, dviratininkų bendruomenė sutarė, kad ES lėšas reikia panaudoti atnaujinant pagrindinę miesto arteriją – dviračių taką nuo Berčiūnų per Kultūros ir poilsio parką Nemuno ir Vasario 16-osios gatvėmis. Be to, Kultūros ir poilsio parke įrengtas atitvaras pavojingoje, dviračių tako su upe besiribojančioje vietoje – po Smėlynės gatvės tiltu.

      „Savaitgaliais populiariausia judėjimo kryptis – Berčiūnai. Šiuo taku žmonės važiuoja ne tik dviračiais, bet ir riedučiais, paspirtukais, vežimėliais. O takas, ypač einantis per Kultūros ir poilsio parką, buvo itin prastos būklės“, – sakė N. Janėnienė...............
      ...............Pateiktas projektas ir antram dviračių takų infrastruktūros modernizavimo etapui. Naujuoju etapu numatyta sutvarkyti dviračių takus, miesto centrą jungiančius su gyvenamaisiais rajonais: šalia Kniaudiškių gatvės (nuo Savitiškio iki Žvaigždžių g.), kairę Beržų gatvės pusę (nuo Ramygalos iki J. Basanavičiaus g.) ir J. Tilvyčio g. (nuo Krekenavos iki Nemuno g.). Visų takų dangos plotas – 7376 kv. m, investicinio projekto vertė – 1,6 mln. Lt.

      „Gavę finansavimą, naujais dviračių takais savotiškai galėtume apjuosti miesto centrą. Planuojama įrengti bent dvi saugomas dviračių stovėjimo aikšteles, kad panevėžiečiai kuriam laikui saugiai galėtų palikti savo transporto priemonę...............

      Comment


        #4
        Komisija svarstė eismo saugumo pasiūlymus
        AINA.LT
        AINA NAUJIENOS - Bir 18, 2015


        ............Panevėžio miesto savivaldybės eismo saugumo komisija, vadovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus Tomo Juknos, sprendė gyventojų siūlymus gerinti eismo saugumą..........


        .............Svarstyta ir dviračių entuziastams aktuali problema – kaip dviratininkams pagerinti susisiekimą per Nevėžio upę Savitiškio gatvėje. Komisijos nariai nutarė problemą spręsti rengiant dviračių takų plėtros investicinį projektą, kadangi palei Nevėžį turi driektis vientisa trasa su visa reikalinga infrastruktūra.

        Comment


          #5
          DARNUS JUDUMAS: PĖSTIEJI, DVIRATININKAI, EISMO SAUGA
          Panevėžio apskrities Gabrielės Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka
          2017 05 08


          Gegužės 11 d. (ketvirtadienį) 15 val. bibliotekos konferencijų salėje kviečiamas trečiasis Panevėžio miesto darnaus judumo plano susitikimas, kuriame kalbėsime tema „Bevariklis transportas (pėstieji ir dviratininkai), eismo sauga ir transporto visuotinimas“.

          Seminaro tikslas yra aptarti Panevėžio pėsčiųjų, dviratininkų ir žmonių, turinčių specialiųjų poreikių, judėjimo problemas, įvardinti, kurios iš jų yra prioritetinės ir spręstinos pirmiausiai, sudėlioti bevariklio transporto plėtros viziją ir galimas integracijos bei skatinimo priemones.

          Seminare dalyvaus darnaus judumo plano komiteto nariai.

          Kviečiame miestiečius prisijungti ir dalyvauti diskusijoje.

          Renginį moderuos Panevėžio miesto darnaus judumo plano rengėjai: „Pupa – strateginė urbanistika“, „Civitta“ ir VGTU Teritorijų planavimo mokslo institutas. Panevėžio miesto darnaus judumo planas bus parengtas iki 2018 metų pradžios.

          Comment


            #6
            Kaip mieste jaučiasi dviratininkai, pėstieji ir neįgalieji?
            PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
            Komunikacijos skyrius
            2017.05.12


            Gegužės 11 d. vyko Panevėžio miesto darnaus judumo plano komiteto narių susitikimas-seminaras „Bevariklis transportas (pėstieji ir dviračiai), eismo sauga ir transporto visuotinimas“. Atviras visuomenei renginys organizuotas G. Petkevičaitės-Bitės viešojoje bibliotekoje.

            Susitikimo tikslas buvo aptarti miesto pėsčiųjų, dviratininkų ir neįgaliųjų judėjimo problemas, įvardyti prioritetines ir spręstinas pirmiausia, sudėlioti bevariklio transporto plėtros viziją, galimas integracijos ir skatinimo priemones.
            Prieš seminarą klubas „Dviračiai“ organizavo ekskursiją dviračiais po miestą. Dalyviai patyrė, kurios gatvės ir takai pritaikytos dviratininkams, o kurios problemiškos, nesaugios. Savo įspūdžiais dviratininkai pasidalijo su kitais seminaro dalyviais.

            Bibliotekoje apžvelgta esama pėsčiųjų ir dviračių takų situacija, eismo įvykių statistika bei susisiekimo infrastruktūros pritaikymas neįgaliesiems.
            Panevėžio kompaktiškumas, dydis ir lygus reljefas labai tinkami dviratininkams ir pėstiesiems. Dauguma miesto telpa į 4 km skersmens teritoriją, beveik visas dalis galima dviračiu pasiekti per 15 minučių. Tačiau kol kas anketinė gyventojų apklausa rodo, kad tik 18 proc. miestiečių kelionių yra pėstute, vos 3 proc. – dviračiu. Pagrindinės priežastys – prasta takų danga, aukšti bortai, nėra nuovažų, gatvėse daug eismo įvykių, trūksta apšvietimo, neryškus takų ženklinimas. Tai ypač kelia sunkumų turintiems judėjimo ar regėjimo negalią.
            Kaip spręsti šias problemas, apibrėš Panevėžio miesto darnaus judumo planas (DJP). Visi susitikimo dalyviai sutiko, kad reikia naujinti pėsčiųjų ir dviračių takų dangas, įrengti pandusus ir nuolydžius, plėsti dviračių takų tinklą, įrengti daugiau dviračių stovėjimo vietų, gerinti gatvių apšvietimą, galbūt kurti dviračių dalijimosi sistemą.

            Šios bei kitos darnų judėjimą mieste skatinančios priemonės bus pasirinktos ir išsamiai pristatytos DJP, kuris bus parengtas iki 2018 m. pradžioje. Primename: rengiant DJP dirbama su DJP komitetu, visi susitikimai yra atviri - ateikite, diskutuokite, pareikškite savo nuomonę.

            Kitas susitikimas G. Petkevičaitės-Bitės viešojoje bibliotekoje planuojamas birželio 15 d. 15 val. Tema – judumo valdymas, miesto logistika, modalinis pasiskirstymas ir elektromobiliai.

            DJP rengia MB „Pupa – strateginė urbanistika“, „Civitta“ ir VGTU Teritorijų planavimo mokslo institutas. Jiems galite skambinti tel. 8 687 90935, rašyti el. paštu info@pu-pa.eu.

            Comment


              #7
              Panevėžys turės naują dviračių taką

              PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
              Komunikacijos skyrius

              2018.07.27

              Panevėžio miesto savivaldybė gerina dviračių takus – ėmėsi modernizuoti 2,08 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių taką Nemuno gatvės prieigose (nuo Klaipėdos iki Ramygalos g.). Ši atkarpa yra „Didžiojo žiedo“ trasos dalis.

              Numatyta atskirti pėsčiųjų ir dviračių zonas: dviratininkai važiuos raudonų plytų spalvos asfaltu, pėstieji vaikščios betoninių trinkelių danga. Takai bus įrėminami ir atskiriami betoniniu borteliu.

              Rangos darbus numatyta pradėti nuo liepos 30 d. Juos atliks AB „Eurovia Lietuva“.

              Atsiprašome už laikinus nepatogumus. Panevėžys atsinaujina!
              ​​​​​​​
              Paskutinis taisė Vidma; 2018.07.27, 16:49.

              Comment


                #8
                Parašė Panev Rodyti pranešimą
                Taigi nusprendžiau sukurti temą apie Panevėžio dviračių takų infrastruktūrą. Kiek radau informacijos pirmieji dviračių takai Lietuvoje ir buvo atidaryti Panevėžyje 1995 m. (Žydroji trasa).
                Kiek žinau nuo 1975 m. Vilniuje bei tarp Vilniaus ir Nemenčinės miesto buvo pirmasis dviračių takas, palei Nemenčinės pl. Tik nežinau kada oficialūs ženklai užkabinti. Dabar ten daug kur pakeisti dviračių tako ženklai į bendrinius dviračių ir pėsčiųjų ženklus, bet dar yra likusios kelios atkarpos tikrų takų.

                2012 m.: https://www.google.com/maps/@54.7976...7i13312!8i6656
                Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	1791
Size:	3,24 MB
ID:	2001319

                Jeruzalės mikrorajonas Vilniuje irgi turėjo būti statytas žymiai anksčiau nei 1995 m. (1975 m.?), kur akivaizdžiai atskiri pėsčiųjų ir dviračių takai.
                2012 m.: https://www.google.com/maps/@54.7411...7i13312!8i6656
                Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	1759
Size:	2,47 MB
ID:	2001320

                Fabijoniškių mikrorajonas Vilniuje, statyta gal apie 1980 m.: https://www.google.com/maps/@54.7394...7i13312!8i6656
                Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	1771
Size:	2,65 MB
ID:	2001321


                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  #9
                  Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
                  Žiedas Klaipėdos g.

                  Click image for larger version  Name:	image_138071.jpg Views:	0 Size:	2,00 MB ID:	2090570

                  Click image for larger version  Name:	image_138070.jpg Views:	0 Size:	1,90 MB ID:	2090571
                  Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
                  Smėlynės g. Prie rožyno Iki

                  Click image for larger version  Name:	image_138072_2.jpg Views:	0 Size:	1,98 MB ID:	2090573

                  Click image for larger version  Name:	image_138073_2.jpg Views:	0 Size:	1,77 MB ID:	2090572
                  Paskutinis taisė dondc; 2023.11.17, 08:28.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment

                  Working...
                  X