Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Pročiūnų / Aviacijos gatvių rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [ŠIA] Pročiūnų / Aviacijos gatvių rekonstrukcija

    Pasirašyta sutartis dėl Industrinio parko rangos darbų

    Dėl bylinėjimosi teismuose metus užsitęsė konkurso procedūros dėl Industrinio parko II-ojo etapo rangos darbų. Galop pasirašyta sutartis su mažiausią kainą pasiūliusiu konkurso dalyviu – uždarąja akcine bendrove „Meyer & John“.

    Industrinio parko II-ojo etapo rangos darbus vykdys konkursą laimėjusi Vokietijos kapitalo bendrovė „Meyer & John“, kuri pasiūlė mažiausią kainą – 32 milijonus 641 tūkstantį litų. Savivaldybė turės skirti 1 milijoną 370 tūkstančių litų, kuriuos skolinsis. Su minėta bendrove Šiaulių miesto savivaldybė pasirašė rangos darbų sutartį. Konkursas užsitęsė metus, nes vyko teismai.

    Konkursą laimėjusi bendrovė 132 hektarų teritorijoje nuties elektros, vandentiekio, nuotekų tinklus, įrengs apšvietimą, nuties gatves. Per dvejus metus didžiulėje teritorijoje bendrovė turi įrengti infrastruktūrą. Numatyta įrengti 50 sklypų. Pirmajame etape buvo įrengta per 30 sklypų. Kol kas yra užimti tik keturi sklypai, tačiau viename jų nepradėtos statybos. Direktorius tvirtina, kad besidominčiųjų sklypais daugėja.
    http://etaplius.lt/pasirasyta-sutart...-rangos-darbu/

    Ir kam reikalinga jo plėtra, kai ir taip beveik visas parkas yra tuščias........

    Beje jei nepasikeitė projektas, kuris buvo paskelbtas praėjusiais metais cvpp.lt, tai ten bus įrengta 4 eismo juostų gatvė su A stotelėmis, dviračių ir pėsčiųjų takais gatvėje, kurioje pravažiuoja vos pora automobilių ir praeina keli žmonės (teiginiai ne iš "oro", nes praeitais metais pro ten važiuojant eilę kartų link tiesiamo Kairių aplinkkelio buvo galima įsitikinti tokios infrastruktūros "reikalingumu").

    Kaip viskas atrodė 2012 m. : http://goo.gl/maps/eXRU7
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 22:35. Priežastis: Kopija iš "Šiaulių pramoninis parkas" temos

    #2
    Jei projektas įsivažiuos - bus reikalingos ir A juostos, ir visi takeliai....
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 16:54. Priežastis: Kopija iš "Šiaulių pramoninis parkas" temos

    Comment


      #3
      Parašė AllFOLK Rodyti pranešimą
      Jei projektas įsivažiuos - bus reikalingos ir A juostos, ir visi takeliai....
      Jau ne vieni metai, kai ten yra pramoninis parkas, su ne vienu tuščiu sklypu, jau nekalbant apie tai kiek erdvės ten atsiras įvykdžius šitą etapą, bet kažkaip vis neįsivažiuoja . Tik dulkės ir šiukšlės kaupiasi gatvės šonuose.
      Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 16:54. Priežastis: Kopija iš "Šiaulių pramoninis parkas" temos

      Comment


        #4
        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Jau ne vieni metai, kai ten yra pramoninis parkas, su ne vienu tuščiu sklypu, jau nekalbant apie tai kiek erdvės ten atsiras įvykdžius šitą etapą, bet kažkaip vis neįsivažiuoja . Tik dulkės ir šiukšlės kaupiasi gatvės šonuose.
        Nebūčiau toks pesimistiškas. Va ateina ROL su savo gamykla, Girtekai smarkiai peršamas didelis sklypas. Jei šitos dvi įmonės ten pasistatys - ateis ir mažesnės 100proc.
        Tada ir pravers visi takeliai, keliai ir t.t.
        Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 16:54. Priežastis: Kopija iš "Šiaulių pramoninis parkas" temos

        Comment


          #5
          [ŠIA] Pročiūnų gatvės rekonstrukcija

          Šiauliuose pradėta rekonstruoti Pročiūnų gatvė (o gal labiau tiktų sakyti, kad tiesti....). Objektas gan didelis, tad sukūriau jam atskirą temą, o temai gyvybė, manau, bus palaikoma . Kol kas prasidėjo tik paruošiamieji darbai, medžių kirtimas, kelmų šalinimas.

          Šis projektas yra "pramonės parko plėtros antrasis etapas", t.y. visos reikalingos infrastruktūros įrengimas. Projektų skiltyje pramonės parkui jau yra atskira tema, bet šiuo atveju čia būtų kalbama tik apie gatvės tiesimą ir t.t., o ne pramonės įmones.

          Taigi apie rekonstrukciją: esama gatvė su gelžbetoninių blokų danga bus išardyta, didžioji dalis gatvės bus 4-ių juostų, tik jungtis su jau įrengta pramonės parko dalimi bus dviejų juostų, visa likusi gatvė bus 4-ių juostų. Keliose vietose gatvė eis nauja trasa. 4-ių juostų gatvės ilgis - 3,3 km, dviejų juostų - 0,8 km.

          Abejose gatvės pusėse bus pesčiųjų takai, vienoje gatvės pusėje bus ir dviračių takas. Bus įrengiamos autobusų stotelės, apšvietimas, nuotekų siurblinė, elektros tiekimo linijos, vandentiekis, lietaus nuotekų surinkimo tinklai.

          Šaltinis: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

          Susilaikysiu nuo komentarų apie tai ar ši rekonstrukcija reikalinga .

          Kadangi ši rekonstrukcija pakeis tą vietą neatpažįstamai (tiesą sakant jau pakeitė), pirmiausia įkelsiu nuotraukas kaip ji atrodė prieš rekonstrukciją (nuotraukų bus nemažai...).

          Planas. Kai kur gatvė eis nauja trasa, todėl šis planas keliose vietose yra netikslus, bet pamatysite kur.



          Iš brėžinių. Čia viena iš tų vietų. Bus nutiesta nauja gatvės atkarpa, 4-ių juostų, kuri baigsis akligatviu. Į 4-ių juostų gatvę įsijungs 2-ių juostų gatvė.



          2012 08 30. Vaizdas nuo Šiaulių (nors mes iš tikrųjų dar esame Šiauliuose... Ir iš jų taip ir neišeisime)



          Vaizdas atgal



          Šiaulių oro uosto svečias .



          Judame tolyn.



          Vaizdas atgal.



          Kairėje pusėje matosi susikirtimas su įvažiavimu į oro uostą.

          Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 16:53.

          Comment


            #6
            Nuo Šiaulių



            Pažvelgus į dešinę, Šiaulių/Zoknių oro uostas.



            Į kairę: betvarkė .



            Anksčiau matytas svečias.



            Judame tolyn.





            Vaizdas dešinėn link Šiaulių oro uosto.



            Kairėn į........



            Ir atgal.



            Vingis.

            Comment


              #7
              Žvilgsnis atgal



              Dešinėje bus nuotekų siurblinė.



              Toliau.



              Jausmas kaip miške, bet iš tikrųjų tik nedaug paėjus į kairę ar dešinę arba būtų išeinama į dirbamus laukus (kairė) arba atsimuštume į oro uosto sieną (dešinė).




              Vaizdas atgal.



              Pavažiavus toliau.



              Čia gatvė nebedarys vingio į kairę, o eis tiesiai.



              Gatvė eis dešiniau.

              Comment


                #8
                Vaizdelis kairėn.



                Dešinėn.



                Ir atgal.



                Čia gatvė grįš į senąją trasą.



                Kelios nuotraukos iš gatvės atkarpos, kuri bus atkirsta (dalinai). Vaizdas nuo Šiaulių.



                Link Šiaulių.



                Ir nuovaža link kelių gyvenamųjų namų ir karjero, kuris buvo naudojamas Kairių aplinkkelio statyboms.



                Vieta kur gatvė grįš į senąją trasą, eis iš dešinės.



                Vaizdas atgal, gatvė eis iš kairės.



                Važiuojame pirmyn.



                Šioje vietoje takeliai priartės prie gatvės, nes netoli gatvės yra Antrojo pasaulinio karo žudynių vieta.



                Ir autobusų žiedas. Deja, nepadariau nuotraukų kaip šios vietos atrodė prieš pradedant kirsti medžius.....

                Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.16, 22:38.

                Comment


                  #9
                  Na, o dabar tai kaip ši gatvė atrodo šiandien. Stendas.



                  Vaizdas nuo Šiaulių.



                  Pavažiavus pirmyn, ir atgal link Šiaulių.



                  Vėlgi nuo Šiaulių.



                  Judame toliau.



                  Vaizdelis atgal.



                  Netoli susikirtimo su įvažiavimu į oro uostą.



                  Žvilgnis atgal.

                  Comment


                    #10


                    Dešinėje eis 4-ių juostų gatvė, kuri, kaip minėjau, baigsis akligatviu.



                    Susikirtimas su įvažiavimu į oro uostą.




                    Kairėje kaip ir anksčiau, betvarkė, tik atsirado betoniniai blokai .



                    O dešinėje oro uostas.



                    Važiuojame toliau. Pasidarė gerokai erdviau.



                    Ir atgal.



                    Link nuotekų siurblinės.

                    Comment


                      #11
                      Vaizdas atgal.



                      Tokių „eksponatų“ gatvės kraštuose tikrai nemažai. Po to pamatysite koks jų likimas....




                      Prie siurblinės.



                      Atgal.



                      Būsima siurblinės vieta.



                      Judame toliau.



                      Argal.

                      Comment


                        #12
                        Čia gatvė eis tiesiai.



                        Vaizdelis dešinėn.




                        Kairėn.



                        Ir atgal.



                        Jau kitoje pusėje.



                        Vaizdas atgal. Aplinka smarkiai pasikeitusi....

                        Comment


                          #13
                          „Aparatas“, kuris susmulkina pakelėse matytus kelmus.



                          Dešinėje, Antrojo pasaulinio karo žudynių vieta. Takai turės pasitraukti arčiau gatvės.





                          Medžių išrauta tikrai daug.



                          Būsimo autobusų žiedo vieta. Keliukas kairėje eis šiek tiek kitokia trasa. Miesto riba visai šalia.



                          Žiedo vieta iš arčiau, rekonstruojamos atkarpos pabaiga.



                          Tai tiek, objektas tikrai nemažas, rekonstrukcijai einant į pabaigą vaizdas pasikeis tikrai smarkiai, bet, kaip sakiau, šio projekto reikalingumas yra diskutuotinas .
                          Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.16, 22:28.

                          Comment


                            #14
                            Kaip matau iš brėžinių, iš rytinės pusės gatvė tiesiog baigsis? Jei taip, tai iš tiesų projekto nauda yra abejotina. Reikėtų, kad būtų pratęsta iki Kairių aplinkelio.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              #15
                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Kaip matau iš brėžinių, iš rytinės pusės gatvė tiesiog baigsis? Jei taip, tai iš tiesų projekto nauda yra abejotina. Reikėtų, kad būtų pratęsta iki Kairių aplinkelio.
                              Gatvė bus sujungta su Kairių aplinkkeliu, bet ne dabar. Vakarinėje pusėje (o gal labiau tiktų sakyti šiaurės vakarinėje) gatvė (4-ių juostų), kol kas, pasibaigs akligatviu. Bet planuojama, kad jungtis su Bertužių sankryža/Kairių aplinkkeliu bus įrengta vėliau, jungties statybas turėtų finansuoti Kelių direkcija, nes teritorija per kurią eis kelias yra už miesto ribos.

                              Atrodo, kad ši jungtis yra sudėtinė projekto dalis, kuriuo norima nutiesti aplinkkelį (tą projektą vadinti aplinkkeliu galima tik sąlyginai, nes jis eitų ir miesto gatvėmis...) nuo Kairių iki pat Aukštelkės (A12/A18), gauti lėšų iš ES fondų tikimasi dar 2014-2020 laikotarpyje, taigi yra galimybė, kad ši jungtis gali atsirasti greičiau nei po "šimto metų".

                              O rytinėje dalyje gatvė pasibaigs tiesiog paprasta nuovaža į gatvę/kelią - šunkelį.
                              Normaliam transporto judėjimui jis netinkamas, be to buvo apgadintas kelininkų technikos tiesiant Kairių aplinkkelį. Šunkelio vietoje yra pabraižyti keliai ar gatvės, bet jų likimas neaiškus ir miglotas. Nors greičiausiai aiškus - tas kelias šunkeliu liks dar ilgam .
                              Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.19, 17:34.

                              Comment


                                #16
                                Darbai atsilieka nuo grafiko. Nuostabos tai nekelia, nes ir plika akimi matosi, kad darbai vyksta ganėtinai lėtai, technikos bei darbininkų ten tikrai "ne prūdai" (bent kol kas). Kai paskutinį kartą pro ten važiavau darbininkų buvo turbūt tiek pat kiek prie tiesiamo dviračių tako šalia Tilžės g. Bet tikiuosi, kad tik pataikiau ant tokio momento , nes projektų mąstai tikrai skiriasi.

                                Apžiūrėti darbai pramoninėje teritorijoje

                                Pramoninėje teritorijoje šiuo metu klojami inžineriniai tinklai – vandentiekio ir nuotekų vamzdynai. Savivaldybės administracijos vadovai, susitikę su rangos darbus atliekančios bendrovės atstovais, kalbėjosi apie būtinybę spartinti darbus, kad kuo greičiau būtų sumažintas atsilikimas nuo grafiko ir didesnė dalis tinklų būtų paklota dar iki šios žiemos.

                                Rangovai patikino, kad šiuo metu vamzdynų klojimo ir kitus darbus atlieka dvi darbuotojų brigados, netrūksta technikos, užtikrintas reikalingų medžiagų tiekimas. Objekto darbų vadovas pažadėjo, kad nuo rugsėjo pradžios pramoninės zonos projekte ims darbuotis ir trečia brigada, bus gauta papildomų mechanizmų.

                                Rangos darbai turi būti atlikti iki 2015 metų rugsėjo. Siekiant, kad šiuo metu apleista 165 ha teritorija taptų patraukli investuotojams, čia bus įrengta pramonės įmonėms reikalinga infrastruktūra, atnaujintas prastos būklės betoninis kelias.
                                http://edem.siauliai.lt/lit/Apziuret...itorijoje/1822

                                Comment


                                  #17
                                  Kelios nuotraukos iš Pročiūnų gatvės.



                                  Kol kas vyksta žemės darbai, ruošiamasi inžinerinių tinklų klojimui.







                                  Vaizdelis atgal

                                  Comment


                                    #18
                                    Apytiksliai čia keturių juostų gatvė baigsis akligatviu.



                                    Vaizdelis link pramonės parko nuo įvažiavimo į oro uostą.



                                    Važiuojame toliau.





                                    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 21:06.

                                    Comment


                                      #19
                                      Link pramonės parko.









                                      Comment


                                        #20




                                        Ir statybininkų technika. Ryškenis progresas matomas iki čia, likusioje gatvės dalyje, per beveik du mėnesius - jokių pokyčių.....

                                        Comment

                                        Working...
                                        X