Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Skirstomasis kalnelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skirstomasis kalnelis

    Sveiki, gal galėtumėt padėt man pasidalindami nuorodomis ar savo žiniomis čia forume apie modernias technologijas, kurios yra naudojamos ar galbūt dar tik egzistuoja kaip vizijos. Domina būtent skirstomojo kalnelio įrenginiai: vagonų stabdikliai, automatinė kalnelio centralizacija, iešmai, vėjo nustatymo sistemos ir kt. Tai ir techniniai parametrai, jų veikimo principas
    Kaip žinome skirstomasis kalnelis yra vienas svarbiausių įrenginių skirstymo stotyse ir nuo jo darbo priklauso visas stoties pajėgumas. Taigi manau visiems būtų įdomu ir naudinga apie tai sužinoti daugiau ir plačiau.

    #2
    Praeitą savaitę stebėjau Palemone nuo viaduko kaip skirsto vagonus. Per garsiakalbius šaukė kuris vagonas - (ai) tuščias , kurie pilni. Stebint , krauti vagonai riedėjo greičiau , tušti lėčiau. Smūgiai atsimušus į kitus vagonus išties stiprūs. Atėjo eilė dvejoms dujinėms cisternoms. Neišgirdau ar tuščios , ar pilnos buvo , bet jas paleido kone dvigubai greičiau ir kai trenkėsi į kitą formuojamą sąstatą , tai tas pasistumėjo kone ~10-15 m. priekį. Įdomu , ar ne per pavojinga tokias cisternas leisti , kad jos taip trankytusi...
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      #3
      Sveiki, seip dirbu Palemone esu skirstymo kalnelio derintojas pas mus pats paprasciausias kalnelis.

      Comment


        #4
        Kas tas skirstomasis kalnelis? Užvedus naują temą manau derėtų paaiškinti, ne visi geležinkelyje dirba.

        Comment

        Working...
        X