Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LT-RU. Lietuvos - Rusijos ekonominis karas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Bet gi visi aiškiai įvardino, kad dėl tų gelenžinkelių dabar visą šalį statyti į pavojų? Kur logika?
    Kas tie visi? Jeigu geležinkeliai ar fūros keltų pavojų, tuomet visos ES šalys atsisakytų gabenti krovinius Rusijai.
    Flickr

    Comment


      /\ Mes skirtingoje pozicijoje, nei tos kitos šalys.

      Comment


        Parašė J.U. Rodyti pranešimą
        Ne visai suprantat gyvenimo realijas. Jei nesiseka biznis ar netenkina darbas, niekas nekliudo jį pakeist ir pereit į visiškai kitą sritį. Tai sakau iš asmeninės patirties. Esu 4 kartus pakeitęs profesiją į visiškai nepanašias ir kas kartą gyvenau geriau. Dabar nebedirbu ir taip pat nesiskundžiu gyvenimu. Tai va tokios realijos.
        Realijos yra tokios, kad Rusijoje galima uždirbti daug ir greitai, bet rizika yra didesnė nei Vokietijoje ar Anglijoje.

        Comment


          Čia už tylėjimą baudžia? Ar už mus?
          Paskutinis taisė andyour; 2014.11.26, 23:55.

          Comment


            /\ Nelabai supratau, tai išeina, kad tikrina jau visus, ne tik LT ar LT fūras per Latviją važiuojančias?

            Comment


              Na man kaip žmogui visiškai nesusijusiam su transportu paaiškinkit kaip tas blokavimas atrodo. Aš kažko nesuprantu ... Va paimu statistiką ir žiūriu kiek krovininių automobilių kirto sieną ties Kybartais nuo lapkričio 20 iki lapkričio 26 deinos imtinai. Matau tokius skaičius: 210 -209-181- 197-197-197-153. Kur čia tas garsusis sumažėjimas ? Žinoma ne vien lietuviai važiuoja, bet jei tik tik tiek lietuvių tėra ? Tada paimkim pvz. periodą nuo lapričio 10 iki lapkričio 19 dienos ir matome tokius skaičius: 176-168-134-149-170-214-193-162-166-166. Kažkaip po lapkričio 20 dienos vidutiniškai net didesni skaičiai kirtusių sieną.

              Paimkim Medininkus ir nuo 20 dienos matom: 416-377-358-450-416-473-429 krovininių automobilių
              Paimkim periodą prieš tai: 466-425-414-369-395-458-443-365-410-428
              Kur ir koks sumažėjimas. Kas man galit paaiškint kaip čia yra ?

              Comment


                Rusijos sankcijos nekenkia Lietuvos ekonomikai taip labai jau smarkiai. Šiuo metu, kai didžioji dalis eksporto į Rusiją yra užblokuota, kai rublis nugarmėjas žemyn brangina ir visą likusį eksportą, o dar sumažėjus paklausa. Ir ekonomikai tai teturėjo 0,3% įtaką.

                Tačiau be abejonės Rusijos veiksmai kenkia Lietuvai ir kenkia mūsų verslininkams, tik mes turim pasirinkti kokie yra mūsų prioritetai.

                Manbo supratimu Lietuvos prioritetas yra demokratiška ir klęstinti Ukraina. Jeigu Ukraina tokia pataptų, tai:

                1. Stipriai išaugtų Lietuvos saugumas. Ukraina taptų Lietuvos partnerė gynyboje. Galime daryti prielaidą, kad ir gynybai tokiu atveju galėtumėm mažinti biudžetą.

                2. Svarbiausias veiksnys - Lietuvos verslas. Lietuviai yra verslūs žmonės, tačiau Lietuva yra labai maža rinka ir mūsų verslininkai visai drąsiai plečiasi į užsienio rinkas. Netgi Baltarusijoje investuoja šimtus milijonų litų į naujas gamyklas, nors yra nemaža politinė rizika. Jeigu Ukraina taptų demokratinė - būtent Lietuvos verslininkams tai būtų naudingiausia. Lenkija yra labai didelė, dėl to jų įmonėms reikia daug laiko ir resursų vien savoj šaly užaugti. Vakariečiams Ukraina yra pakankamai toli ir per daug nepažįstama rinka. Rusai nemoka daryti verslo. O Lietuviams Ukraina pats tas - jie moka rusų kalbą, žino visą tą kelią, kuriuo Ukraina turės praeiti norėdama tapti demokratiška. Kokias Maximas statyti Ukrainoje yra daug perspektyviau, nei mėginti jas statyti kokioje Švedijoje. Jeigu Ukraina atsigautų ekonomiškai - tai būtų milžiniška rinka, o kadangi jinai yra dar ir netoli Lietuvos, tai galėtų tapti viena pagrindinių mūsų verslininkų rinkų.

                Taigi demokratinė ir teisine sistema grįsta Ukraina yra aukso šaltinis Lietuvai ir tiesą sakant tikriausiai nerastumėm jokios kitos šalies, kuriai demokratinė Ukraina būtų naudingesnė, nei Lietuvai. Dėl to manau, kad atitinkamai Lietuva ir turi būti aktyviausia Ukrainos remėja. Mes turime prisiimti tą Rusijos rizikos kainą ir investuoti į Ukrainos ateitį, nes šitos vienkartinės investicijos yra nepalyginamai mažesnės už tą naudą, kurią Lietuva galėtų gauti atsigavus Ukrainai.

                Beto mes patys galėtumėm prisiminti savo istorija - pirmoji šalis, pripažinusi Lietuvos nepriklausomybę, buvo mažytė Islandija. Jos garbei mes vadinam gatves Lietuvos miestuose, jos garbei mes švenčiame Islandijos dienas net po 25 metų po nepriklausomybės atgavimo. Tai yra pats didžiausias pjaras, kurį gali gauti šalis daugybei metų į priekį. Jeigu Lietuva pasinaudos proga ir gaus panašų pjarą Ukrainoje - tai turės įtakos ukrainiečių nuomonei apie Lietuvą dešimtmečiams į priekį, o Ukraina - tai viena didžiausių Europos šalių. Jeigu Ukraina pakiltų ekonomiškai ir Lietuvos įvaizdis ukrainiečių galvose jau būtų įdirbtas, tai iš šios šalies turistų galėtumėm sulaukti daugiau, nei iš Skandinavijos šalių bendrai sudėjus.

                Taigi aš labai tikiuosi, kad Lietuva ir toliau bus viena pagrindinių Ukrainos remėjų, nes neabejoju, kad šitos investicijos dividentai sugrįš su kaupu. Kai tuo tarpu investuoti į santykius su Rusija nelabai apsimoka - kol kas šioje šalyje nesimato jokių pokyčių, o ankščiau ar vėliau pokyčiam įvykus, visa Kremliau propoganda apie fašistuojančią Lietuvą suduš, kai tuo tarpu įdirbis su Ukraina pasiliks ilgiems metams. Tačiau žvelgdami į ilgalaikę perspektyvą mes turime investuoti ne tik į demokratinę Ukrainą, tačiau ir į demokratinę Rusiją. Ir jeigu norime pokyčių Rusijoje - pirmiausiai turime padėti Ukrainai, nes demokratinė Ukraina būtų ta šalis, kuri būtų pajėgi pajudindi sustagarėjusią Rusija. 40 mln. ukrainiečių, kurie puikiai kalba rusiškai, būtų pajėgus sukurti pakankamai rusiškos žiniasklaidos produkcijos, kad atsvertų rusišką propagandą. Juk tame ir esmė dėl ko Putinas nenori paleisti Ukrainos, jis bijo vakarietiško užkrato Rusijoje ir Ukraina yra bene vienintelė šalis, kuri Rusiją tuo užkratu gali užkrėsti.

                Comment


                  /\ viskas gražu, bet politinė ir ekonominė nauda nėra tas pats, kaip ir mikro ir makro lygiai ekonomikoje pagal labai skirtingus parametrus vertinami.

                  Ekonomikoje ir tuo labiau vartojime, kaip jos sverte, esminiai faktoriai yra ekonominiai, o ne politiniai, ar moraliniai. Nu pagirs ukrainiečiai Lietuvą už paramą ir nueis nusipirks pigesnę baltarusišką ar kinietišką prekę ...

                  Kaip kad ir Islandija jokios materialinės naudos iš to pirmo Lietuvos pripažinimo neskina ...
                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    Bet gi visi aiškiai įvardino, kad dėl tų gelenžinkelių dabar visą šalį statyti į pavojų? Kur logika?
                    Logika tame, kad savo pinigų neturinti valstybė yra priversta parsidavinėti tam, kas brangiau moka. Pvz. Rusijai
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Lietuva iš ES jokios pagalbos ar net užtarimo nesulauks, kas ir buvo aišku nuo pat pradžių...

                      Lietuvai Briuseliui pristačius šalies vežėjų problemas, Rusijai pasienyje nuodugniai tikrinant jų vilkikus ir taip iš esmės paralyžiavus verslą, Europos Komisija (EK) pažadėjo stebėti situaciją, tačiau jokios konkretesnės pagalbos šiuo metu neteiks.

                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3L066GbUK
                      Flickr

                      Comment


                        /\ O ką Briuselis šiuo atžvilgiu gali daugiau padaryti? Visų pirma reikia nustatyti faktus, prieš pereinant prie veiksmų. Ir mums patiems ne iki galo aišku, ar čia būtent kryptingai prieš Lietuvos verslą taikoma akcija, ar čia eilinė nelabai koordinuota ir logiška Putino improvizacija? Faktai nėra vienareikšmiški šiuo atžvilgiu, nes kitų ES šalių vežėjai irgi kenčia nuo tokių patikrinimų.
                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                        Comment


                          Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
                          Na man kaip žmogui visiškai nesusijusiam su transportu paaiškinkit kaip tas blokavimas atrodo. Aš kažko nesuprantu ... Va paimu statistiką ir žiūriu kiek krovininių automobilių kirto sieną ties Kybartais nuo lapkričio 20 iki lapkričio 26 deinos imtinai. Matau tokius skaičius: 210 -209-181- 197-197-197-153. Kur čia tas garsusis sumažėjimas ? Žinoma ne vien lietuviai važiuoja, bet jei tik tik tiek lietuvių tėra ? Tada paimkim pvz. periodą nuo lapričio 10 iki lapkričio 19 dienos ir matome tokius skaičius: 176-168-134-149-170-214-193-162-166-166. Kažkaip po lapkričio 20 dienos vidutiniškai net didesni skaičiai kirtusių sieną.

                          Paimkim Medininkus ir nuo 20 dienos matom: 416-377-358-450-416-473-429 krovininių automobilių
                          Paimkim periodą prieš tai: 466-425-414-369-395-458-443-365-410-428
                          Kur ir koks sumažėjimas. Kas man galit paaiškint kaip čia yra ?
                          Ne visai korektiška lyginti šiuos pasienio perėjimo punktus su esama situacija. Pagrindinis Lietuvos transporto srautas į Rusijos megapolius ir į tolimąją Rusiją eina per Latvijos ir Rusijos sieną, du tarptautiniai perėjimo punktai - Terehovs ir Griebnevs, jei į šiaurinę pusę ir S. Peterburgą - per Estijos punktą - Narvą.
                          Į Kaliningrado sritį prekes iš Lietuvos vežasi vietiniai jų vežėjai, arba tranzitu per Lietuvą iš pagrindinės Rusijos dalies, Lietuvos vilkikai ten užima labai mažą procentą. Lietuvos vežėjams važiuoti į Rusiją tranzitu per Baltarusiją ekonomiškai nenaudinga dėl didelių išlaidų, reikiamų leidimų, tokiais maršrutais naudojasi vienetai. Didelę srauto dalį iš Baltarusijos įvažiuojančių vilkikų sudaro Rusijos vilkikai, važiuojantys tranzitu per Lietuvą į vakarų Europą, tokia praktika naudojamasi dėl Lenkijos apribojimų įsivežant kurą vilkikų bakuose kertant išorines sienas, Lietuvoje toks draudimas netaikomas. A1 kelyje Vilnius - Kaunas galima sutikti riedančių vilkikų su Maskvos bei kitų tolimų Rusijos regionų valstybiniais numeriais, kurie važiuoja iš Baltarusijos.

                          Comment


                            Nėra ko pergyventi, kad priešiška Lietuvai Rusija nepirks mūsų prekių (pieno, sūrio, sviesto, mėsytės).

                            Mes gi vakarų šalis, ko pergyvename dėl Rusijos?
                            Paskutinis taisė Forumo_Dalyvis; 2016.06.01, 19:21.

                            Comment


                              /\ Lietuvai tik džiaugsmas nuo to, nebebus jokių intrigų daugiau. Tau greitu laiku irgi nebebus ką čia veikti.

                              Comment

                              Working...
                              X