Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Taksi Lietuvoje ir pasaulyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    O jei nesigilint iki asmenybiu lygio dabar tiesiog vykdant savo surinktu duomenu analize jie zino kur pas mus renkasi kokias pajamas turintys zmones, kur dirba dauguma zmoniu, kur zmones renkasi per sventes, is kur vaziuoja i mitingus.. na tikrai daug ivairios idomios Data.
    Kažin, iš savo pažįstamų nežinau nė vieno, kuris būtų su jais važiavęs.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      Nereik moket uz masinas. Nezinau kiek jie turi tiksliai nuosavu automobiliu Vilniuje, bet daugumoje kaip suprantu veikia kaip taksioru agregatoriai - tie patys vairuotojai su savo automobiliais gauna ir is etransport uzsakymus ir is e-taksi ir is yandex ir gal net is uber, jei visur uzsiregistrave.



      Tarp Yandex akcininku taip pat yra Germanas Grefas (paguglinkit persona), Aleksandras Vološinas (buvęs prezidento administracijos pirmininkas) ir aisku nei vieno uzsienio fondo. Yra kazkoks WCM Investments, registruotas USA, kuris priklauso buvusiam Yandex darbuotojui Vladimirui Ivanovui.

      Praejusiais metais gandai kad Sberbank ruosiasi nupirkti 30% Yandex akciju prasodino Y verte $3 mlrd per kelias dienas. Pats Sberbankas gandus paneige, bet Y neturetu galimybes nesutikti, jei toks pasiulymas is tikruju butu.

      Kas yra Taksi agregatorius puikiai suprantame - tai imone, kuri renka informacija apie savo klientus. Jie zino kur pas vartotoja yra namai, kur darbas, kuom jis domisi, i kokius klubus vaiksto, ka valgo, ar vaziuoja pas prostitutes - pagal taksi keliones galima pasakyt begale ivairiu dalyku. Tuo labiau beveik visi vartotojai faktiskai identifikuoti savo tikrais vardais. Lietuvoje nepopuliari Y paieska, o Rusijoje susumavus taksi, paieskos, el piniginiu, kitus duomenis jie turi daugiau info apie savo klientus nei Google. Ir Big Data analitika Rusijoje tikrai yra stipraus lygio ir pavaldi valdziai. Nebuvo atveju kai pagrindines analitikos kompanijos atsisakytų vykdyti valdzios nurodymus.

      Mano manymu Y taksi gali veikti nors ir visiskai nuostolingai. Jiems tai atsiperka desimteriopai per surenkamus duomenis. Uztenka kad keliasdesimt % Lietuvos aukstuju pareigunu / valdininku / ministeriju darbuotoju (ar tiesiog ryskesniu verslininku) pradetu reguliariai naudotis Yandex ir misija pilnai ivykdyta.
      O jei nesigilint iki asmenybiu lygio dabar tiesiog vykdant savo surinktu duomenu analize jie zino kur pas mus renkasi kokias pajamas turintys zmones, kur dirba dauguma zmoniu, kur zmones renkasi per sventes, is kur vaziuoja i mitingus.. na tikrai daug ivairios idomios Data.

      ir visam sitam taip ir nera jokiu apribojimu. Viskas yra dovanojama realiai pavaldziai Kremliui imonei, kurios 100% akcininku yra rusijos pilieciai. As nesuprantu...
      Tai uždraustkit tokius taksi (ne yandex konkrečiai, o dirbančius per agregatorius) ir bus OK. Ir nereikia čia pigios rusofobijos. Per bankus, mokėjimo korteles, google, internetą, mobilųjį ryšį ir t.t. jau seniausiai surinkta ir renkama kur kas didesni masyvai duomenų apie kiekvieną klientą. Ir tikrai ne į Rusiją jie patenka. Netgi per viešojo transporto e-bilietus (tiek miesto, tiek perkamus internetu tarpmiestinius ar tarptautinius), keliones lėktuvu. Ir atskleisiu dar vieną siaubingą paslaptį. Etransport yra Lukoilo (ar Paleičiko chebros) kūdikis. Dar daugiau - reikia uždrausti taksi iškvietimą telefonu, nes gi surenkama informacija apie keleivį ir jo kelionę, kai kurios taksi firmos net pokalbius įrašinėja...
      Paskutinis taisė Al1; 2019.01.19, 06:50.

      Comment


        Plaukiojantis taksi Stokholme (privati įmonė)

        The taxiboat Diana in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr

        Comment


          Lietuva virsta nelegalių pavėžėtojų Meka: dengiasi svetimais vardais, kratosi mokesčių ir atsakomybės įvykus avarijoms
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ykus-avarijoms

          Pastaruoju metu viešojoje erdvėje pasirodė įvairių istorijų apie Lietuvoje pavėžėtojais dirbančius užsienio piliečius. Pasakojimai apie priekabiavimą, įžeidinėjimus, netgi daiktų vagystes ar grasinimus – tik dalis to, ką, anot keleivių, jiems teko patirti. LRT.lt kalbinti pašnekovai dėmesį atkreipė ir į daugiau iššūkių – kartais užsienio piliečiai mūsų šalyje pavėžėjimo paslaugas teikia nelegaliai, vengia mokesčių, nepaiso kitų įstatymų reikalavimų. Atsakingos institucijos tą tik patvirtina.
          Kurjerių ir vairuotojų asociacijos pirmininkas Dalius Rudokas neslėpė, kad minėtų problemų dėl nelegalaus pavėžėjimo paslaugų teikimo, mokesčių ar kitų atsakomybių vengimo iš tiesų yra, o pagrindinė problema vairuotojams yra nelygios konkurencinės sąlygos su užsieniečiais.

          „Laikinai atvykusiems užsienio piliečiams, dirbantiems per individualią veiklą kurjeriais ar pavėžėjais, nėra jokio tikslo Lietuvoje mokėti privalomus GPM, VSD, PSD ar atvirkštinio PVM mokesčius. Privalomų mokesčių mokėjimas jiems iš esmės yra tik laisvo pasirinkimo reikalas, nes po kelių mėnesių jie išvyks iš šalies, o mokesčių administratorius neturės jokios galimybės nesumokėtų mokesčių iš užsienio piliečio išieškoti. Tad taip ne tik susidaro nelygios konkurencinės sąlygos, bet ir valstybė praranda nemažas sumas į biudžetą nesumokėtų lėšų. Žinoma, taip negalima kalbėti apie visus iš užsienio atvykusius vairuotojus, bet problemos aktualios tada, kai vairuotojai atvyksta dirbti čia laikinai“, – tikino D. Rudokas.
          Pašnekovo teigimu, važiuojant su iš užsienio atvykusiu vairuotoju keleiviai taip pat ne tik susiduria su nepatogumais susikalbant lietuviškai, bet ir iš esmės prisiima papildomą riziką.
          „Įvykus eismo įvykiui, iš užsienio atvykęs vairuotojas, kuris dažnu atveju čia neturi jokio turto, gali tiesiog pabėgti į savo šalį, o keleivio sveikatai ir turtui padarytos žalos tokiu atveju tiesiog nebūtų kam atlyginti. Tuo tarpu vietiniai vairuotojai arba dažnai būna apsidraudę papildomu keleivių draudimu, arba nutikus įvykiui keleivis nuostolius galėtų išsireikalauti iš turimo vairuotojo turto ar būsimų pajamų“, – dėstė Kurjerių ir vairuotojų asociacijos pirmininkas.
          Įdomus visas tekstas. Pastaruoju metu matau Vilniuje tokią tendenciją - privažiuoja uzbekai vienas prie kito ant kelio, užtveria kelia ir tarpusavyje bendrauja. Visi signalina, kol jie sugavoja išsiskirstyti. Tokį reiškinį stebiu Kirtimuose. Vienu žodžiu, vėl kažkoks chaosas ir tvarkos nebuvimas.

          Comment


            SoulMulticast, į straipsnį atšautų taip:
            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Taksi licenzijai reikia 2 savaiciu kursu, minimaliai zinoti lietuviu kalba, iskaita kur dalis klausimu papildomai is bendru ziniu. Kas savo laiku turejo apriboti ubagu norinciu pasivadint taksistais srauta. Tie laikai jau praejo, dabar viso to nebereikia ir manau cia daugiau biurokratijos nei naudos.
            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Vel gi lyginat taksi su aviacija.. nu come on. Pavezejai esu tikras nuslepia maziau mokesciu nei oficialios taksi imones. Darbuotoju atranka yra grubiai tokia pat. Uber masinos gali buti iki 10 metu senumo, tuo tarpu paprastu taksi nors ir 25 metu grabai. Paprasta taksi sistema issigime, viskas, tai mafijozine korupcine schema, kurios minusu taip ir neisejo nugaleti per n metu.
            Visgi, man geriau 25 m senumo Mersas / Passatas su TA nei pavežėjas su Priusu be jokios TA.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Čia viskas dėl to kad visokie pavežėjai yra ne samdomi darbuotojai kuriuos reikia licencijuoti (normali taksi paslauga) o bet kas kas instaliuoja programėlę be jokios atsakomybės.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                SoulMulticast, į straipsnį atšautų taip:




                Visgi, man geriau 25 m senumo Mersas / Passatas su TA nei pavežėjas su Priusu be jokios TA.
                Turetu buti TA pas Priusus, kitaip policija turetu siusti pranesimus is vaizdo kameru tu Priusu savininkams.

                Problema yra viena - tie pavezejai kurie eina dirbti i Bolt turetu tureti draudima reikalinga keleiviu vezimui ir nereikes nieko is nieko isieskoti. Man tikrai butu keista, jei jie tokiu neturi.
                Antra - greicio virsijimo problema, bendravimo su klientais ir pan - yra grynai Bolt valdymo ir atsakingumo klausimas. Po paskutiniu dveju pasivazinejimu daugiau ju paslaugu man nebereikia, tad tikiuosi ir kiti klientai tiesiog pamirs apie ji ir tures biski savigarbos. Ka cia pakeistu jei tai butu old fashioned taksi imone, jei tau vairuotojas grubiai ka nors atsako, neatvaziuoja, ar varo 100 kmh mieste? Nieko. Tai niekaip neitakotu jo licenzijai gauti ar prarasti.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  Turetu buti TA pas Priusus, kitaip policija turetu siusti pranesimus is vaizdo kameru tu Priusu savininkams.

                  Problema yra viena - tie pavezejai kurie eina dirbti i Bolt turetu tureti draudima reikalinga keleiviu vezimui ir nereikes nieko is nieko isieskoti. Man tikrai butu keista, jei jie tokiu neturi.
                  Antra - greicio virsijimo problema, bendravimo su klientais ir pan - yra grynai Bolt valdymo ir atsakingumo klausimas. Po paskutiniu dveju pasivazinejimu daugiau ju paslaugu man nebereikia, tad tikiuosi ir kiti klientai tiesiog pamirs apie ji ir tures biski savigarbos. Ka cia pakeistu jei tai butu old fashioned taksi imone, jei tau vairuotojas grubiai ka nors atsako, neatvaziuoja, ar varo 100 kmh mieste? Nieko. Tai niekaip neitakotu jo licenzijai gauti ar prarasti.
                  Kadangi prieš porą metų turėjau tokį hobį kokius 3 kartus per metus pabūti Bolt pavežėju (ne su Prius, su savo nuosava auto) tai žinau šiek tiek jų vidinės virtuvės. Bolt visų draudimų (prašo civilinio su keleivių pavežėjimo opcija, bet dauguma važinėja tik su civiliniu), TA, leidimų iš savivaldybės, verslo liudijimo ir pan. reikalauja, bet, vadinkim, ne per griežčiausiai. Vis siunčia priminimus, kad reikia pateikti, bet jei naglai ignoruoji - nieko dėl to nedaro. Išskyrus mašinos tech paso, TA, vairuotojo pažymėjimo, verslo liudijimo - šitų jau griežtai reikalauja, be jų negalėtum net pradėti vežioti keleivių. Jei vairuotojo ivertinimo balas nukrenta žemiau 4,6 (iš 5), jis yra automatiškai blokuojamas. Bent taip būdavo prieš kelis metus, nežinau ar tai vis dar galioja, bet manau taip. Tad jei Bolt vairuotojas kažką jūsų akimis blogai daro, iškart po kelionės nepatingėkite jį įvertini aplikacijoje. Jei, vertindami blogai, parašote ir aiškią priežastį, dėl ko taip nutiko, būna, kad net ir pinigus už kelionę grąžina. Man taip yra buvę kai atvažiavo kitas auto nei nurodytas aplikacijoje, daviau 1 žvaigždę ir išdėščiau kodėl, po kelių dienų į aplikaciją parašė support'as, atsiprašė ir grąžino pinigus.
                  Paskutinis taisė taspac; 2022.11.08, 13:42.

                  Comment


                    Forus programėlė turi privalumą - prieš kviesdamas gali matyti vairuotojo vardą, tai galima išvengti "Europos praturtintojų" ir palaikyti lietuvių vairuotojų uždarbį ir tuos minimus mokesčius.

                    Comment


                      ↑ Taigi rašo, kad:
                      Išsikvietė Vytautą, atvažiavo svetimšalis
                      Straipsnyje lyg ir nerašo, kad mokesčių nemoka būtent užsieniečiai, o ne Lietuviai.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        ↑ Taigi rašo, kad:


                        Straipsnyje lyg ir nerašo, kad mokesčių nemoka būtent užsieniečiai, o ne Lietuviai.
                        Nesupratai, kad čia išskirtinis atvejis kai vietoj vyckos svetimšalis atvažiavo?

                        Dėl mokesčių, straipsnyje būtent ir rašo apie būtent užsieniečius:

                        „Laikinai atvykusiems užsienio piliečiams, dirbantiems per individualią veiklą kurjeriais ar pavėžėjais, nėra jokio tikslo Lietuvoje mokėti privalomus GPM, VSD, PSD ar atvirkštinio PVM mokesčius. Privalomų mokesčių mokėjimas jiems iš esmės yra tik laisvo pasirinkimo reikalas, nes po kelių mėnesių jie išvyks iš šalies, o mokesčių administratorius neturės jokios galimybės nesumokėtų mokesčių iš užsienio piliečio išieškoti.

                        Comment


                          Uber Kaune veikia? Čia ką tik išgirdau, ar kažką suklydo, ar visiškai tyliai atėjo?
                          Randu tik 2017m naujienas, kad veikia Kaune. Toks atėjimas įprastai būna bent su kažkiek PR ir nemažai straipsnių, todėl kažkaip suabejojau.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Uber Kaune veikia? Čia ką tik išgirdau, ar kažką suklydo, ar visiškai tyliai atėjo?
                            Randu tik 2017m naujienas, kad veikia Kaune. Toks atėjimas įprastai būna bent su kažkiek PR ir nemažai straipsnių, todėl kažkaip suabejojau.
                            Veikia. Neužfiksavau kada atsirado.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Veikia. Neužfiksavau kada atsirado.
                              Aš tik pamenu su fanfaromis krabo skelbtą, kad va sukalbėjau su uber ir kitąmet ateis į Kauną. Tai buvo prieš kokius 5-6 metus gal. Tai vien tas pasakymas buvo sulaukęs nemažo piaro ir straipsnių.
                              Tai ypatingai keista, kad pats uber atėjimas visiškai tyliai įvyko. Nei vienas pažįstamas nėra naudojęsis ir turbūt nei vienas nežinojo, kad jau Kaune Uber.

                              Čia gal koks testinis bandymas, nes ypatingai keista, kad jokių pranešimų apie tai.

                              Comment


                                Uber Kaune pradėjo veikti ~rugpjūtį. Pradžioje taikė labai dideles nuolaidas, po visą Kauną už 1-2 eur važinėjau. Dabar jau kainos didesnės, bet vistiek pigiau nei bolt. Naujiems vartotojams ar rečiau važinėjantiems nuolaidos didesnės. Vienintelis minusas - mažai mašinų. Kažkaip vairuotojai nelinkę migruoti į uber, nors uber komisinis 5%, o bolt 25%. Kaip supratau iš vairuotojų pasakojimo, bolte juos laiko tie daugikliai, per kuriuos smarkiai daugiau galima užsidirbti. Pvz gruodžio 26 d. apie 22-23 val. važiavau iš Šilainių į Aleksotą, bolt kaina buvo 20 eur(daugiklis), Uber - 8 eur. Bet pagauti uberi app'se reikėjo paiešką sukti ~5 min. Jei dar per kelias minutes nebūtų atsiradęs uber, jaučiu būčiau aukojęs tuo 20 eur boltui. Nes yra buvę ne vienas kartas, kai uberio taip ir nerado.

                                Comment


                                  Tai gal dėl to ir visiškai tyliai atėjo, kad net ir tiems keleiviams, kurie kažkaip sužinojo nelabai užtenka kas juos oavežtų, tai nenorėjo dar daugiau keleivių prikviest kol vairuotojų nesusirinko?
                                  O tie komisiniai 5proc laikini, kad pritraukt bairuotojus, ar pvz Vilniujje irgi 5 vs 25?

                                  Comment

                                  Working...
                                  X