Tema galbūt labiau skirta, kurie dirba. Idomu būtų sužinoti ką jūs dirbate, kas paskatino jus imtis šio darbo. Ką galėtumete patarti norintiems įsidarbinti į Lietuvos geležinkelius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darbas geležinkelyje
Collapse
X
-
Nelabai supratau: esi grįžtantis atgal į geležinkelius mašinistas ar ką tik įsidarbinęs mašinisto padėjėjo dubleriu, kuris vėliau, išlaikęs egzaminus, taps mašinisto padėjėju?Parašė 2M62 Rodyti pranešimąAs nedirbu dar, bet esu masinisto dubleris kaip praktikantas... Tai planuoju greitu laiku isidarbinti y pacius gelezinkelius
Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Man labai idomu kokiu principu vykdomas priemimas į darbą geležinkeliuose. Skelbimų apie siūlomas darbo vietas niekur absoliučiai nėra. Skambinus į personalo skyrių ten gražiai pasakoma, kad niekur nieko nėra. Susidaro vaizdas, kad šioje įmonėje darbuotoju rotacija ir kaita vyksta iš vidaus ir žmogus mielas, jei nieko nepažysti - buk mielas, nelysk. Arba taip, kad žmonės ateidami ten dirbt dirba visą amžinybę ir laisvų vietu nėra.
Comment
-
O sakykit kokios galimybės įsidarbinti LG merginai (be palydovų(ių) darbo), baigusiai ne su geležinkeliais susijusią sritį?Parašė Grillz Rodyti pranešimąMan labai idomu kokiu principu vykdomas priemimas į darbą geležinkeliuose. Skelbimų apie siūlomas darbo vietas niekur absoliučiai nėra. Skambinus į personalo skyrių ten gražiai pasakoma, kad niekur nieko nėra. Susidaro vaizdas, kad šioje įmonėje darbuotoju rotacija ir kaita vyksta iš vidaus ir žmogus mielas, jei nieko nepažysti - buk mielas, nelysk. Arba taip, kad žmonės ateidami ten dirbt dirba visą amžinybę ir laisvų vietu nėra.
Comment
-
Na nezinau bet as kai mokinausi jau mane kvietesi dirbti... Tik netenkino miestas... O taip kol nesimokinau tai bandziau ysitrinti bet personalo skyrius nieko nesake... Arba turek pazystamu arba mokykla...Parašė Grillz Rodyti pranešimąMan labai idomu kokiu principu vykdomas priemimas į darbą geležinkeliuose. Skelbimų apie siūlomas darbo vietas niekur absoliučiai nėra. Skambinus į personalo skyrių ten gražiai pasakoma, kad niekur nieko nėra. Susidaro vaizdas, kad šioje įmonėje darbuotoju rotacija ir kaita vyksta iš vidaus ir žmogus mielas, jei nieko nepažysti - buk mielas, nelysk. Arba taip, kad žmonės ateidami ten dirbt dirba visą amžinybę ir laisvų vietu nėra.
Comment
-
Atsakymas į tavo klausimąParašė Grillz Rodyti pranešimąMan labai idomu kokiu principu vykdomas priemimas į darbą geležinkeliuose? Skelbimų apie siūlomas darbo vietas niekur absoliučiai nėra. Skambinus į personalo skyrių ten gražiai pasakoma, kad niekur nieko nėra. Susidaro vaizdas, kad - šioje įmonėje darbuotoju rotacija ir kaita vyksta iš vidaus ir žmogus mielas, jei nieko nepažysti - buk mielas, nelysk. Arba taip, kad žmonės ateidami ten dirbt dirba visą amžinybę ir laisvų vietu nėra.
Comment
-
Visi, kurie neturi geležinkelyje dirbančių tėvų (šiaip jau gan dažnas variantas, kai tėvai vaikus atsiveda dirbti į geležinkelį pagal „dinastiją“), neturi įtakingų pažįstamų (vadovai ar pan.), kurie pasakytų: „Yra žmogus, kuris galėtų dirbti toje darbo vietoje“, t.y. – gautų svarią žodinę rekomendaciją be jokių CV ir kitokių nesąmonių (motyvacinių laiškų), neturi bendrakursių ir gerų draugų, dirbančių vadovų pareigose, arba šiaip nesi anksčiau dirbęs geležinkeliuose ir pasižymėjęs kaip geras ir patikimas apolitiškas specialistas, įsidarbinti šiek tiek geresniame darbe nei kelio monteris, praktiškai nėra jokių šansų. Beje, žinau atvejį, kad net „kelio monterio“ pareigas „pirko“ – ar tik ne 2000 LTL, berods, buvo....Parašė Grillz Rodyti pranešimąMan labai idomu kokiu principu vykdomas priemimas į darbą geležinkeliuose. Skelbimų apie siūlomas darbo vietas niekur absoliučiai nėra. Skambinus į personalo skyrių ten gražiai pasakoma, kad niekur nieko nėra. Susidaro vaizdas, kad šioje įmonėje darbuotoju rotacija ir kaita vyksta iš vidaus ir žmogus mielas, jei nieko nepažysti - buk mielas, nelysk. Arba taip, kad žmonės ateidami ten dirbt dirba visą amžinybę ir laisvų vietu nėra.
Įsidarbinti į LG nepadės ir mokslai. Šiaip jau, įsidarbinę į pareigas, reikalaujančias kvalifikacijų, žmogus paprastai puola mokintis ir mokslus dažniausiai baigia. Todėl mokslus baigęs pretendentas, neturintis aukščiau įvardintų visų tų „privalumų“, šansų įsidarbinti LG praktiškai neturi ir tą siekį galima išmesti iš galvos, nes ir be jau yra augantis „guru“. Būna, kad pasiseka, bet tai – dažniau retenybė nei taisyklė.
Geležinkelyje darbai nėra geri, išskyrus padalinių administracijose ir generalinėje direkcijoje. Visur kitur – pastovi darbinė įtampa, stresinės situacijos (būna, kad per 12 val budėjimą kokius 3 – 5 kartus kai žaibą per nervus praleistum), emocinės perkrovos, pastovus pavojus būti traumuotam (jei darbas lauke) ir kaip viso to kompensacija – egzistencijai pakankamai pakankantis atlyginimas. Kol esi jaunas, sveikas ir tvirtas, gali visa tai tempti, bet vėliau sveikata pradeda tarkuotis. Jei kas nors su sveikata, tai sveikesnis dirbdamas geležinkelyje tikrai netapsi.
Iš šono darbas LG gal ir atrodo romantiškai, bet iš tikrųjų – nieko ten gero. Žmonės dirba, nes neturi kitur kur pasidėti.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Joo... idomus atsakymai. Na seip as nesu zalias gelezinkeliuose, studijuoju, atlieku praktikas, domiuosi. Tikrai turiu motyvacija ir tai man yra idomu. Bet kai sumaniau pradeti karjera ir aktyviai pradejau ieskoti, susiduriau su tuo, kuo su svelniai tariant nesitikejau. Bet nenoriu as verkslent ir vaidint nuskriausta, vis delto tikiu, kad man pavyks
Comment
-
Tavo ta klasiokė patenka į tą 1 proc., kurie į LG patenka savarankiškaiir spėju, kad ji – išvaizdi? Bet pagal vieną vienintelį tavo turimą faktą visus likusius (žinančius, kas ir kaip vyksta) apkaltini „briedu“ nereikėtų, nes aš ŽINAU, o tu – NE.Parašė fredis Rodyti pranešimąBriedus kai kas rašote! Klasiokė įsidarbino teisininke LG. Garantuoju, kad ji pažįstamų neturėjo, tuo labiau tėvai...
Na, tai jau dabar reikėtų pradėti „trintis“, domėtis, būti visą laiką akyse dalykinėje aplinkoje (gal techninėje bibliotekoje, jei LG leidžia ja naudotis ne tik LG žmonėms), rinkti informaciją LG struktūroje savo mokslo darbams, lyg tarp kitko įkišti galvą į personalo kabinetą pasiklausti dėl galimų perspektyvų dirbti. Na, vienu žodžiu – magsti pažintis ir kaip nors dalykiškai pasižymėti, kad kristum kam nors „į akį“ ir vėliau gautum to žmogaus „palaiminimą“. Tada dar gal gal, bet ir tai reikės laukti, kol atsilaisvins kokia darbo vietą, nes ir į atsilaisvinusią yra nebloga konkurencija tarp turinčių „privalumus“. Bet pagal CV ir motyvacinį laišką – reikia užmiršti tas nesąmones.Parašė Grillz Rodyti pranešimąJoo... idomus atsakymai. Na seip as nesu zalias gelezinkeliuose, studijuoju, atlieku praktikas, domiuosi. Tikrai turiu motyvacija ir tai man yra idomu. Bet kai sumaniau pradeti karjera ir aktyviai pradejau ieskoti, susiduriau su tuo, kuo su svelniai tariant nesitikejau. Bet nenoriu as verkslent ir vaidint nuskriausta, vis delto tikiu, kad man pavyks
Paskutinis taisė Combat; 2012.05.01, 11:11.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Sveiki visi,
Įdomi ir aktuali tema.
Mane irgi domina darbas Lietuvos Geležinkeliuose, bandžiau kelti tokią diskusiją kitoje temoje, kol dar nebuvo šios, bet ten ji greitai "užgeso", buvo keli pasisakymai ir viskas.
Aš bandžiau skambinti ir siųsti CV litrail.lt nurodytais kontaktais, buvau nuvažiavęs pokalbiui į Personalo skyrių (Palemone). Visur maloniai ir lakoniškai atsakė, kad malonu kad domitės darbu pas mus, tačiau šiuo metu laisvų darbo vietų neturime, darbuotojų neieškome, kai turėsime atitinkamą laisvą darbo vietą, jums pranešime.
Pradėjau įsivaizduoti kad į Lietuvos Geležinkelius įsidarbinti labai sunku arba iš viso praktiškai neįmanoma. Perskaitęs Combat komentarą (2012.04.30, 23:48), tuo tik dar labiau įsitikinau.
Tačiau vistiek nenuleidžiu rankų ir nepalieku vilties įsidarbinti į Lietuvos Geležinkelius. Vis dėlto rimta stabili kompanija, rimti ir gerai apmokami darbai, visos socialinės garantijos. Ne tai kad blaškytis po kažkokias šaraškinas kontoras, kur nei darbo, nei atlyginimo, arba koks minimumas vokelyje.
Todėl norėčiau kreiptis į žinančius žmones, kas žino kas gali padėti įsidarbinti į LG, į ką geriau kreiptis?
Jeigu negalite atsakyti čia, temoje, parašykite man asmeninį pranešimą.
Iš anksto ačiū.
Comment
-
o kokia gi tavo specialybė? Ką esi baigęs?Parašė zn76 Rodyti pranešimąSveiki visi,
Įdomi ir aktuali tema.
Mane irgi domina darbas Lietuvos Geležinkeliuose, bandžiau kelti tokią diskusiją kitoje temoje, kol dar nebuvo šios, bet ten ji greitai "užgeso", buvo keli pasisakymai ir viskas.
Aš bandžiau skambinti ir siųsti CV litrail.lt nurodytais kontaktais, buvau nuvažiavęs pokalbiui į Personalo skyrių (Palemone). Visur maloniai ir lakoniškai atsakė, kad malonu kad domitės darbu pas mus, tačiau šiuo metu laisvų darbo vietų neturime, darbuotojų neieškome, kai turėsime atitinkamą laisvą darbo vietą, jums pranešime.
Pradėjau įsivaizduoti kad į Lietuvos Geležinkelius įsidarbinti labai sunku arba iš viso praktiškai neįmanoma. Perskaitęs Combat komentarą (2012.04.30, 23:48), tuo tik dar labiau įsitikinau.
Tačiau vistiek nenuleidžiu rankų ir nepalieku vilties įsidarbinti į Lietuvos Geležinkelius. Vis dėlto rimta stabili kompanija, rimti ir gerai apmokami darbai, visos socialinės garantijos. Ne tai kad blaškytis po kažkokias šaraškinas kontoras, kur nei darbo, nei atlyginimo, arba koks minimumas vokelyje.
Todėl norėčiau kreiptis į žinančius žmones, kas žino kas gali padėti įsidarbinti į LG, į ką geriau kreiptis?
Jeigu negalite atsakyti čia, temoje, parašykite man asmeninį pranešimą.
Iš anksto ačiū.Paskutinis taisė 99; 2012.05.15, 13:01.
Comment
-
Bakalauras - ekonomika ir finansai, magistras - informatika.Parašė aliusalius Rodyti pranešimąo kokia gi tavo specialybė? Ką esi baigęs?
Comment
-
Gal visai į tema gal ir ne, nu bet gal nepamaišys.
Neseniai kažkaip buvo išsišnekėta tokiu klausimu su buvusiu geležinkelio darbuotoju "KODĖL NEGALIMA GELEŽINKELIO DARBUOTOJAMS SĖDĖTI ANT BĖGIŲ" paklausius paprastų žmonių beveik niekas neatsakė teisingai, numanau kad Gelž fanams bus juokai....Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
Comment