Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusų surinkimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Naikinti troleibusus? Beprotybė...
    Profsąjunga planuoja, sukurti grupė žmonių už ekologišką transportą. Todėl ne viskas taip ir blogai, joje tikriausiai dalyvaus vairuotojai, valdžia iki darbuotojai ir pats teiksiu reikiamą pagalbą.
    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.28, 13:32.
    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

    Comment


      Aišku, kad Zuoko chebra, svaigdama apie tramvajų ir greituosius autobusus, ima skleisti dezinformaciją apie troleibusus. O Kaunas negalėjo nusipirkti troleibusų už ES lėšas turbūt visai dėl kitų priežasčių...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Aišku, kad Zuoko chebra, svaigdama apie tramvajų ir greituosius autobusus, ima skleisti dezinformaciją apie troleibusus. O Kaunas negalėjo nusipirkti troleibusų už ES lėšas turbūt visai dėl kitų priežasčių...
        Na jo, viskas priklauso nuo Zuoko, sutinku.
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Zuokas nori padaryti šiuolaikišką Vilnių, tai sveikintina, bet kai kurie sprendimai man nepatinka.

          Comment


            Parašė Al1
            Zuokui svarbu otkatai, o visa kita - piaras.
            Nesu linkęs tokios pozicijos, kad kaltinsiu žmogų. Nes, gal nepastebėjote, bet jo dėka bent atnaujina autobusų parkus pvz : Mercedes-Benz, Volvo,FIAT ir dabar didelės partijos naujų autobusų, vieni iš kurių MAN markės autobusai. Perkam sakykim geriausius autobusus pagal kokybę, ar būtų taip su kitu meru? Iš man žinomu mūsų meru, tai manau jie išrinktų Breda ar kitokius markės autobusus, kas nėra gerai.
            Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.29, 18:12.
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              Kas per propaganda, bent jau Kaune tai neteko man matyt, kad tą tinklą kas nors jau labai remontuotų ir prižiūrėtų. Kartą per metus pravažiuoja keltuvas ir pažiūri, pakeičia vieną kitą detalę - tai iš kur čia tos išlaidos priežiūrai?

              Baig tu karta i metus. Pasiziurek atidziau. Per menesi bent kelis kartus. Ir negali tai ilgai laikyti. Pasiziurek kaip kokiais ziemos rytais vaziuoja troleibusai: kibirksts pilasi is usu kontaktu su laidais,kaip is kokio suvirinimo aparato,kol nudega visas tas apledejimas nuo laidu. Manai,kad sveiki islieka troleibuso usu kontaktai? Pasiziurek kaip juos dauzo su plaktuku ir keicia. Tai yra tragiska susisiekimo priemone,kuri pries kiekviena laidu issisakojma stabdo ir stabdo visa eisma.

              Comment


                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                Nesu linkęs tokios pozicijos, kad kaltinsiu žmogų. Nes, gal nepastebėjote, bet jo dėka bent atnaujina autobusų parkus pvz : Mercedes-Benz, Volvo,FIAT ir dabar didelės partijos naujų autobusų, vieni iš kurių MAN markės autobusai. Perkam sakykim geriausius autobusus pagal kokybę, ar būtų taip su kitu meru? Iš man žinomu mūsų meru, tai manau jie išrinktų Breda ar kitokius markės autobusus, kas nėra gerai.
                Zuoko nuopelnai čia nedideli. Fiatai nenupirkti, o išnuomoti. Kiek nuo to kai kam nubyra, neaišku. Volvo, troleibusų pirkimas buvo už ES pinigus, tuo metu ekonomika augo, vis tiek būtų perkama nauja technika. Zuokas - nusikaltėlis (gaila, nebuvo pasodintas). Ir tuo viskas pasakyta. Tik čia Lietuva, čia zekai gali valdyti...

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Baig tu karta i metus. Pasiziurek atidziau. Per menesi bent kelis kartus. Ir negali tai ilgai laikyti. Pasiziurek kaip kokiais ziemos rytais vaziuoja troleibusai: kibirksts pilasi is usu kontaktu su laidais,kaip is kokio suvirinimo aparato,kol nudega visas tas apledejimas nuo laidu. Manai,kad sveiki islieka troleibuso usu kontaktai? Pasiziurek kaip juos dauzo su plaktuku ir keicia. Tai yra tragiska susisiekimo priemone,kuri pries kiekviena laidu issisakojma stabdo ir stabdo visa eisma.
                  Nėra nieko tragiško - tik savalaikių investicijų nebuvimas atnaujinimui.

                  Comment


                    Parašė rvr Rodyti pranešimą
                    Tame ivykyje ne troleibusas buvo kaltas, o pats vairuotojas
                    Taip, jūsų tiesa. Patikslinau tą informaciją, jo kaltas buvo vairuotojas. Nuokalnė buvo nemaža ir vairuotojas tiesiog pamiršo užtraukti rankini stabdį, nes Amberyje tai tiesiog daroma su mygtuku, na ir tas pradėjo riedėt. Atsiprašau už dezinformacija, ne taip išgirdau iš pradžių.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Neradau kokios nors artimesnės temos, tai dedu čia. O galų gale tai trūkstamus pagal temos pavadinimą troleibuso ūsus galima įsivaizduoti virtualiai, juk vistiek elektros varikliai suka ratus ir nėra VDV:

                      Nauja buvusio plastikos chirurgo idėja – lietuviški elektrobusai
                      Galbūt jau po metų į Klaipėdos gatves išriedės lietuvių sukurti elektriniai autobusai. Jų prototipas sukurtas, lieka jį pagaminti ir išbandyti, o po to išstumti iš gatvių dyzelinu ar dujomis varomus autobusus.

                      A.Naujėko specializacija – naujo verslo plėtra, rizikos valdymas, techninė ir fundamentalioji analizė. Būdamas bendrovės „Vėjo projektai“ prezidentas jis aptiko tuščią verslo nišą ir nutarė mesti iššūkį „Tesla Motors“ bei kitų elektrinių autobusų gamintojams. Prieš porą metų būta ketinimų įsiūlyti „Tesla Motors“ autobusus Vilniui. Kaunas jau išbandė elektrinį autobusą, surinktą iš įvairių gamintojų detalių. Klaipėdoje taip pat porą metų suka ratus „Vėjo projektų“ iš troleibuso „Škoda“ perdirbtas elektrobusas.
                      http://verslas.lrytas.lt/sekmes-isto...ektrobusai.htm
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Norai gražūs. Bet vargu ar jie virs realybe.

                        Comment


                          Išvis kokio galo reikėjo tą 331 perdaryt į šlamšta kažkokį kuris nei žemagrindis, nei šiap patogus ir 99% į masine gamyba neišsitęs, nes tokio daikto niekam nereikėtu, nes kaip minėjau jis nei žemagrindis nei ką...
                          Ir Kaune ir taip troleibusų trukumas "belenkoks", jai kas sugenda tai gerai jai yra kas pakeis, nes nemažai atvejų pasakojo kai to grafiko ta diena jau nelieka nes nėra kuom pakeisti... Kol tokia priežiūra tol nieko nebus, ir rauna tegu tuos autobusus iš TP toli iš čia nesimato... Vilnius turėjo krūvą 2-am parke, negalėjo iš ten paimt? Jai jau negalėjo tai galėjo iš tų kiek ten buvo dar gal 10 važiuojančių troleibusų padaryt, bet neee, o vat dabar jubiliejaus proga matyt visus reikia supjaut, nu blyn negalvoja žmonės visai...
                          Prieš forumo narius neturiu nieko prieš, bet tie kurie valdžioj sėdi visiškai nemasto...
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Elektra varomi autobusai (be kontaktinio tinklo) neverti būti šioje temoje...

                            Comment

                            Working...
                            X