Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)
Collapse
X
-
- 12 patinka
-
Pakruojo rajone metalo vagys pagrobė „siauruko“ bėgius
Anot policijos, Pakruojo r., Gailionių k., nupjauti ir pagrobti 153 metrai siaurojo geležinkelio bėgių.
Siaurasis geležinkelis laikomas kultūrinės reikšmės vertybe. Turtinė žala tikslinama.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Fronto rokadinis kelias neskiačiuojamas pagal ekonomistų lenteles. O paskui -
100 - 160 km ( 112 km per P111) atstumas per 4 valandas, brandaus socializmo laikais? Primenu, jog beveik visas Latvijos pajūris buvo režiminė zona ir jokių užsieniečių (nes Karosta, Skrunda, o ir į Švediją kas nors norės nuplaukti ...)
O su greitkeliais ne tik britai nudegė. Tai buvo tik vienas iš Blogai Pasibaigusių Eksperimentų.
Įdomu, kad siaurukas Panevėžys–Utena sovietmečio pabaigoje buvo perdaromas į platųjį, daug kur tiesinamas. Tačiau žiūrint į ruožą Pakruojis–Biržai, neatrodo, kad būtų reikėję labai daug investicijų persiūti geležinkelį į plačiąją vėžę kad ir kokiam 80 km/h greičiui. Man atrodo, jeigu tai būtų buvę padaryta sovietmečiu, tai daug sunkiau būtų tą ruožą uždaryti (nes jis „bendroje sistemoje“, todėl lengviau aptarnauti), o normalesnis greitis irgi leistų būti gana konkurencingam (keleiviniam eismui). Turbūt mirties nuosprendį nulėmė nedidelis jungiamų miestų dydis (mažai pramonės, keleivių) ir akligatvio situacija (Biržai kaip galutinė stotelė).100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Antanas Katilius
Senoji Pasvalio geležinkelio stotis apie 1925 - 1930 m.
Pasvalio krašto muziejus Inv. Nr. PaKM F 3106
https://www.limis.lt/valuables/e/805840/385882570
- 3 patinka
Comment
-
Sveiki jaunimas!
Kas dabar yra šiaurinio siauruko ruožo savininkas?
Jeigu ką, tai esu FB grupės adminas:
https://www.facebook.com/groups/329115387713296
Comment
Comment