Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Cia daromas, toks debilizmas, kad net nera zodziu. Vietoj to, kad turet valstybe perimtu sita zeme ir joje vystytu normalia placiosios gelezinkelio infratruktura, kuri pagerintu regionu susisiekima ir skatintu versla vystytis ten, bus strateginis turtas isparceliuojamas ir tolimesnio vystymo galimybe visiskai panaikinta.

    Comment


      Pakruojo rajone metalo vagys pagrobė „siauruko“ bėgius
      Anot policijos, Pakruojo r., Gailionių k., nupjauti ir pagrobti 153 metrai siaurojo geležinkelio bėgių.

      Siaurasis geležinkelis laikomas kultūrinės reikšmės vertybe. Turtinė žala tikslinama.

      Comment



        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Fronto rokadinis kelias neskiačiuojamas pagal ekonomistų lenteles. O paskui -


        100 - 160 km ( 112 km per P111) atstumas per 4 valandas, brandaus socializmo laikais? Primenu, jog beveik visas Latvijos pajūris buvo režiminė zona ir jokių užsieniečių (nes Karosta, Skrunda, o ir į Švediją kas nors norės nuplaukti ...)

        O su greitkeliais ne tik britai nudegė. Tai buvo tik vienas iš Blogai Pasibaigusių Eksperimentų.
        Turiu įspūdį, kad TSRS su geležinkeliais buvo ne pyragai. Kartą varčiau vieną vokiečių knygą apie įvairių Europos šalių geležinkelius (apie 1975 m.), kur buvo skiltis ir apie TSRS situaciją. Tai kažkokių geležinkeliečių „insaiderių“ teigimu, situacija prasta, į geležinkelius normaliai neinvestuojama, menkai vyksta modernizacija. Netgi palyginime tarp VFR ir VDR akivaizdžiai matėsi, kaip nustekenta VDR transporto sistema, nes sovietai kaip karo grobį išsiardė antruosius kelius.

        Įdomu, kad siaurukas Panevėžys–Utena sovietmečio pabaigoje buvo perdaromas į platųjį, daug kur tiesinamas. Tačiau žiūrint į ruožą Pakruojis–Biržai, neatrodo, kad būtų reikėję labai daug investicijų persiūti geležinkelį į plačiąją vėžę kad ir kokiam 80 km/h greičiui. Man atrodo, jeigu tai būtų buvę padaryta sovietmečiu, tai daug sunkiau būtų tą ruožą uždaryti (nes jis „bendroje sistemoje“, todėl lengviau aptarnauti), o normalesnis greitis irgi leistų būti gana konkurencingam (keleiviniam eismui). Turbūt mirties nuosprendį nulėmė nedidelis jungiamų miestų dydis (mažai pramonės, keleivių) ir akligatvio situacija (Biržai kaip galutinė stotelė).
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...nkelio-atkarpa

          Comment


            Antanas Katilius
            Senoji Pasvalio geležinkelio stotis apie 1925 - 1930 m.

            Pasvalio krašto muziejus Inv. Nr. PaKM F 3106
            https://www.limis.lt/valuables/e/805840/385882570

            Comment


              Sveiki jaunimas!

              Kas dabar yra šiaurinio siauruko ruožo savininkas?

              Jeigu ką, tai esu FB grupės adminas:
              https://www.facebook.com/groups/329115387713296

              Comment

              Working...
              X