Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Uoste toliau ieškos vietos vėjo jėgainių pramonei

    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...iniu-pramonei/
    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo taryba penktadienį nusprendė, kad iki kitų metų pirmo ketvirčio turi būti parengtas pramonės plėtros verslo pasiūlymas, kaip uoste galėtų atsirasti jūrinių vėjo jėgainių pramonė.
    Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Algio Latako teigimu, tokiai pramonei turi būti labai stiprios uosto krantinės, jas reikia parengti iš anksto, kalba eitų apie 15 ha ploto teritoriją. A. Latako teigimu, krovos bendrovės, su kuriomis kalbėta apie tokią veiklą, neišsakė neigiamų dalykų, tik klausimus, į kuriuos reikėtų atsakyti.

    Preliminariai suskaičiuota, kad Vakarų Baltijos laivų statyklos atveju be suprastruktūros reikėtų investuoti 18 mln. eurų, Vakarų laivų gamykloje – apie 11 mln. eurų. Trečias galimas variantas – pietinės uosto dalies išvystymas.

    Comment


      Kruizinių laivų terminale duotas startas krantinių rekonstrukcijai
      https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-667-1593430

      Pradėtas kruizinių laivų terminalo krantinių remontas: taip siekiama pritaikyti krantines didesniems kruiziniams laivams švartuoti. Darbus ketinama baigti 2022 metų pavasarį.
      Darbai kruizinių laivų terminale bus vykdomi dviem etapais. Pirma, bus sutvirtintas dugnas ties krantinėmis, suremontuotos gelbėjimosi kopėčios, pakeisti atmušai, pastatyti nauji švartavimo stulpeliai bei atlikti kiti būtinieji darbai. Antro etapo metu Priešpilio gatvėje bus įrengti nuotekų tinklai. Jais iš kruizinių laivų į Klaipėdos miesto savivaldybės savitakinių nuotekų tinklus bus šalinamos nuotekos.
      Pirmo etapo darbus atliks TS UAB „Tilsta“, o antro etapo – UAB „Naujoji Gotika“. Visų darbų vertė – apie 1,5 milijono eurų be PVM.

      Comment


        Rygos jūrų uoste naujos investicijos, Klaipėdos – nerimas dėl mažėjančios krovos

        Rygos universalusis terminalas (RUT) kitais metais į plėtrą planuoja investuoti iki 4 mln. Eur ir taip 5% padidinti krovinių krovą. Klaipėdos uoste dirbančių įmonių atstovai sako, kad šis vienas atvejis reikšmingos konkurencijos nesukelia, bet nerimą kelia bendra Rygos jūrų uosto plėtra. Klaipėdos uostui numatomi sunkūs metai.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Klaipėdai manau visi tie reikalai su Baltarusija ir Kinija tikrai turėtų skaudžiai kirsti, vis tik uostas nemažai darbo vietų sukuria ir mokesčių į miesto biudžetą surenka. MN surado alternatyvą, o uostas kažin, ar sugebės.
          Nesiimsiu spręsti kokias pasekmes turės uostui įtampa su Kinija ir Baltarusija, bet Estijos pavyzdys rodo, kad net Rusijai sustabdžius didžiąją dalį krovinių srauto per Estijos uostus, pastarieji nebankrutavo. Žinoma, jų krova gal ir siekia pusę to, kas buvo iki tol. Tai yra skausminga, bet ne mirtina. Versle juk visada yra taip, kad marža didesnė ten, kur yra didesnis nestabilumas ir rizika. Stabilus laikotarpis baigėsi, dabar reikia galvoti apie kitą verslo planą.
          Paskutinis taisė Perfect; 2022.01.12, 12:10.

          Comment


            Klaipėdos uosto laivybos kanalas nuo Malkų įlankos iki šiaurinės uosto dalies bus pagilintas puse metro. Pats sutarties galiojimo terminas (įskaičiuojant ir atsiskaitymo laikotarpį) dabar yra birželio 30 d.

            Comment


              „Birių krovinių terminalo“ kontrolė iškelta į Šveicariją


              https://www.siena.lt/news/biriu-krov...a-i-sveicarija

              Comment


                Rygoje per penkis šių metų mėnesius krova padidėjo 10.4%

                Comment


                  Liepojos uostas per 6 mėn. paaugo 15,2%

                  In the first six months of 2022, Liepāja port increased its cargo turnover by 15.2% and hit the half-year record, Latvian Radio reported on July 14.
                  The first half of 2022 is a record half-year in Liepāja port history – 3.88 million tonnes of cargo. This is more than other years[..] and also slightly more than in 2018 when the record volume was transhipped throughout the year,” Uldis Hmieļevskis, manager of the Special Economic Zone of Liepāja (SEZ), said.
                  Kaip ten Klaipėda? Kiek šiemet paaugs procentu?

                  Comment


                    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                    Tai PAPASAKOK kiek ten ta krova, 3 mln. tonų per ŠEŠIS mėnesius? Rimtai? Daugiausia lietuviški grūdai iš Žemaitijos. O vat dabar uždraudė vežti ANGLIS, kur specializuojasi Ryga ir Venspilis. Kiek per kitą pusmetį paaugs procentų? Šiaip jei Klaipėda apie 33 mln. tonų kraus 2022 m., bus GERAS rezultatas.

                    Comment


                      Krovinių uoste sumažėjo perpus, bet tai ne priežastis keisti vizijas

                      Atvira Klaipėda 2022.08.26
                      Naujas pietinis 0,5 mlrd. eurų vertės uostas regimas 2028 metais
                      Penktadienį posėdžiavusi Klaipėdos uosto plėtojimo taryba gilinosi į pasiūlymus, kaip gali būti plečiamas uostas pietų kryptimi.



                      Atsipirktų per 50 metų
                      Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas pripažino, kad dėl uosto plėtros dabar gali atsirasti skeptikų, teigiančių, kad eilę metų krovos skaičiai buvo geri, o dabar ji smarkiai krito.
                      „Rytų krovinių netektas skaičius yra žvėriškai didelis, bet auga kiti kroviniai. Uoste yra labai mažai vietos, jos vystymuisi praktiškai nebėra. Pietinės dalies klausimas yra labai svarbus, o išoriniam uostui šiandien sakome stand by”, – teigė A. Latakas.

                      Pasak jo, projektinius pasiūlymus pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtrai už 139,2 tūkst. eurų rengianti JAV kompanija „Moffatt & Nichol“ išnagrinėjo keturias alternatyvas, tačiau poveikio aplinkai vertinimas bus atliekamas tik trims, nes pirmasis variantas atmestas dėl didelių jo trūkumų: įtraukta Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) teritorija (buvusi Tarptautinė perkėla), stovintys laivai uždarytų navigaciniu požiūriu Malkų įlanką, būtų panaikinta dalis esamų krantinių, per toli būtų ir laivų apsisukimo ratas.

                      Šiuo metu labiausiai tinkamu laikomas ketvirtasis variantas, kuriuo būtų suformuota apie 100 ha ploto nauja teritorija, nauja 1284 m ilgio krantinė. Naujojo uosto parametrai turėtų būti pritaikomi iki 400 metrų ilgio ir 60 metrų pločio laivams su didesne kaip 15 metro grimzle. Pagal šiandienines kainas jos investicijų poreikis siektų apie 500 mln. eurų be PVM. Skaičiuojama, kad jos atsipirktų per 50 metų.

                      https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...s-2028-metais/

                      Comment


                        Juokinga...klaipedos uosto perspektyvos ....nulines. Nebeverta investuot ten nei cento...kai raginama ardyti rusiskos vežes gelezinkelius lietuvoje ir kol bus valdzioje tokia chebryte o ji bus ilgai...reik det riebu kryželi ant uosto.. Po 2-3 metu jo tiesiog nebebus....na bus liepojos lygio vietinis uostelis vezantis lietuviskus grudus is ziemaitijos ir tiek. Pamatysit.

                        Comment


                          Geras straipsnis apie uosto krovos pokyčius:
                          https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ios-prognozes/
                          Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
                          Juokinga...klaipedos uosto perspektyvos ....nulines. Nebeverta investuot ten nei cento...kai raginama ardyti rusiskos vežes gelezinkelius lietuvoje ir kol bus valdzioje tokia chebryte o ji bus ilgai...reik det riebu kryželi ant uosto.. Po 2-3 metu jo tiesiog nebebus....na bus liepojos lygio vietinis uostelis vezantis lietuviskus grudus is ziemaitijos ir tiek. Pamatysit.
                          O čia gera citata, kodėl reikia investuoti į uostą:
                          „Be „Klasco” alternatyvos tokiai krovai yra labai ribotos, o nedidelės partijos lemia didelius logistinius kaštus”, – sakė G. Rimkus.

                          Comment


                            Kažkaip buvo praleista
                            15 min 2023.09.08
                            Klaipėdos uostas ruošiasi plėtrai pietinėje dalyje – atsiras dar 80 hektarų pramonei
                            Klaipėdos uostas ruošiasi plėtrai pietinėje dalyje – atsiras dar 80 hektarų pramonei Klaipėdos uostui rengiantis įgyvendinti vieną didžiausių projektų istorijoje – suformuoti naują iki 100 hektarų siekiančią teritoriją pietinėje uosto dalyje, neabejojama, kad kartu atsivers nauja perspektyva Lietuvos pramonei ir eksportui. Siekiant didinti Klaipėdos uosto konkurencingumą, Uosto direkcijos užsakymu šiuo metu atliekama uosto pietinės dalies plėtros rinkos studija.
                            Šiandien Uosto tarybos nariams pristatytas pirmasis jos etapas – rinkos tyrimas. (...)


                            Pietinėje Klaipėdos uosto dalyje, planuojama, 2030-aisiais turėtų būti suformuotas naujas – apie 83,5 ha sausumos plotas, pastatyta nauja maždaug 1,3 km ilgio krantinių atkarpa, akvatorijos gylis greta krantinių turėtų siekti 16,5 metrų, o maždaug 1,7 km pailgėjusiame laivybos kanale gylis, planuojama, sieks 17 metrų, bus įrengta laivų apsisukimo vieta. Visa tai leis priimti didžiausius, Baltijos jūra plaukiančius laivus, generuoti iki 30 mln. tonų krovinių. Šioje teritorijoje taip pat atsiranda galimybė plėstis jūrinės inžinerinės pramonės ir atsinaujinančios energetikos plėtrai. Numatyta, kad vystant pietinę uosto dalį, taip pat bus suformuoti pietiniai uosto vartai su mažųjų ir pramoginių laivų prieplauka.
                            Uosto pietinės dalies plėtros rinkos studijos rengėjams iškelti uždaviniai atlikti rinkos tyrimą, siekiant įvertinti Klaipėdos uosto pietinės dalies plėtros poreikį ir rinkos potencialą tarptautiniu mastu, atlikti projekto kaštų ir naudos analizę, pagrįsti ekonominę naudą turto savininkui, taip pat įvertinti jūrų ir sausumos zonų konkurencingumą, parengti verslo planą potencialiems investuotojams bei verslo vystytojams, identifikuoti projekto patrauklumo elementus ir kita.
                            Klaipėdos valstybinio jūrų uosto pietinės dalies plėtros rinkos studiją atlieka JAV kompanija „Moffat & Nicchol“. Ji turėtų būti baigta kitų metų pavasarį.

                            https://www.15min.lt/verslas/naujien...ei-663-2108434

                            Comment

                            Working...
                            X