Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Ilgalaikis oro uostų plėtros planas iki 2052 metų numato dar daugiau investicijų, sukurtų darbo vietų ir galimybių Kauno oro uoste. Skaičiuojama, kad ilgalaikės investicijos į naujus projektus Kaune nuo 2025 iki 2052 metų gali siekti apie 50 mln. eurų, o terminalų pajėgumai gali išaugti iki 3 mln. keleivių per metus.:"

    Nors nepavyko rasti viso master plan'o, kaip kad paviešintas sostinės, bet reikia suprasti, kad tom šnekom apie pagr. oro vartų perkėlimą į Kauną yra padėtas taškas bent jau kurį laiką į ateitį.

    Comment


      Na, del RB nieko neminima, jeigu butu rimtai svarstoma ten statyti stotele tikrai butu pamineta.

      Comment


        Kaune norima skrydžių į Varšuvą, Kopenhagą ar Frankfurtą

        „Konkrečių vardų nevardysiu, bet artimiausias tikslas – į Kauno oro uostą pritraukti jungtį su didesniu Europos hubu (angl. centru – BNS), tai galėtų būti Varšuva, Kopenhaga, Frankfurtas, kad darbo reikalais keliaujančių keleivių poreikis būtų geriau atlieptas“, – žurnalistams sakė S. Bartkus.

        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8Vt9Oe2xT

        Comment


          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
          Na, del RB nieko neminima, jeigu butu rimtai svarstoma ten statyti stotele tikrai butu pamineta.
          Užtat Karmėlavos aplinkelis jau pavaizduotas. Bent automobilistai bus patenkinti.

          Comment


            Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
            Kaune norima skrydžių į Varšuvą, Kopenhagą ar Frankfurtą

            „Konkrečių vardų nevardysiu, bet artimiausias tikslas – į Kauno oro uostą pritraukti jungtį su didesniu Europos hubu (angl. centru – BNS), tai galėtų būti Varšuva, Kopenhaga, Frankfurtas, kad darbo reikalais keliaujančių keleivių poreikis būtų geriau atlieptas“, – žurnalistams sakė S. Bartkus.

            Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8Vt9Oe2xT
            Spėčiau - Varšuva, kad ir kaip norėtųsi Lufthansos visiems dėl vokiškų gamyklų ir būsimos brigados.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              Užtat Karmėlavos aplinkelis jau pavaizduotas. Bent automobilistai bus patenkinti.
              Kuo jie bus patenkinti kalbant apie patekimą į KUN automobiliu?

              Comment


                Parašė Konradas Rodyti pranešimą
                Nors nepavyko rasti viso master plan'o, kaip kad paviešintas sostinės, bet reikia suprasti, kad tom šnekom apie pagr. oro vartų perkėlimą į Kauną yra padėtas taškas bent jau kurį laiką į ateitį.
                Jei kalbi apie VNO uždarymą perkeliant į KUN, tai būtų visiškas kliedesys.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Kuo jie bus patenkinti kalbant apie patekimą į KUN automobiliu?
                  Gal kad greičiau atvažiuos, nereikės per pačią Karmėlava važiuoti.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    Gal kad greičiau atvažiuos, nereikės per pačią Karmėlava važiuoti.
                    Bet bėdos yra, kitai sagaitei turim bilietus, skrendam iš Kauno, grįžtam į Vilnių, tad su mašina vsžiuoti negalime. Skrydis ryte, bet spėtume su trečiu traukiniu atvažiuoti, jei jis tik stotų prie oro uosto.

                    Realybė, kad teks važiuoti su pirmuoju ir laukti autobuso ir dsr važiuoti 40 min.

                    Nežinau, kur prioritetai, bet mano nuomone Vilnius - Karmėlava ir Kaunas - Kirtimai yra privaloma.

                    Paradoksas, kad KUN gali priimti didžiausius NATO oralivius, tik jų cargo pakrauti ant bėgių negali. Būtų racionalu dalį pinigų, skirtų gynybai panaudoti būtent tam.
                    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.03.30, 00:40.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Paradoksas, kad KUN gali priimti didžiausius NATO oralivius, tik jų cargo pakrauti ant bėgių negali. Būtų racionalu dalį pinigų, skirtų gynybai panaudoti būtent tam.
                      Reikalai transportuojami oru paprastai pakankamai lengvi būna kad ir keliais galėtų važiuoti. Bet RB stotis tam patogioje vietoje bus, ir kalbama kad NATO reikalai bus kitoje pusėje egzistuojančio terminalo (t.y. arčiau bėgių), tai tikriausiai tam ir planuojama. Bet iš to atrodo kad realiai į Kauno oro uosta keliauti su traukiniu nelabai atvažiuosi...

                      Comment


                        Kad ir kaip bebūtų KUN auga stipriai. Švenčių proga palinkėkime KUN tapti trečiu oro uostu Baltijos šalyse! Bent 6 bazuojamų lėktuvų (dabar yra 2), bent 5 reguliariais reisais skriadančių kompanijų.

                        Bet tam būtina turėti daugiau avialinijų, didelis pavojus priklausyti nuo vieno vežėjo.

                        Tikėtina, kad dar šiemet sulauksim žinių apie LOT arba Lufthansos atėjimą.

                        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240331_173722_Chrome.jpg Views:	1 Size:	124,3 kB ID:	2121235
                        Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1711876554302.jpg Views:	39 Size:	143,3 kB ID:	2121199
                        Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1711876587178.jpg Views:	39 Size:	123,8 kB ID:	2121200
                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.03.31, 16:39.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Atsirado ir Kauno oro uosto plėtros plano pilna dokumentacija panaši kaip Vilniaus oro uosto: https://www.ltou.lt/uploads/document...20summary_.pdf

                          Pastebėjimas iš mano greito perbėgimo: RB nieko gero ir nebus, žada BRT tiesiog padaryt

                          By 2032, a station along the Rail Baltica railway will be located southeast of the airport. Given the initially expected low demand of passengers travelling between the rail station and the airport, and to prevent disinvestments, a Bus Rapid Transit (BRT) is proposed as solution to connect the Rail Baltica station with the KUN terminal building. A BRT is a high-comfort bus connection by maximizing the use of a dedicated bus lane. This solution provides the possibility to, if in the future required, be upgraded to pods or an APM system.

                          Comment


                            Kas nori lažintis, kad nebus jokio BRT su atskirtomis linijomis, o bus paprastas autobusas, nes ‘nėra poreikio’?

                            O šiaip tai KUN normalus nepajungimas prie RB yra nerealaus dydžio susiknisimas lygioje vietoje, bet prie tokių jau pripratome, tad nėra čia ko ir bepridurti.
                            Paskutinis taisė VLR; 2024.04.14, 08:41.

                            Comment


                              Kiek ten atstumo bus? Aš iškart pagalvojau kam tas BRT jei ten su paprastu autobusu 2 minutes važiuoti kokias.

                              Kokie variantai pajungti stotį buvo ir kiek tai kainuotų?

                              Comment


                                Kita vertus, jeigu laikome Kauno oro uostą regioniniu low costų oro uostu (kažkas panašaus į Briuselio Charleroi) - požeminė geležinkelio stotis išties neįsipaišo į bendrą kontekstą. Nežinau, kiek kainuotų tunelis po oro uostu, bet įsivaizduoju, kad Lietuvos mastais tai nebūtų mažas projektas. Jeigu išties bus padadyta kažkas panašaus į BRT, t. y. normalūs ilgi (18 arba 24 m.) autobusai, paaukštintos platformos ir prie pat bordiūro, o ne metro atstumu sustojantis autobusas - nematau didelės problemos.

                                Comment


                                  Nemanau, and I Charleroi oro uosta verta lygintis bet kokioje srityje

                                  Comment


                                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                    Nemanau, and I Charleroi oro uosta verta lygintis bet kokioje srityje
                                    Nesakau, kad verta lygintis, bet realybė juk tokia. Tikėtina, kad laikui bėgant Vilniuje plėsis būtent tradicinės oro linijos, o Kaunas ir toliau bus aptarnaujamas low costų (taip, galbūt ateis AirBaltic, gal koks LOT, bet turbūt sunku tikėtis visokių lufthansų ar turkish airlines, skraidančių į kitą oro uostą toje pačioje šalyje už 100 km).

                                    Taip, daug dabar kalbama apie Kauno augimą, bet Ryanair ar Wizz Air teužtenka nutraukti skrydžius - ir bus ne augimas, o tėškimasis į žemę, net jei Kaune ir bus kelios tradicinės oro linijos su keliais skrydžiais į dieną. Ar tikrai rentabilu į tokį oro uostą statyti tunelį, visą požeminę infrastruktūrą? Jeigu statyti lanką - ar jis bus high speed, ar užsuks tik keli traukiniai per dieną? Pridėkime visa tai prie Lietuvai tipiškos didesnių projektų baimės, nesusidomėjimo VT, biurokratijos sustabarėjimo ir "nėra pinigų".

                                    Nesupraskite manęs neteisingai - visiškai pritariu VLR komentarui, atrodo nelogiška neprijungti oro uosto prie už kilometro einančios geležinkelio linijos, tiesiog bandau svarstyti apie priežastis, kodėl toks sprendimas galėjo būti priimtas. Ir nėra taip, kad jų nėra
                                    Paskutinis taisė eigh; 2024.04.15, 17:27.

                                    Comment


                                      Buvo planas statyti kitą KUN keleivinį terminalą priešingoje pusėje nei dabartinis, kai dar RBII tik švietėsi.
                                      Tuomet viskas sueitų.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X