Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

DE. Keliaujame po Vokietiją: miestai, miesteliai, keliai ir gamtovaizdžiai

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    DE. Keliaujame po Vokietiją: miestai, miesteliai, keliai ir gamtovaizdžiai

    Žmonių ne kaip 700 000 dydžio mieste ir miestovaizdis kaip didmiestyje. Na viską daro tankiai gyvenamos apylinkės
    Panašiai kaip Krokuvoje- +- Vilniaus dydžio miestas, bet 3 mln. priemiesčiai padidina dienos gyventojų skaičių dvigubai.
    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

    #2


    Tobula architektūra, tobulas planavimas, tobula infrastruktūra... tobula šalis?
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      #3
      MyZeil tikrai puikus...
      Frankfurte neteko būti, teko būti kituose miestuose. Tačiau tavo stebėtinai puikių nuotraukų pagalba kaip ir pasivaikščiojau po miestą. Vokietija lieka savimi, ką bepridursi...

      Lauksiu nekantriai Koln dabar
      Ir labai gaila, kad neužsukai į Bremeną. Pasiilgau stipriai jo.
      Gal kitą kartą, sakau?

      Comment


        #4
        Kadangi prieš kurį laiką keliavai po pietų Vokietiją (Miuncheną/Bavariją) būtų įdomu sužinoti ar pastebėjai kažkokius didesnius skirtumus tarp regionų gyvenimo kokybės, infrastruktūros ir pan. Pvz. Rhur'as vs Bavarija, kokie skirtumai labiausiai krito į akis?

        Comment


          #5
          Parašė John
          Vienintelis dalykas, kuris liūdina, tai vaikščiojant miestų gatvėmis ir matant visą tą gėrį, žmonių kultūra ir tai, ką jų šalis ir visuomenė pasiekė, kuomet atmintyje ima šmėkščioti mūsiškiai Uokos, Gražuliai, Veselkos ir ta masė nepraustaburnių, girtuoklių ir paprasčiausių stuobrių, kurių pilnos mūsų gatvės, kiemai ir keliai ir kurie temoka loti, rėkti, vogti ir apgaudinėti kitus. Tiesiog apima didelis nevilties jausmas ir liūdesys, kad aš galbūt jau nebepamatysiu Lietuvos, kuri bus tokia pat gera, kaip Vokietija.
          Vokietija viso to ne per 20 metų pasiekė
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #6
            /\ Prieš ką nors rašant, manau, yra gera idėja pirma tiksliai apsibrėžti ką nori pasakyti ir tik tada rašyti, kitaip tavo pranešimas atrodys kaip nesusijusių minčių kratinys.
            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

            Comment


              #7
              Kokiu budu tokia milziniska kabanti konstrukcija laikosi be jokiu atramu? Wiesbadeno gotikine baznycia viena ispudingiausiu mano matytu

              Comment


                #8
                Parašė John
                [moralus lietuvis]Kur matita, kur girdėta, ant laivo pakabinta IŠSKRIPĖLIŲ vėliava! Lietuvoje tokių išsidirbinėjimų NIEKADA nebuvo ir NEBUS! AAAaajajajaaaaaai, tik PER MANO LAVONĄ. Daužiti gaidžius.[/moralus lietuvis]
                Legalizuota prostitucija, homoseksualų paradai, jų vėliavos.... matau ta šalis visiškai moraliai degradavo. Reiktų įleisti ten kelis tūkstančius "siemkes" spjaudančių "moralės sergėtojų". Gal situaciją kiek pagerėtų?
                Paskutinis taisė blitz; 2010.08.13, 01:59.
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  #9
                  Nereikia perdeti. Nemanau, kad Vokietija pasieke savo gera gyvenimo lygi todel, kad toleravo gejus ar prostitucija. Todel nepatinka man is to ispalukiantys visokie pasakymai kaip "o va uzusienyje taip yra, reiskia tas yra gerai".

                  Comment


                    #10
                    Puikus miestas. Laukiu daugiau Kioln nuotraukų.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Kokiu budu tokia milziniska kabanti konstrukcija laikosi be jokiu atramu? Wiesbadeno gotikine baznycia viena ispudingiausiu mano matytu
                      Ta stiklinė laiptinė ir yra atrama, tiksliau monolitinis branduolys joje.
                      Flickr

                      Comment


                        #12
                        Parašė John
                        Šita gatvelė (nenurodei jos pavadinimo, tačiau kažin ar atsiminsi visas didmiesčio gatveles, ypač kai esi tik turistas) man nostalgiškai primena vieną iš pagrindinių Caseres miestelio pėsčiųjų gatvių Ispanijoje, Extremadūros provincijoje. Įdomu tai, kad Caseres pretenduoja (o gal jau ir patvirtino) tapti 2016 metų Europos kultūros sostine. Labai norėtųsi daugiau tokių gatvelių Vilniuje. Problema ta, kad jos yra, tačiau jose nors iš dalies leidžiamas ir automobilių eismas (Gedimino pr., Pilies/Didžioji gatvės, Vokiečių gatvė). Kaip matome nuotraukose, išnešus kavinių ir restoranų staliukus į lauką, tokioje gatvelėje sunkoka net dviratininkui pravažiuoti. Bet būtent tas sąlyginis ankštumas ir sukelia tokį jaukumo įspūdį. O jeigu dar gatvės grindinys suformuoja kažkokį raštą...

                        Parašė John
                        Kiolnas / Köln
                        Tai bene geriausią įspūdį palikęs miestas Ruhro srityje. Tiesiog alsuoja gyvybe ir pozityvumu... tiesa, po Antrojo Pasaulinio karo iš senosios architektūros liko ne kažin kas, bet tai nebedaro didelio skirtumo. Miestas, kaip ir reiktų tikėtis Vokietijoje, tvarkingas, švarus, puikiai suplanuotas, jaukus ir visaip kitaip pozityvus. Infrastruktūra nepriekaištinga. Galbūt tai miestas, į kurį galėtų orientuotis ir Vilnius t.y. panašaus dydžio miestas prie upės (tiesa, kiek didesnės), kur verda kultūrinis gyvenimas, pramogos ir turizmas. Negalima nemylėti tokio miesto tokioje šalyje.
                        Kiolnas vienas iš pagrindinių Vokietijos miestų, toks buvo dar net iki Pirmojo pasaulinio karo. John, nejaugi nenufotografavai garsiosios Kiolno katedros???
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #13
                          Atsiprašau, kad šį kartą naudosiu būtent "netaisyklingą" ir "nelietuvišką" pavadinimą - Kiolnas.
                          Manai, forma Kelnas dėl rusų įtakos? Juk jie rašo su ё – Кёльн. Lietuvių kalboje yra daug geografinių pavadinimų, kurie nuo seno turi tradicines formas, dažnai neturinčiais nieko bendra su tuo, kaip taria tos tautos gyventojai. Ir nebūtinai lietuvių kalboje. Pvz., anglai rašo Cologne ir taria atitinkamai.
                          Šiaip dėl Vokietijos tai susidaro įspūdis, kad turtingos, išsivysčiusios šalys jau nelabai žino, ko toliau siekti ir ką daryti. Vokietijos gimstamumas vienas mažiausių pasaulyje, atsiranda tokie neaiškios paskirties renginiai kaip Love Parade (gal ir neblogai, kad daugiau nebus). Pavyzdžiui, tokios šalys kaip Lietuva, gali kelti sau tikslą siekti Vokietijos lygio. Kažin kokius tikslus sau kelia vokiečiai.

                          Comment


                            #14
                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Kažin kokius tikslus sau kelia vokiečiai.
                            Išlaikyti esamą lygį
                            Flickr

                            Comment


                              #15
                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Išlaikyti esamą lygį
                              Tai butu prazutingas tikslas, juk tokiu atveju kitos salys nestovedamos vietoje ta esama lygi greitai pavytu. Galbut tikslas galetu but - islaikyti esama lygiu atotruki nuo besivejanciu.

                              Comment


                                #16
                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Tai butu prazutingas tikslas, juk tokiu atveju kitos salys nestovedamos vietoje ta esama lygi greitai pavytu. Galbut tikslas galetu but - islaikyti esama lygiu atotruki nuo besivejanciu.
                                Na kai žmonių skaičius mažėja išlaikyti esamą lygį yra tam tikra prasme pažanga.
                                Flickr

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė John
                                  Va pas mus tokius dviračių takus galėtų padaryt. Pigiau nei tiest naują keliuką

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė John
                                    Tiesa, dviračių transportas ten be galo populiarus (ne tik Kiolne, bet ir visuose kituose miestuose). Dėl to ir takai puikiai sužymėti ir pritaikyti dviračių eismui. Takų būna visokių - atskirų, ant šaligatvio ant gatvės... bet kokiu atveju, viskas padaryta taip, kad dviratininkai jaustūsi patogiai ir saugiai. Sveikintinas požiūris.
                                    klimatas siltesnis kokiais 5 laipsniais, bei daug dirbanciu sedima darba ofisuose. priesingu atveju dirbant visa diena ant koju gal ir nesunku butu iveikti iki keliu km. atstuma.

                                    Comment


                                      #19
                                      Tarkime, kad nusižiūrėta iš rusų. Tačiau šiuo metu tai yra oficiali vartotina forma. Braukydami viską, kas tik gali būti kažkaip susiję su rusais, netapsime mažesniais postsovietikais . Kad lietuviai taip nesako, tai ne rodiklis. Pasikalbėjus su kokiais automobilių prekeiviais, galima išgirsti dar ne tokių variantų. Jie spaudos neskaito, kaip išgirsta vietoje, taip ir vartoja. O Google su forma Kelnas išmeta daug daugiau variantų nei su Kiolnas.
                                      Tas dviračių takas, kur matyti nuotraukoje, tai techniškai nelabai skiriasi nuo vilnietiškųjų, tik kad raudona spalva nudažytas. Tai padaro labiau matomą. Aišku, vokiečiai kultūringesni, ko gero ir mašinų ant dviračių takų masiškai nestato ir šiaip vieni kitus labiau gerbia.
                                      Lietuviai dažnai mėgsta pasiskųsti, kad Lietuvoje klimatas netinkamas dviračiams, tačiau, pvz., danai, turintys panašų klimatą, važinėja ir žiemą. Vokiečių taip pat tekę matyti minančių ir esant minusinei temperatūrai. Yra ir privalumų – žiemą nelieka prakaitavimo problemos .
                                      O dėl ekonomikos, tai jei vokiečiai su esamu gimstamumu norės išlaikyti dabartinius ekonomikos tempus, neišvengiamai turės vis daugiau priimti imigrantų.

                                      Comment


                                        #20
                                        Žiemą ir dar jei miestas prie jūros,tai tikrai mažas malonumas su dviračiu važinėt. Teko ne kartą

                                        Comment

                                        Working...
                                        X