No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X

• Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All

Šiaip šis naujas planas yra tik direktyva iš infrastruktūros ministerijos, kurią patvirtino vietinė provincija. Nieko konkretaus dar nėra, bet vis jau šioks toks žingsnis į priekį...
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

Comment

patvirtinta pakeista via baltica trasa Lenkijos pusėj:

Naujas planas dešinėje.

Prieš pakeitimus buvo planuota kad kelias nuo sienos iki Varšuvos bus baigtas iki 2015 metų, dabar jau neaišku...
      Paskutinis taisė audrius.; 2009.10.22, 14:58.

Comment

Parašė audrius. Rodyti pranešimą
        patvirtinta pakeista via baltica trasa Lenkijos pusėj:
        Atvaizdas

Naujas planas dešinėje.
        O gal naujas planas net geriau? Ir vairuotojai (atrodo) greičiau nuvažiuos į Varšuvą, ir draustinis bus nepaliestas... Aišku, sėl darbų užsitęsimo nervas tai ims, bet rezultatas tikėkimės viską komensuos
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

Comment

Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          O gal naujas planas net geriau? Ir vairuotojai (atrodo) greičiau nuvažiuos į Varšuvą, ir draustinis bus nepaliestas... Aišku, sėl darbų užsitęsimo nervas tai ims, bet rezultatas tikėkimės viską komensuos
          Jo, čia beveik dėl tų draustinių ir pakeitė. Kelias iki Varšuvos irgi nemenkai sutrumpėja, taigi visiem į naudą, tiek kad Balstogė dabar verkia kad via baltica ją aplenks ir kad iškraipė S19

Comment

Na šis variantas atrodo tikrai geriau Trumpesnė kelionė ir draustinis sveikas. Idomu kodėl iškart nesvarstė šito varianto, žinodami, apie draustinį...

Comment

wspolczesna.pl rašo, kad greičiausiai naujos Via Balticos reiks laukti "bent" iki 2030-ųjų... Nežinau kiek jie žino, bet neskamba gerai.
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

Comment

Deja ilgai mes dar uzkampy busime.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

Comment

Parašė blitz Rodyti pranešimą
                  Na šiame žemėlapyje jis atrodo kiek per didelis.

Kitas žemėlapis (irgi iš GDDKiA):

Atvaizdas

Čia viskas kiek aiškiau, bet tos S61 sekcijos nesimato. Spalvos:

Juoda - baigti keliai
                  Oranžinė - tiesemi keliai
                  Žali - patvirtinti
                  Geltoni - patvirtinti statyboms 2010/bus patvirtinti 2010 (?)
                  Balti - planuojami
                  Suvalkų ir Bialistoko miesto rajonuose nematyti nei vienos greitkelio ar autostrados. Ko gero, Lenkijos kelininkai šiuos rajonus yra pasilikę pabaigai.

Comment

http://en.wikipedia.org/wiki/FileocelowyUkladDrog.svg
                    Ka planuoja lenkai.........Vistiek labiausiai nuskriausta Lenkijos siaures rytine dalis. Matyt, ten vargingiausias Lenkijos regionas?

Comment

Augustow Bypass - Stage II began with a restricted tender

October 29, 2010, the General Directorate for National Roads and Motorways, the Białystok Branch began the second stage restricted tender to select a contractor by the construction of the Augustow bypass Handles - investment carried out in the "Design and Build."

Invitations to tender were sent here 18 performers selected for the second stage tender. Along with the invitation the contracting authority gave a specification of the tender and set date - January 7, 2011 - submission of tender price. The public opening of bids is scheduled on the same day in the chair. 1200.

Time for preparation and submission of tenders is 70 days.

Investment will be made within 42 months from the date of the contract.

In the first stage of the proceedings conducted in a limited tender interested contractors to lodge applications to participate in the proceedings. They had to demonstrate the potential of human resources, economic, and experience.

19 applications were submitted. One contractor, who did not meet the requirements of the proceedings was excluded from the tender.

---

So it seems that part of S8 Suwałki - Raczki section and road number 8 as Augustów bypass should be completed by 2015.

By 2015 also Suwałki bypass (S8) should be ready.

Comment

Total length of the Augustow - Lomza - Zambrow route is 130 km and the whole section is terrible.
                        Total length of the Augustow - Bialystok - Zambrow route is 158 km. Out of this 90 km. is the Augustow - Bialystok section (terrible) and 68 km will be S8.

So the choice is this:
                        1. Driving 40 km on a terrible road.
                        2. Driving 68 km on a good road.

I would choose driving on the good road due to safety, but I am sure that a lot of people will choose the 1st option to save fuel, esp. at night when the roads are empty. Anyway, it should at least take some pressure off the Lomza section and balance things out a little bit. But the whole of Bialystok - Zambrow section needs to be complete, otherwise it's not worth it.

Comment

No, the main road from Lithuanian border to Warsaw will be S61 through Suwałki, Ełk and Łomża. S61 will be connected with S8 near Ostrów Mazowiecka. But it will be build as a whole I suppose not earlier than 2020.

The good news is that:

No later than forty-two months we should ride the Augustow bypass. Such a term derived from the contract that was signed yesterday (2011.03.10) with the company drogowcy Budimex - designer and contractor route

The new road is to consist of two parts - 23-km stretch of main road of accelerated performance and 13 km section of S61, ending in Suwalki

The ring road will enter a total of five interchanges, 33 bridges, 15 flyovers, 31 to go and culverts for animals and the four service areas. For all investor - the General Directorate of Roads and Highways will pay the contractor - a consortium of Budimex - almost 536 million zł gross. At the dedication of investments to use the investor is 42 months, including 15 in its design. Perhaps, however, that this term is reduced. Yesterday, during the signing of the contract represented the contractor announced that field work will begin in the spring of next year.

Comment

I think he means that the S8 will temporarily be the main road to Warsaw for Lithuanians after its completion. Obviously the S61 (that will later also become E67 Via Baltica) will be the main road once it is built, but that will probably be in the next millennium (Same goes for the Lithuanian side of the E67)

I think he means that the S8 will temporarily be the main road to Warsaw for Lithuanians after its completion. Obviously the S61 (that will later also become E67 Via Baltica) will be the main road once it is built, but that will probably be in the next millennium (Same goes for the Lithuanian side of the E67)
                            Paskutinis taisė Romas; 2016.09.17, 23:27. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

Comment

@blitz: I`ve already been driving (almost) both of your proposed ways, but with a small difference: I already drove on road 677 from Ostrow Mazowiecka to Lomza. So in this case you would have to drive 183km via Bialystok and 154km via Lomza. And I must admit, that I felt much better driving on the road via Lomza, but maybe this would change if the S8 will be completed to Bialystok. But I suppose even if the S8 is completed, the route via Lomza will be almost as fast as the route via Bialystok. I made a short calculation.

Route via Bialystok when completed:
                              100km of expressway from Ostrow Mazowiecka to Bialystok
                              83km of droga krajowa from Bialystok to Augustow
                              total time about 2h7min

Route via Lomza:
                              154km of droga krajowa from Ostrow Mazowiecka to Bialystok
                              total time about 2h12min

I assumed an average speed of 110km/h on the expressway and an average speed of 70km/h on the droga krajowa. Of course this is only an example and can if you calculated with different values you`d get different results but I think those speeds are realistic if you stick to traffic rules.

@pzlotnik: Could you maybe give some details how the S61 will be built, that means where exactly the junction with the S8 will be, where other junctions will be and which cities/villages will really be near? Or maybe you`ve got a map? I would especially like to know how far away from Augustow the S61 will be built and where the interchanges of the Augustow bypass will be with which roads.

Comment

Parašė pzlotnik Rodyti pranešimą
                                No, the main road from Lithuanian border to Warsaw will be S61 through Suwałki, Ełk and Łomża. S61 will be connected with S8 near Ostrów Mazowiecka. But it will be build as a whole I suppose not earlier than 2020.

The good news is that:

[B]No later than forty-two months we should ride the Augustow bypass.
                                <...>
                                We are not interested in things happening "not earlier than in 9 years" Rather, S8 sections from Bialystok to Warsaw will be completed quite soon and as there is a short 2x2 section from Bialystok to Augustow, I believe this route will be reasonable to choose. We should not forget that this route will avoid entering Lomza, Zambrow and will utilize full length of both bypasses

My own experience from last year was that Bialystok route seemed to be more pleasant to drive. If they can increase speed limits, and put more 2x2 sections, it might even be more economical.

Comment

Akis užkliuvo už Pakso straipsnio Delfyje ("Kad Lenkija nebebrėžtų mums „Nieko“ linijos"). Ten rašoma:
                                  Kažkada vienas iš Lenkijos vyriausybės vadovų per susitikimą su mūsų premjeru buvo paklaustas, kodėl Lenkija taip vangiai vykdo automagistralės „Via Baltica“ savosios dalies tiesimo darbus. Tai išgirdęs, lenkų premjeras nustebo: „O kokia prasmė? Šis kelias veda į niekur!“
                                  Skyscrapercity forume radau nuoroda į vieną iš galimų Lenkijos kelių biudžetavimo scenarijų:

Tad tikriausiai neverta artimiausiu metu tikėtis kažkokių poslinkių atkarpoje nuo LT/PL sienos iki S8, nes po 2013 m smarkiai apkarpomas biudžetai keliams? Žinoma, per tiek laiko gali daug kas pasikeisti, bet dabartinės tendencijos daug maž aiškios...

Comment

Šiame žemėlapyje išvis liūdna... S61 kelio kol kas judinama tik keletas mažų atkarpėlių (Sšucino, Staviskių aplinkelių poveikio aplinkai vertinimai, atkarpos nuo Suvalkų link Elko projektavimas, kuris numatytas baigti tik 2014 m pabaigoje)... Ir viskas...

Su mums aktualiomis S8 atkarpomis irgi nekas. Svarbiausia Ostrov Mazoviecki-Vyškovas atkarpa taip pat tik poveikio aplinkai vertinimo stadijoje... Po jo - konkursas projektavimui, projektavimas, konkursas darbams, darbai... Tad šios atkarpos data (2020) atrodo ne tik kad reali, bet netgi šiek tiek optimistinė...

Beje, kaip ten iš tikro bus su S61? Jis yra projektuojamas nuo Suvalkų link Elko... O kur toliau nuo Elko? Ir kodėl tokiu atveju kipišas dėl Augustavo aplinkelio spaudoje nuolat priskiriamas prie Via Baltica temos, jei Via Baltica trasa sulanuota kitur?

Comment

Čia dar vienas, tikslesnis žemėlapis

S8 Varšuva-Balstogė projektavo darbai atlikti, trūksta jau 'tik' pinigų
                                      Augustavo aplinkkelis padalytas i dvi dalis, per S klasės kelio dalį eis via baltica trasa, toliau i Elka, Lomża, tiesiausiu keliu į Varšuvą, kažkur forume jau buvo žemėlapis...

Comment

Ta tema buvo apmirusi.

Pasirašyta Augustavo aplinkeklio tiesimo sutartis
                                        Podpisana umowa na budowę obwodnicy Augustowa

Atpasakojimas: su rangovu Budimex (kuris tiesė ir žaliųjų sustabdytą Augustavo aplinkkelio atkarpą per Rospudos slėnį) pasirašyta sutartis suprojektuoti ir nutiesti 36,3 km kelio: kelio Nr.8 atkarpą (23,3 km) ir dviejų juostų greitekelį S61 (13 km).
                                        Darbų kaina 659 mln. PLN.
                                        Projektavimo trukmė - 15 mėnesių. Statybos trukmė - 36 mėnesiai
                                        Darbų pabaiga - 2014 m. rugsėjis

http://biznes.onet.pl/podlaskie-podp...2,1,news-detal

Augustavo aplinkkelio brėžiniai
                                        Jau pateikti darbo brėžiniai. Suvalkuose ir Augustave 2011.09.22-23 d. vyko viešo svarstymo su visuomene procedūros.
                                        Lenkų Suvalkijos spaudos atsiliepimų dar neteko skaityti. Tikėtina, kad šį kartą protestuoti turėtų ne žalieji, o reikkšti nepasitenkinimą kaimyninių sklypų gyventojai ir žemės savininkai.
                                        Nežinau, kuo konkrečiai Lenkijos įstatymai skiriasi nuo mūsiškių, bet žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros ten vyksta n+k kartų greičiau nei pas mus.

Strona główna » Oddziały » GDDKiA Białystok » Obwodnica Augustowa » Aktualności
                                        Obwodnica Augustowa – prezentacja
                                        Brėžinius (zip, pdf) galima atsisiųsti paspaudus nuorodas.

http://www.gddkia.gov.pl/article/984...---prezentacja
                                        Paskutinis taisė Romas; 2023.08.11, 10:09. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

Comment

Sudėliojau apytikrę kelių S61 ir DK8 schemą.
                                          Pažymėjau ir dviejų lygių mazgus:

Žemėlapio pagrindas: http://mapa.targeo.pl/

Comment

Working...
                                          X