Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Quadrum Business City (Konstitucijos pr. 21)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Nejuokauk. Jeigu atsirastų metro transporto srautai tikrai sumažėtų, o vilniečiai tikrai nėra kažkokie idiotai, tiesiog šiuo metu renkamasi greičiausia alternatyva kur nors nuvykti, kuri net ir kamščių metu kol kas išlieka ta pati - asmeninis automobilis. Jeigu būtų nutiesta metro linija ir nuo jo išvystyta VT privežimo/nuvežimo veikla(o kartu bus pritaikyti europinė praktika ir įvesti mokesčiai už aplinką teršiančius automobilius) tai tikrai matytume kaip pasikeistų situacija gatvėse...
    Kita vertus išlieka klausimas kiek tai kainuotų, tačiau asmeniškai labai tikiuosi, kad galiausiai prie to bus prieita...
    Kiek pažįstų automobilistų, jei neatsisakytų automobilio, net jei ir troleibusą galėtum kaip taksi išsikviesti prie namų kada panorėjus.
    Mašinoje šilta, sterilu, vietos daug, nereikia laukti stotelėje, nereikia šalti ar kaisti stotelėje, privažiuoji prie pat durų, groja muzika, turi savo mėgiamą mašiną, vaikus lengva vežioti, pirkinius parsivežti.
    Skandinavijoje tiesiog brangu turėti mašiną ir dalis neturtingų nepajėgia jų nusipirkti-išlaikyti, neturi kur statyti. Jei esi turtingas, tau net labai gerai tie mokesčiai, pravalo kelius
    Paskutinis taisė andyour; 2016.04.27, 15:42.

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Visų pirma reikia apmokęstinti automobilius metiniu mokesčiu, visų antra, kaip, kad ir tos pačios Norvegijos sostinėje įvažiavimas į centrą būtų apmokęstintas, tarkim 3 eurais.
      Pasiturintys tau padėkotų, jei tu prisidėtum prie to įgyvendinimo Važiuoji sau pustuščiu keliu, susimokėjęs juokingus 3 eurus

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        Kiek pažįstų automobilistų, jei neatsisakytų automobilio, net jei ir troleibusą galėtum kaip taksi išsikviesti prie namų kada panorėjus.
        Mašinoje šilta, sterilu, vietos daug, nereikia laukti stotelėje, nereikia šalti ar kaisti stotelėje, privažiuoji prie pat durų, groja muzika, turi savo mėgiamą mašiną, vaikus lengva vežioti, pirkinius parsivežti.
        Skandinavijoje tiesiog brangu turėti mašiną ir dalis neturtingų nepajėgia jų nusipirkti-išlaikyti, neturi kur statyti. Jei esi turtingas, tau net labai gerai tie mokesčiai, pravalo kelius
        Niekas ir nesako, kad reikia reikalauti atsisakyti automobilių. Tiesiog kalbant apie greitą, iš esmės nuo nieko nepriklausančią transporto priemonę kasdieniam darbo dienos maršrutui(ypatingai jeigu kalbama apie dirbančius/studijuojančius/besimokančius centre ar prie maršruto, kurie dabar yra įpratę važiuoti ar būti vežami į reikalingą vietą), tai nemaža dalis mielai persėstų, jeigu atvažiavimo laikas(sudėjus visą pasiruošimą/ėjimą) būtų toks pats kaip vykstant automobiliu, o taip vykti būtų pigiau.

        Bet tam reikėtų viską daryti sistemingai - pastatyti metro, perskirstyti VT taip, kad būtų pastovus atvežimas/nuvežimas prie stočių ir įvesti mokesčius automobiliams pagal jų taršą taip ir kovojant su užterštumu ir eliminuojant nn metų riedančias, pigiai perparduodamas mašinas, kurios dabar užkemša miestą.

        O jeigu turi pinigų susimokėti(ar įsigyti naują automobilį), tai turbūt tau tai tebus menki nepatogumai ir elgsies taip, kaip tau labiausiai patinka...
        (Ir aišku mokesčiai turi būti ne simboliniai)
        Paskutinis taisė bato_usai; 2016.04.27, 16:03.

        Comment


          Parašė Little_man Rodyti pranešimą
          Aš iliustruosiu savo pvz <...>
          Pats gyvenu Zujūnuose.
          Kita vertus, Zujūnai net ne Vilniuje.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
            Niekas ir nesako, kad reikia reikalauti atsisakyti automobilių. Tiesiog kalbant apie greitą, iš esmės nuo nieko nepriklausančią transporto priemonę kasdieniam darbo dienos maršrutui(ypatingai jeigu kalbama apie dirbančius/studijuojančius/besimokančius centre ar prie maršruto, kurie dabar yra įpratę važiuoti ar būti vežami į reikalingą vietą), tai nemaža dalis mielai persėstų, jeigu atvažiavimo laikas(sudėjus visą pasiruošimą/ėjimą) būtų toks pats kaip vykstant automobiliu, o taip vykti būtų pigiau.

            Bet tam reikėtų viską daryti sistemingai - pastatyti metro, perskirstyti VT taip, kad būtų pastovus atvežimas/nuvežimas prie stočių ir įvesti mokesčius automobiliams pagal jų taršą taip ir kovojant su užterštumu ir eliminuojant nn metų riedančias, pigiai perparduodamas mašinas, kurios dabar užkemša miestą.

            O jeigu turi pinigų susimokėti(ar įsigyti naują automobilį), tai turbūt tau tai tebus menki nepatogumai ir elgsies taip, kaip tau labiausiai patinka...
            (Ir aišku mokesčiai turi būti ne simboliniai)
            Bet realybėje be didelių mokesčių nieko nebus. Tai esminis būdas nuvaryti visus neturtingus nuo kelių ir atlaisvinti VT transportui, bei pasiturinčių automobliams

            Comment


              kol smirdalai VT vazines, tol galintys sau leisti automobili/taxi i juos neses. Is kitos puses Vilniaus tankis juokingas ir nemazai bedu yra del sudinos keliu sistemos ne tik per daug masinu piko metu. Ar normalu, kad per miesta eina viena gatve, kad nera aplinkeliu. Kad statant stiklainiu konst pr. nieko nedaroma su pedagoginio ziedu. Kad ties vingio parku is 3 juostu patampa 2 poto vel isplateja. Ukmerges g. kiek zinau planuota buvo be salutiniu ivaziavimu, turejo buti tik paraleliniai keliai, bent jau be sviesoforu.

              Comment


                Kažkaip labai ne ten diskutuojate. Yra kitos temos
                Lithuanian Top 5 tallest buildings
                1. Europa Tower 126 m. 33 f.
                2. Pilsotas 112 m. 34 f.
                3. Arfa 100 m. 29 f.
                4. Helios City Tower A 96 m. 27 f.
                5. Europe Square Apartments 95 m. 27 f.

                Comment


                  Kiek anksčiau čia buvo diskusija apie Quadrumo parkavimo vietų skaičių (jų trūkumą).

                  Palyginimui, kas dabar naujai statoma rinkoje, tai Pentagon biurų pastato charakteristikos iš VŽ straipsnio:

                  7 aukštai
                  13 600 kv. m. biuro erdvių
                  407 vietos automobiliams
                  18 mln. eurų investicijų

                  Paskaičiavus gaunasi, kad Pentagone 1 parkavimo vieta numatyta kiekvienam 33,4 kv.m. biuro ploto.

                  http://vz.lt/verslo-aplinka/2016/05/...ntagon-atvejis

                  Comment


                    Na, o šiame straipsnyje matosi, kad viena parkavimo vieta K29 skiriama apie 29 kv.m., o Quadrume ir vietoj Žalgirio stadiono kiekviename po apie 55 kv.m. biuro ploto:

                    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...sti-665-625043
                    Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.05.12, 17:24.

                    Comment


                      Vis dėl to panašu,kad viešojo transporto stotelę perkels į šoną ir gatvelę sujungs su Konstitucijos pr. Šioje vietoje nuimtas visas viršutinis sluoksnis, nukasta bene pusę metro paviršiaus. Nuo pat stotelės iki įsukimo į aikštelę kairiau.

                      Comment


                        Keista, kad stotelę stumia link Quadrum, o ne į priešingą pusę, kurioje buvo aiškiai palikta vieta (dviračių tako išlinkimas ir veja be medžių). Bet gal visgi geriau, kai stotelė yra už šviesoforo, o ne prieš jį.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Foto 2016 05 26


                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Keista, kad stotelę stumia link Quadrum, o ne į priešingą pusę, kurioje buvo aiškiai palikta vieta (dviračių tako išlinkimas ir veja be medžių). Bet gal visgi geriau, kai stotelė yra už šviesoforo, o ne prieš jį.
                            Bet tai ten perėja. Kaip perėja būtų vidury stotelės?

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Bet tai ten perėja. Kaip perėja būtų vidury stotelės?
                              Kaip suprantu, įrengus sankryžą perėja bus panaikinta, tiksliau, perkelta į sankryžą, ne?
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                /\ Kad neaišku turbūt ar ten bus sankryža. Bet gal? Tada greičiausiai perkels.

                                Bet stotelė už perėjos, spėju, yra saugiau, nes pėstieji neina prie VT priekį (kas yra labai pavojinga, nes nesimato atvažiuojančių mašinų, o jų vairuotojams pėsčiųjų).

                                Comment


                                  Na, jei perėja reguliuojama, tai gal nėra taip aktualu, ar prieš stotelę ji, ar už. Dabar pagalvojau, kad visgi greičiausiai ji negalėtų būti prieš sankryžą, nes tuomet būtų tiesiai ant viaduko virš būsimos Kernavės g., jei ji ten dar kada nors bus nutiesta.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Man Quadrum'as visada labai gražiai arodo besileidžiant saulei
                                    Šiandienos nuotrauka:

                                    Comment


                                      Vyksta šaligatvio tvarkymas šalia Quadrumo. Matosi naujai pastatytos lempos ar troleibusų laidų laikikliai kiek toliau nuo dabar esamų, platinama gatvė?



                                      Kiemelis





                                      Rengiamas pravažiavimas šalia



                                      Iš kitos pusės



                                      Iš toliau

                                      Comment


                                        "Quadrum East"? Kur žiūri VLKK ir dorovės bei teisibės ginėjai?

                                        Comment


                                          „Quadrum“ atidarymas – rugsėjį, pirmasis įsikels DNB bankas

                                          http://www.ivilnius.lt/naujienos/ver...69643d34323839

                                          Comment

                                          Working...
                                          X