miestai.net Facebook soc. tinkle
» 15 min Lietuvos kariuomenės... Tomas
» 24 min Pasaulio ekonomikos aktualijos Tomas
» 40 min Paminklai ir monumentai... Knope
» 42 min Nauji daugiabučiai namai... donatasa
» 46 min Hobis: Viešasis transportas... hydrex

Grįžti   Miestai ir architektūra > Kitos diskusijos > Prospektas
Click to log in with Facebook

Prospektas Apie ekonomiką, politiką, kultūrą ir visą kitą, kas netelpa į pagrindinę forumo temą.
Sportas

Atsakyti
 
Įrankiai Ekrano režimai
Senas 2012.06.01, 15:46   #121
Raptor
Vilnietis Airijoje
 
Raptor avataras
 
Prisijungė: 2008.12.07
Miestas: Limerick
Pranešimai: 957
Foto: GoPro Hero 3 BE
Siųsti žinutę Raptor per Skype™
Citata:
Parašė a_p Rodyti pranešimą
O kam Lietuvoje jų reikia? Tu pats jį pirktum? Labai riboto panaudojimo subkompaktą už beveik trigubą kainą?

Net ir "vakaruose" po pirminio entuziastų susižavėjimo grandioziniai planai kol kas dedami į stalčių. Vieną kitą modėlį žinoma turės kaip parodomąjį, bet masinės gamybos niekas rimtai neplanuoja. Tol kol nebus sugalvota kaip greitai įkrauti ir nebrangiai saugoti pakankamai energijos.
Na, jeigu turėčiau lėšų tai pirkčiau tik EV, tik ne kokį Nissan Leaf, bet norečiau kokio Tesla Roadster, o šiaip tai kai mano 95% visų kelionių yra mažesnės negu 120km ilgio, tai man tas būtu tikrai į naudą

Dar tiesa apie įkrovimą tai Airijoj jau nemažai tų įkrovimo stotelių pristatyta mieste kur gyvenu yra apie 100,000 žmonių, turim jau 8 stoteles (bet jas toliau statys ir statys, už kelių metų matysim Airijoj pasikrovimo stulpą ties kiekviena stovėjimo vieta parkinge) kurios įkraus 80% baterijos per 40min.
Raptor yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.01, 17:43   #122
Mørtã
Senbuvė
 
Mørtã avataras
 
Prisijungė: 2009.02.26
Pranešimai: 2.553
Foto: GoPro
Dėja ne Lietuvos klimatui dabartiniai elektromobiliai. Vazinėti tik vasara, o žiema laikyti šiltame garaže... jau tada geriau dviračiu važinėti...
__________________
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Mørtã yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.01, 18:59   #123
Raptor
Vilnietis Airijoje
 
Raptor avataras
 
Prisijungė: 2008.12.07
Miestas: Limerick
Pranešimai: 957
Foto: GoPro Hero 3 BE
Siųsti žinutę Raptor per Skype™
Citata:
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Dėja ne Lietuvos klimatui dabartiniai elektromobiliai. Vazinėti tik vasara, o žiema laikyti šiltame garaže... jau tada geriau dviračiu važinėti...
Tai kad nelabai...
Raptor yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.01, 19:23   #124
a_p
Senbuvis
 
Prisijungė: 2007.08.24
Miestas: AC
Pranešimai: 746
Foto: 6d
Citata:
Parašė Raptor Rodyti pranešimą
Na, jeigu turėčiau lėšų tai pirkčiau tik EV, tik ne kokį Nissan Leaf, bet norečiau kokio Tesla Roadster, o šiaip tai kai mano 95% visų kelionių yra mažesnės negu 120km ilgio, tai man tas būtu tikrai į naudą
Tai žinoma, jei pinigai neturėtų reikšmės tai aš irgi turėčiau ir teslą ir fiskerį. Ir dar kieme saulės bei vėjo jėgainių kad juos įkraut. Bet realus pasaulis deja taip deja nesisuka.

Citata:
Dar tiesa apie įkrovimą tai Airijoj jau nemažai tų įkrovimo stotelių pristatyta mieste kur gyvenu yra apie 100,000 žmonių, turim jau 8 stoteles (bet jas toliau statys ir statys, už kelių metų matysim Airijoj pasikrovimo stulpą ties kiekviena stovėjimo vieta parkinge) kurios įkraus 80% baterijos per 40min.
Vargiai. Problema net ne stulpuose, o elektros energijos tiekime. Elektros tinklai tam banaliai neparuošti. Ir ne tik tinklai, taip pat nėra iš kur paimti tiek energijos.

Kad maždaug įsivaizduot apie ką šneka: minėtas Leaf turi 24kWh bateriją, realiai nesidrąskant iš jos gali nuvažiuot tarkim apie 100km. Čia beje optimistinis scenarijus, nes žiemą papildomai valgo šildymas, vasarą kondicionierius, dar pridėkim šviesas. Taigi, gaunam apie 20kWh/100km energijos sąnaudas. Šito skaičiaus gerindamas technologijas jau niekaip juntamai nebepagerinsi.

Jei paimt eilinę šeimą su 2 automobiliais ir visai kukliom 15tkm/metai ridom, tai per mėnesį gausim 2x1250km. Arba kitaip tariant 1250*2 / 100 * 20 = 500kWh. Vidutinis 2 žmonių butas paprastai suvartoja kokius 200kWh per mėnesį, t.y. elektros sąnaudos staiga patrigubės. Ir čia dar neįskaičiavom "greito" krovimo, t.y. tinklo apkrovimas vakarais padidės gerokai daugiau.

Žodžiu jei pastatysi po stulpą ties kiekviena stovėjimo vieta parkinge, tai viskas pasibaigs elektros tinklų kolapsu.
a_p yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.01, 19:39   #125
a_p
Senbuvis
 
Prisijungė: 2007.08.24
Miestas: AC
Pranešimai: 746
Foto: 6d
Citata:
Parašė Raptor Rodyti pranešimą
Minėtas "testas" patogiai nutyli, kad didžiausia problema yra baterijų atšalimas automobiliui per naktį stovint parkinge. Arba perkaitimas vasarą. Važiuojant tai žinoma ne problema, nes visi automobiliai jas šildo/vėsina.
a_p yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.01, 22:20   #126
deep'as
naujokas
 
Prisijungė: 2005.04.07
Miestas: E5
Pranešimai: 3.439
Foto: Nikon
Citata:
Parašė Raptor Rodyti pranešimą
Dar tiesa apie įkrovimą tai Airijoj jau nemažai tų įkrovimo stotelių pristatyta mieste kur gyvenu yra apie 100,000 žmonių, turim jau 8 stoteles (bet jas toliau statys ir statys, už kelių metų matysim Airijoj pasikrovimo stulpą ties kiekviena stovėjimo vieta parkinge) kurios įkraus 80% baterijos per 40min.
Taip ikraudinejant baterijas po kokiu 3 metu jas reikes pakeisti, o ju kaina desimtys tukstanciu Lt
__________________
Fritzlaras | Frankfurtas | Barselona | Liubliana | Berlynas | Gdanskas |

Brazilija - Rio de janeiras, Ilha Grande, Belo Horizonte, Minas Gerais

Marokas - Marakešas, Atlaso kalnai, Sacharos dykuma
deep'as yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.02, 09:12   #127
Mørtã
Senbuvė
 
Mørtã avataras
 
Prisijungė: 2009.02.26
Pranešimai: 2.553
Foto: GoPro
Citata:
Parašė a_p Rodyti pranešimą
Minėtas "testas" patogiai nutyli, kad didžiausia problema yra baterijų atšalimas automobiliui per naktį stovint parkinge. Arba perkaitimas vasarą. Važiuojant tai žinoma ne problema, nes visi automobiliai jas šildo/vėsina.
Taip, nutyli, ir ne vien tai. Vairuotojai sedi savo e-mobiliuose apsirengti žiemiškai, reiškia jų salonuose ne taip ir šilta. Nepasakė ant kiek sutrumpėja vieno pakrovimo rida.
Aš pati, aišku, už elektromobilius, bet žiuriu į juos kaip į transporto priemonę, o ne kaip pramogą, dėja dabar jie arčiau brangios pramogos. Kaip transporto priemonė juos galima naudoti tik netoli savo šilto garažo, kaip tai darys Lietuvos paštas. Apie tarpmiestinius važiavimus kol kas tik pasvajoti...
__________________
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Mørtã yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.02, 12:56   #128
LAZAS_
Patyręs
 
LAZAS_ avataras
 
Prisijungė: 2008.03.20
Miestas: Europos Sąjunga
Pranešimai: 357
Foto: Nokia 808 PureView
Dviratis giroskopais stabilizuojamas Elektromobilis: Lit Motors C1

Citata:
ALAMEDA, California – If you’re anything like me, you value your life. Which means you’ve probably avoided motorcycles despite their stellar fuel economy, small footprint and ability to weave through traffic like a snake through grass. But the benefits of riding a bike are often outweighed by their inherent vulnerability, not to mention the lack of creature comforts and cargo capacity.

Lit Motors aims to change that.

This is the C1, the first prototype from San Francisco-based Lit Motors. It’s a fully electric, fully enclosed two-wheeled two-seater. And when the production version arrives in 2014, the C1 will come complete with airbags, a seatbelt and a smartphone-connected infotainment system. But that’s not the cool part.

Underneath the passenger compartment are two gyroscopes that keep the C1 constantly upright. That means it stays standing while stopped and can pirouette through traffic like the best from Honda, Yamaha and Ducati.


Vaizdinė medžiaga: http://bcove.me/syovi9i0

Šaltinis: http://www.wired.com/autopia/2012/05/lit-motors-c1/
LAZAS_ yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.02, 13:06   #129
LAZAS_
Patyręs
 
LAZAS_ avataras
 
Prisijungė: 2008.03.20
Miestas: Europos Sąjunga
Pranešimai: 357
Foto: Nokia 808 PureView
Citata:
Over the past few years you will have become familiar with developments in the area of electric transport through various channels. But how sustainable is electrically-powered driving really? What is the distance that a car can cover in normal daily driving on one fully charged battery? What design choices have to be made in the development of an electric vehicle?

TU/e has opted to develop a lightweight, state-of-the-art electric vehicle, a process that has generated plenty of knowledge and experience as well as a vehicle that offers a lot of research value for the future.

Elektromobilių įkrovimo vieta


VW Lupo EL prototipo "energijos klasė"


VW Lupo EL prototipo vienas iš trijų LiFePO3 akumuliatorių


Kas slepiasi po VW Lupo EL prototipo variklio dangčiu


VW Lupo EL prototipo vienas iš trijų LiFePO3 akumuliatorių


VW Lupo EL prototipo "Powertrain" schema


VW Lupo EL


VW Lupo EL


Elektromobilio įkrovimo laidas






Vienas iš galimų standartinių elektromobilio įkrovimo lizdų


Vienas iš galimų standartinių elektromobilio įkrovimo lizdų su besikeičiančiu LED pašvietimu

http://w3.wtb.tue.nl/nl/nieuws/artik...ash=5d6131528e


Paskutinis taisė LAZAS_ (2012.06.02 13:10)
LAZAS_ yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.02, 14:56   #130
a_p
Senbuvis
 
Prisijungė: 2007.08.24
Miestas: AC
Pranešimai: 746
Foto: 6d
Citata:
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
Dviratis giroskopais stabilizuojamas Elektromobilis: Lit Motors C1

Vaizdinė medžiaga: http://bcove.me/syovi9i0

Šaltinis: http://www.wired.com/autopia/2012/05/lit-motors-c1/
Sakyčiau labai originali idėja. Matau tik vieną problemą: motociklas kuris "negriūna" gali labai keistai (jei nepasakyt "š....") vairuotis.
Nebent jie ten sugalvojo kokią nors genialią to giroskopo vartymo sistemą, priklausančią nuo greičio ir nuo vairo pasukimo kampo. Bet tai labai komplikuotas reikalas, motociklo reakcija į vairo pasukimą yra toli gražu ne visada tokia kokią ją įsivaizduoja dauguma žmonių. Giroskopai beje irgi ryja nemažai energijos.

Šveicarai jau ganėtinai senai yra išradę ir gamina analogišką, bet techniškai gerokai paprastesnį Peraves Monotracer negriūnantį motociklą. Yra ir elektrinė versija.


Dar paprastesnis negriūnantis yra Piaggio MP3:

Tetrūksta tik stogo ir tiek.
a_p yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.02, 19:12   #131
LAZAS_
Patyręs
 
LAZAS_ avataras
 
Prisijungė: 2008.03.20
Miestas: Europos Sąjunga
Pranešimai: 357
Foto: Nokia 808 PureView
Citata:
Parašė a_p Rodyti pranešimą
Sakyčiau labai originali idėja. Matau tik vieną problemą: motociklas kuris "negriūna" gali labai keistai (jei nepasakyt "š....") vairuotis.
Nebent jie ten sugalvojo kokią nors genialią to giroskopo vartymo sistemą, priklausančią nuo greičio ir nuo vairo pasukimo kampo. Bet tai labai komplikuotas reikalas, motociklo reakcija į vairo pasukimą yra toli gražu ne visada tokia kokią ją įsivaizduoja dauguma žmonių. Giroskopai beje irgi ryja nemažai energijos.

Šveicarai jau ganėtinai senai yra išradę ir gamina analogišką, bet techniškai gerokai paprastesnį Peraves Monotracer negriūnantį motociklą. Yra ir elektrinė versija.
Atvaizdas


Dar paprastesnis negriūnantis yra Piaggio MP3:
Atvaizdas

Tetrūksta tik stogo ir tiek.
Giroskopinis stabilizavimas asmeniškai taip pat sukėlė nemažai "klaustukų" dėl transporto priemonės valdymo kelyje. Kadangi, tai tik prototipas ir dar JAV, tai neaišku ar išvis jis išvis pasirodys masinėje gamyboje (žinant amerikiečių fetišą gigantomanijai, tai būtų nieko nuostabaus). Kaip ir minėtas Šveicarų pavyzdys turėtų būti laikomasi K.I.S.S. (Keep It Simple/Stupid) principo, nes gali baigtis kaip ir su Segway...
LAZAS_ yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.02, 19:40   #132
Lettered
文字入りの
 
Lettered avataras
 
Prisijungė: 2007.02.01
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4.383
Foto: Nikon D700 Samsung Galaxy S4
Siųsti žinutę Lettered per Skype™
Citata:
Parašė a_p Rodyti pranešimą
Šeip tai Izraelyje: http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Place

Bet tai irgi nelabai koks sprendimas, tai pvz reikštų, kad važiuojant iš Vilniaus į Palangą reiktų paskeist bent 3 tokias baterijas. Plius prisideda suderinamumo problemos ir baterijų kaina vistiek reikia sumokėt.

Bet be abejo geriau nei visiškai nieko.
Ką tuom nori pasakyti nesuprantu?
Automobiliai su pirmais vidaus degimo varikliais judėdavo lėčiau už pėsčią žmogų.
Lettered yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.02, 21:33   #133
a_p
Senbuvis
 
Prisijungė: 2007.08.24
Miestas: AC
Pranešimai: 746
Foto: 6d
Citata:
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ką tuom nori pasakyti nesuprantu?
Automobiliai su pirmais vidaus degimo varikliais judėdavo lėčiau už pėsčią žmogų.
Skirtumas tame, kad anais laikais automobiliai buvo iš principo nauja technologija, todėl greitai vystėsi. Be to anais laikais konkurentai buvo tik arkliai, todėl buvo lengva parduot net ir tokius kokie jie buvo.

Tuo tarpu elektromobiliai ir jų sudėtinės dalys yra nuo seno gerai žinomos ir ištyrinėtos brandžios technologijos, viskas kas paprasta jau atrasta ir tolesnis progresas vyksta tik mažais žingsneliais.

Kitaip tariant, kol tuos elektromobilius konstruoja iš tradicinių komponentų, tol nieko ženkliai geriau tikėtis neverta. Tai yra technologinis akligatvis.

Visai kitaip atrodytų, jei kas nors sugalvotų naują energijos šaltinį, nes būtent tai ir yra silpnoji dabartinių elektromobilių vieta. Visai neblogai atrodė idėja su vandeniliu. Bet kol kas nesugalvota kaip jį saugiai saugoti.
a_p yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.02, 21:37   #134
LAZAS_
Patyręs
 
LAZAS_ avataras
 
Prisijungė: 2008.03.20
Miestas: Europos Sąjunga
Pranešimai: 357
Foto: Nokia 808 PureView
Opel Ampera "Dutch Technology Week" metu "High Tech Automotive Campus" teritorije. Dėl neaiškių sumetimų lietuviškos vairavimo teisės bandomajam važiavimui "netiko"...


Su vienu įkrovimu galima nuvažiuoti ~60 Km ko vidutiniškai pakanka miesto sąlygoms, vėliau užsikuria vidaus degimo variklis, kuris suka generatorių ir tiekia el. energiją el. motorui.




Akumuliatoriaus krovimo lizdo dangtelis


Regeneraciniai stabdžiai paslėpti po ratlankio gaubtais








Po variklio dangčių vidaus degimo variklis bei elektrinis motoras


Dėl automobilio dugne įmontuotų baterijų siedimų vietų liko 4 ir sumažėjo bagažinės talpa

Nemažai jų rieda ir miestų gatvėmis bei naudoja viešas el. krovimo stoteles, bet po ranka nebuvo fotoaparato, tai gal kada vėliau pavyks pagauti...
LAZAS_ yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.04, 23:38   #135
sleader
Kažkas
 
sleader avataras
 
Prisijungė: 2007.01.18
Miestas: Vilnius/Pašilaičiai
Pranešimai: 2.110
Foto: FUJI FinePix AX250
Citata:
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
Su vienu įkrovimu galima nuvažiuoti ~60 Km ko vidutiniškai pakanka miesto sąlygoms, vėliau užsikuria vidaus degimo variklis, kuris suka generatorių ir tiekia el. energiją el. motorui.
Toks variantas yra labiau hibridas, nei grynas elektromobilis. Tokie hibridai artimiausioje ateityje turi daugiausiai perspektyvų, nes vis tiek pakankamai ekologiški ir ekonomiški. Grynam elektromobiliui reikia labai talpių akumuliatorių, kokių dabar dar nėra. Nes visos tos technologijos, kuriomis galima pakeisti akumuliatorius arba juos greitai pakrauti, turi didelių trūkumų.
sleader yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.05, 23:07   #136
bebop
pameistrys
 
bebop avataras
 
Prisijungė: 2010.11.24
Pranešimai: 407
Elektromobiliai atkeliaus į Neringą?
http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...-26440&l=1&p=1
bebop yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.06, 00:18   #137
LAZAS_
Patyręs
 
LAZAS_ avataras
 
Prisijungė: 2008.03.20
Miestas: Europos Sąjunga
Pranešimai: 357
Foto: Nokia 808 PureView
Citata:
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Toks variantas yra labiau hibridas, nei grynas elektromobilis. Tokie hibridai artimiausioje ateityje turi daugiausiai perspektyvų, nes vis tiek pakankamai ekologiški ir ekonomiški. Grynam elektromobiliui reikia labai talpių akumuliatorių, kokių dabar dar nėra. Nes visos tos technologijos, kuriomis galima pakeisti akumuliatorius arba juos greitai pakrauti, turi didelių trūkumų.
Labai slidi ta riba. Taip, Ampera/Volt turi vidaus degimo variklį, bet jis naudojamas kaip generatorius ir tiesiogiai (per mechaninę transmisiją) ratų nesuka. Jeigu nuvažiuoji iki ~100 Km variklis net ir neužsikurs. Genėtiniai skiriasi nuo tipinių hibridų, kurie kartais praminami undinėlėmis, nes "When you want the Fish, you get the Woman, When you want the Woman, you get the Fish"...
LAZAS_ yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.06, 01:18   #138
a_p
Senbuvis
 
Prisijungė: 2007.08.24
Miestas: AC
Pranešimai: 746
Foto: 6d
Citata:
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
Labai slidi ta riba. Taip, Ampera/Volt turi vidaus degimo variklį, bet jis naudojamas kaip generatorius ir tiesiogiai (per mechaninę transmisiją) ratų nesuka. Jeigu nuvažiuoji iki ~100 Km variklis net ir neužsikurs. Genėtiniai skiriasi nuo tipinių hibridų, kurie kartais praminami undinėlėmis, nes "When you want the Fish, you get the Woman, When you want the Woman, you get the Fish"...
Nesu tikras ar minėta Ampera nėra dar didesnė "undinėlė".

Problema tame, kad ji su savim vistiek tampo pora šimtų kilogramų sveriantį variklio modulį (su baku, generatorium ir viskuo kas priklauso), visai kaip ir tradicinis hibridas.
Iš kitos pusės, sekvencinis Amperos hibrido tipas turi didesnius energetinius nuostolius už "tipinį" paralelinį.
a_p yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.06, 01:22   #139
sleader
Kažkas
 
sleader avataras
 
Prisijungė: 2007.01.18
Miestas: Vilnius/Pašilaičiai
Pranešimai: 2.110
Foto: FUJI FinePix AX250
Citata:
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
Labai slidi ta riba. Taip, Ampera/Volt turi vidaus degimo variklį, bet jis naudojamas kaip generatorius ir tiesiogiai (per mechaninę transmisiją) ratų nesuka. Jeigu nuvažiuoji iki ~100 Km variklis net ir neužsikurs. Genėtiniai skiriasi nuo tipinių hibridų, kurie kartais praminami undinėlėmis, nes "When you want the Fish, you get the Woman, When you want the Woman, you get the Fish"...
Kadangi visi terminai yra sutartiniai, tai čia priklauso kas sutartinai vadinama hibridu, o kas elektromobiliu. Man asmeniškai nesinori tokio darinio, kai naudojamas ir vidaus degimo variklis, vadinti elektromobiliu. Nesvarbu jog tiesiogiai tas variklis nesujungtas su transmisija. Juk ir su įprastiniais hibridiniais automobiliais galima tam tikrą atstumą iki tam tikro greičio nuvažiuoti tik iš baterijose sukauptos energijos. Atstumai skiriasi, bet esmė - nelabai.

Perduoti energiją į ratus galima irgi įvairiais būdais: tradicine mechanine transmisija, elektrine pavara arba netgi hidrauline pavara. Pvz. šilumvežiai geležinkeliuose būna su elektrine pavara, kuriai energiją tiekia vidaus degimo variklio sukamas generatorius, bet vis tiek tai vadinama dyzeliniu šilumvežiu.

Paskutinis taisė sleader (2012.06.06 01:25)
sleader yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Senas 2012.06.06, 09:44   #140
Mørtã
Senbuvė
 
Mørtã avataras
 
Prisijungė: 2009.02.26
Pranešimai: 2.553
Foto: GoPro
Citata:
Parašė sleader Rodyti pranešimą
...būna su elektrine pavara, kuriai energiją tiekia vidaus degimo variklio sukamas generatorius, bet vis tiek tai vadinama dyzeliniu šilumvežiu.
Kaip ir šitas automobilis, kurio ratus suka elektromotorai, nėra elektromobilis:

__________________
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Mørtã yra atsijungęs   Placeholder Atsakyti cituojant
Atsakyti

Žymos
automobiliai, elektromobiliai

Įrankiai
Ekrano režimai

Siuntimo taisyklės
You may not post new threads
You may not post replies
Negalite naudoti prisegtukų pranešimuose
You may not edit your posts

BB code: įjungta
Veidukai : įjungta
[IMG] kodas: įjungta
HTML kodas: išjungta

Eiti į skiltį


Visi laikai yra GMT +3. Šiuo metu yra 11:23.


Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Iš anglų kalbos vertė Mantas Indrašius ir Darius Bisikirskas.
miestai.net