Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    Dabar kasdien tenka važiuot vakarais su 553 Solariu ir vis išgirstu daug teigiamų atsiliepimų iš keleivių - ,,oo naujas autobusas'' , ,,kas čia per naujovė?!'' , ,,o čia tas elektrinis'' , ,,oho kokia fantastika'' , ,,galėtų daugiau tokių būt'' . Išties džiugu, kad žmonės pastebi.
    Gal galėtum kaip nors slaptai pafilmuot? Važiuot neteks, užtat įdomu kaip ten garsas viduje.

    Comment


      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
      Dabar kasdien tenka važiuot vakarais su 553 Solariu ir vis išgirstu daug teigiamų atsiliepimų iš keleivių - ,,oo naujas autobusas'' , ,,kas čia per naujovė?!'' , ,,o čia tas elektrinis'' , ,,oho kokia fantastika'' , ,,galėtų daugiau tokių būt'' . Išties džiugu, kad žmonės pastebi.
      Tikrai smagu. Bet dalis greičiausiai jau prieš tai yra skaitę internete ar kitur ir "pasimovę" ant naujovės.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Akivaizdu, kad skirtumas 40,5 - 55 yra, pavadinkime, neesminis. Gali būti komplektacija, lizingo sąlygos, draudimas, garantijos ir pan.

        Čia po šituo dideliu mūšiu slepiasi kažkas daugiau, tik kas???
        15 milijonų tai yra navaras firmai, kuri nuomos autobusus, o pasibaigus sutarčiai, VVT tų autobusų neturės. Juk ne šiaip perkami (lizingo būdu), o nuomojami. Tiesiog bukai nuomojami.

        Comment


          Nuo kovo 1 d. keičiami dalies autobusų maršrutų eismo tvarkaraščiai

          Comment


            Taip, vienas didžiausių pokyčių - 4 vakariniai reisai. Po 18-19 val. nebeveš ten, kur įdomiausia.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              15 milijonų tai yra navaras firmai, kuri nuomos autobusus, o pasibaigus sutarčiai, VVT tų autobusų neturės. Juk ne šiaip perkami (lizingo būdu), o nuomojami. Tiesiog bukai nuomojami.
              15mln yra ne pelnas už nuoma, o autobusų priežiūros kaina (t.y. būtų naikinę dalį šaltkalvių VVT, ir detales pirktų ne VVT, o nuomotojas)

              Comment


                Tai ir yra pelno dalis. Nes autobusus prisižiūrės pats VVT. Ir už tai dar mokės... 15 mln. viršaus. Be to bet koks rimtesnis remontas vis tiek kainuos. Detales pirktų VVT pagal poreikį, o bus "perkamos" pagal planą... Tiksliau kapsės pinigai nuplat, ar bus perkama, ar nebuss perkama. O už 7 metų (berods tokiam terminui sutartis), autobusai nebebus VVT nuosavybė, kas būtų, jei pirktų įpaprastai. Taip kad nereikia čia man pūsti arabų. Visos tos įmantrios schemos yra naudingos tik parduodančiai pusei, nes leidžia uždirbti daugiau, nei paprasčiausiu atveju. Dar daugiau, tokios schemos kišamos valdiškoms, o ne privačioms įmonėms, nes privatininkai puikiai supranta, kiek jos kainuoja, o iš valdiškų įmonių galima išmelžti. Tiesa viena - ilgalaikė nuoma visada yra brangiau nei turėjimas ir naudojimas savo nuosavybėje.
                Paskutinis taisė Al1; 2017.02.27, 15:18.

                Comment


                  Remigijus Šimašius:

                  Patogesnės kelionės viešuoju transportu – jau netrukus!

                  Šiandien paaiškėjo tarptautinio vežėjų konkurso nugalėtojai, kurie aptarnaus dešimtadalį visų maršrutų ir ateis su daugiau kaip pusšimčiu naujų autobusų, kurie bus skirti miesto pakraščiams. Tai - “Transrevis” ir “Rigas mikroautobusų satiksme”.

                  Konkurso nugalėtojų autobusai negalės būti senesni nei 1 metų, juose turės būti įrengti kondicionieriai, keleivių skaičiavimo sistemos, vaizdo stebėjimo kameros, autobusai bus patogūs neįgaliesiems ir tėvams su vaikų vežimėliais.

                  Kitas žingsnis - savivaldybės įmonės “Vilniaus viešasis transportas” suplanuotas 150 naujų autobusų pirkimas. Iš ES lėšų pirksime ir naujus troleibusus.

                  Įgyvendinus visą viešojo transporto pertvarką, bus atnaujinta daugiau kaip pusė viso Vilniaus autobusų ir troleibusų parko.

                  Comment


                    Paaiškėjo pirmieji tarptautinio vežėjų parinkimo konkurso Vilniuje nugalėtojai

                    Sostinės savivaldybės skelbtą atvirą tarptautinį vežėjų parinkimo konkursą privežamųjų maršrutų grupei aptarnauti laimėjo ūkio subjektų grupė, kurią sudaro dvi bendrovės – „Rigas mikroautobusų satiksme“ ir UAB „Transrevis“
                    http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...e-nugaletojai/

                    Comment


                      Kas nori lažintis, per kiek laiko bus apskūsta visokių grabų savininkų?

                      Comment


                        Konkurso laimėtojai į Vilnių atveš 52 vidutinės talpos, ekologiškus EURO6 emisijos standarto autobusus, talpinančius iki 70 keleivių, kurie pagrinde bus skirti į miesto pakraščius nusidriekusių maršrutų aptarnavimui.
                        Tai ne mikrobai? Ar vėl žurnalistų paistalai, o visgi mikrobai ir keli autobusai...
                        Nieko gero. VVT naikinimas atiduodant maršrutus privatininkams ir dar iš užsienio... Už tuos pinigus, kurie bus išmesti privatininkams, VVT galėjo įsigyti autobusų. Liebralai nieko nesukuria, tik sugriauna tai, kas yra.

                        Comment


                          Konkurso nugalėtoju esi kai su savivaldybę pasirašai keleivių vežimo sutartį.O kai jos neturi savo rankose dar nesi konkurso nugalėtojas.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tai ne mikrobai? Ar vėl žurnalistų paistalai, o visgi mikrobai ir keli autobusai...
                            Nieko gero. VVT naikinimas atiduodant maršrutus privatininkams ir dar iš užsienio...
                            Užuot spėliojus - gal kas gali pacituoti konkurso sąlygas?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai ne mikrobai? Ar vėl žurnalistų paistalai, o visgi mikrobai ir keli autobusai...
                              Nieko gero. VVT naikinimas atiduodant maršrutus privatininkams ir dar iš užsienio... Už tuos pinigus, kurie bus išmesti privatininkams, VVT galėjo įsigyti autobusų. Liebralai nieko nesukuria, tik sugriauna tai, kas yra.
                              Tai nėra visiškai mikrobai - pagal konkurso sąlygas - M3CE, bent 22 sėdimos vietos ir iš viso bent 40 vietų.
                              Gaila, dar nepaskelbė kainų (savikainų) - būtų galima palyginti efektyvumą valstybinio ir privataus sektoriaus

                              Comment


                                Plačiau parašyta apie tai www.ebus.lt

                                Comment


                                  Vadinasi bus midibusai:
                                  <...>bendras įrengtų sėdimų ir stovimų vietų skaičius turi būti ne mažesnis kaip 40 ir ne didesnis kaip 60.
                                  Iš pirkimo sąlygų https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                                  Comment


                                    O jums ne ironiška, kad Transrevis bus su “Rīgas mikroautobusu satiksme"? Kiek pažiūrėjau, rodos čia "Rīgas satiksme" dukterinė įmonė, ne? Žodžiu labai gerai parodo, koks požiūris į viešąjį transportą Latvijoje ir Lietuvoje

                                    Comment


                                      Bet juk buvo paketas ir su pora miesto maršrutų (berods 4G, 55...) Kas nors apie juos girdėti ?

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                        Bet juk buvo paketas ir su pora miesto maršrutų (berods 4G, 55...) Kas nors apie juos girdėti ?
                                        Juk visur rašo, kad šios dalies laimėtojas bus paskelbtas jau netrukus.

                                        Comment


                                          Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                          Tai nėra visiškai mikrobai - pagal konkurso sąlygas - M3CE, bent 22 sėdimos vietos ir iš viso bent 40 vietų.
                                          Gaila, dar nepaskelbė kainų (savikainų) - būtų galima palyginti efektyvumą valstybinio ir privataus sektoriaus
                                          Taigi, kokios tos sąlygos konkrečiai, neaišku. Ar tikrai visi autobusai tokie, ar tik dalis, o likę - mikrobai. Ir kokie tie maršrutai? Tuos, kuriuos ir dabar aptarnauja "Transrevis" bei "Ridvija"?
                                          Kokį dar efektyvumą? Jokio efektyvumo čia nėra. Pakaks liberalių pasakėlių apie efektyvumą. VVT pagal ridą nieko negauna. Kiek surenkama už bilietus, tiek ir turi. O maršrutai įvairūs, dalis peliningi, dalis nuostolingi. Dabar gi privatininkas gaus iš to paties bilietų katilo už nuostolingus maršrutus (o juk periferiniai maršrutai ir yra nuostolingi) fiksuotą kainą. VVT liks tas, kas liks. Taigi, VVT, aptarnaudama pelningus maršrutus ir surinkdama iš jų didžiausią dalį pajamų, dabar savo sąskaita penės privatininką.

                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          O jums ne ironiška, kad Transrevis bus su “Rīgas mikroautobusu satiksme"? Kiek pažiūrėjau, rodos čia "Rīgas satiksme" dukterinė įmonė, ne? Žodžiu labai gerai parodo, koks požiūris į viešąjį transportą Latvijoje ir Lietuvoje
                                          Neironiška. Abi įmonės mikrobų. “Rīgas mikroautobusu satiksme" nėra jokia dukterinė "Rīgas satiksme" įmonė. Tai privati firma, kuri Rygoje veža mikrobais. Anksčiau buvo ne vienas vežėjas, bet prieš kelis metus įvyko reforma, ir mikrobų biznį mieste perėmė viena firma.

                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Juk visur rašo, kad šios dalies laimėtojas bus paskelbtas jau netrukus.
                                          Įtariu, bus "Kautra", nes jokia kita įmonė nepajėgi tenkinti tokių sąlygų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X