Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    O kam atsisakyti tų nuomojamų ? Gi jie pakankamai geros kokybės
    Jo, Berkhofai tokie geri, kad vairuotojams nepatinka, pagal patogumą keleiviams išvis š, kuris, kas be ko, dažnai dar ir užsidega. Manai aišku geresni, bet irgi tai durys normaliai neveikia, nei ventiliacija vasarą yra ir t.t. Galėčiau minėti ir minėti.
    Argi tikrai toks jau lašas jūroje ? Dieną į Vilniaus gatves išvažiuoja apie 200 troleibusų, taigi penktadalis parko bus visiškai naujas. Tačiau juk ir mūsiškiai Soliariai dar visai neblogai atrodo ir jų būklė ne tokia ir prasta. Taigi, faktiškai 1/2 troleibusų parko, išvažiuojančio į gatves, sudarys ne tos senos Škodos - tikrai ne lašas jūroje. Savaitgaliais išvis visi troleibusai gatvėse bus jau pagaminti XXIa...
    Taip, tai lašas. Nes Škodos jau seniausiai turėjo būti pakeistos. Nebent dar 14TrM galėtų kol kas likti. Visos kitos yra sudrožtos taip, kad tinka tik metalo laužui. Na, gal dar Ukrainai, kur ir tai troleibusai prižiūrimi labiau.

    Dėl troleibusų lėtumo

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Kiek teko matuot greitį, iešmuose visada troleibusas važiuoja 10-12 km/h greičiu Pastebėjau dar ir tai, kad jie visada sulėtina tam tikrose vietose, kur nėra jokių iešmų. Spėju, kad ten koks ne vientisas laidas? Pvz., prie Konarskio gėlių turgelio.
    Kitas reikalas yra statmeni laidų susikirtimai (sankryžose) - ten dažnai troleibusas velkasi. Bet retkarčiais pralekia daug greičiau ir nieko neatsitinka
    Kartais tiesiog troleibusas neskuba - gal dėl tvarkaraščių. Labai jau lėtai įsibėgėja, nors tą gali padaryt žymiai greičiau nei autobusas.
    Yra 3 lėto važiavimo priežastis. Jas surašiau pagal aktualumą - kuo dažniausiai pasitaiko, tuo aukščiau.
    1. Vairuotojai, kuriems važiuoti 40km/h jau yra lyg skristi raketa ir kurie nemoka normaliai manevruoti.
    2. Lėti tvarkaraščiai. Nežinau, kodėl troleibusams tarp Karoliniškių ir Televizijos bokšto yra skiriama 1 minutė, o autobusams 0 minučių. Faktas, kad ir troleibusams ten reikia 0 minučių. Galėčiau vardinti ir vardinti tokius atvejus, kai troleibusams skirta per daug laiko. Ir tai beje ne tik troleibusų problema.
    3. Negreitaeigis, neeuropinis KT. Visuose vidurio ir vakarų Europos šalyse KT yra greitaeigis, kai naudojamos tokios KT dalys:
    http://transphoto.ru/photo/978344/
    http://transphoto.ru/photo/847942/
    http://transphoto.ru/photo/844209/
    http://members.shaw.ca/synt/Castellon-3.JPG

    Tuo tarpu Vilniuje...
    http://transphoto.ru/photo/336706/

    Kartais troleibusai pristabdo vingiuose. Tose vietose tesiog reikėtų suapvalinti kreives. Tai nekainuotų daug.
    Apie susikirtimus sankryžose (kryžmes). Tai čia priklauso grynai nuo vairuotojo. Pagal VBS agentūrą per visas Vilniuje esančias kryžmes galima važiuoti mažiausiai 20km/h, yra ir leidžiančių važiuoti greičiau.

    Beje, pati keisčiausia kada nors surasta troleibusų KT dalis buvo vadinamasis double slip:
    https://get.google.com/albumarchive/...qmJmc931TOLav3

    Šiame albume galima rasti ir daugiau europietiško KT nuotraukų: https://get.google.com/albumarchive/...DUDnPvhU-xouft Pažymiu, kad toks KT kabėjo jau prieš 10 metų.

    P.S. Nuotraukų nuorodas įdėjau dėl jų dydžio ir autorinių teisių.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.01.14, 21:53.

    Comment


      KT Vilniuje nėra blogas, yra tik tam tikros vietos, kurias reikia sutvarkyti. Todėl kai kurių šnekos apie milijonus KT keitimui yra iš nesupratimo, apie reikalo esmę arba melas.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        KT Vilniuje nėra blogas, yra tik tam tikros vietos, kurias reikia sutvarkyti. Todėl kai kurių šnekos apie milijonus KT keitimui yra iš nesupratimo, apie reikalo esmę arba melas.
        Tai aišku nesakau kad jis blogas. Tesiog jis nėra greitaeigis. O norint iš troleibusų išspausti maksimalų greitį, reikėtų tokio.
        Irgi pagal VBS agentūrą, Vilniaus KT pertvarkymas į greitaeigį kainuotų 5-10 mln. Eurų. Nemanau kad tai labai daug.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Tai aišku nesakau kad jis blogas. Tesiog jis nėra greitaeigis. O norint iš troleibusų išspausti maksimalų greitį, reikėtų tokio.
          Irgi pagal VBS agentūrą, Vilniaus KT pertvarkymas į greitaeigį kainuotų 5-10 mln. Eurų. Nemanau kad tai labai daug.
          Šiais metai Kauno KT remontui ir keitimui skirtą nemažai pinigų, tad manau sudės greitaeigį... Neįtemą čia biškutuką
          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Grafikas kaltas. O kas kaltas, kad grafikas kaltas? Yra du variantai: a) sabotažas siekiant diskredituoti troleibusus tam, kad juos panaikinti ir b) grafikus sudarinėja bukagalviai. Kas dėl keleivių mėtymosi po saloną, tai čia tas pats galioja ir autobusams. Viskas priklauso nuo vairuotojo vairavimo stiliaus. Ir debiliška tvarka, kai visa atsakomybė tenka vairuotojui dėl pargriuvusio ar galvą prasiskėlusio keleivio...
            būtent dėl šitos atsakomybės vairuotojui priskiriamos dėl keleivių pargriūvimo ar kito susižeidimo todėl vairuotojai nekreipdami dėmesio į grafikus važiuoja pagal esamas galimybes o tik paspaudžia ant tiesaus kelio. Teko pabūti Vokietijoje Oderyje pargriuvo keleivis kraujai taškos o autobusas nestojo už keletos sustojimų pasivijus greitoji tą keleivį pasiėmė ir viskas.
            o dėl lėto važiavimo dar reikėtų dadėti: 1. aišku pačius vairuotojus nes vairuotojai garbesnio amžiaus jau yra 2. pats transporto stovis 3. darbuotojų nepasitenkinimas darbo sąlygomis

            Comment


              Nuo 2017 m. sausio 18 d. 58, 114, 115 maršrutų autobusai, atsižvelgiant į keleivių prašymus, stos naujai įrengtose stotelėse.
              http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=957

              Comment


                Atsirado naujas "zaidimas" kur galima atidaryt bet kokio miesto zemelapi ir igyvendinti visas savo metro beprotybes (kaip sesiu liniju metro sistema Vilniuje ).

                Comment


                  Leonas Jurša. Išsigelbėjimas: gyviems lįsti po žeme (1)

                  Comment


                    Ir vėl kliedesiai apie metro. Kai buvo geresnė ekonominė situacija, nesugėbėjo atnaujinti net esamo VT...

                    Comment


                      Metro šalininkams turbūt kažkas moka, kad rašo ir rašo ir tą patį per tą patį.
                      Tai tegul investuotoją randa ir tegul kasa po žeme, bet tokių neatsiras, nes toks projektas neatsipirks. Viskas, kiek galima apie tai kalbėti.

                      Comment


                        Šiandien mačiau sunkvežimį su metro statybos reklama ant būdos iš trijų pusių - iš abiejų šonų ir galo.

                        Comment


                          Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                          Metro šalininkams turbūt kažkas moka, kad rašo ir rašo ir tą patį per tą patį.
                          Įdomu, kiek yra mokama už tai, kad žmonės pastoviai kartotų "jiems turbūt kažkas moka", kai kas nors aktyviai bando prastumti savo idėjas.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Įdomu, kiek preliminariai kainuotų įrengti metro su keliomis šakomis Vilniuje?

                            Comment


                              Apie tai jau galimai diskutuota vienoje iš t̶r̶o̶l̶i̶n̶i̶m̶o̶ metro temų. Būtų gerai, jeigu tai nepersikeltų į šią temą.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Nuo vasario 1 d. keičiami kai kurių viešojo transporto maršrutų eismo tvarkaraščiai

                                Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad nuo 2017 m. vasario 1 d. (trečiadienio) keičiami 5G, 26, 88 bei 88N maršrutų autobusų ir 21 maršruto troleibusų tvarkaraščiai...
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  VVT nuostolius keičia pelnu

                                  UAB "Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) per 2016 m. metus uždirbo 3,4 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno, kai 2015 metais buvo patirtas 1,2 mln. eurų nuostolis. Bendrosios pajamos 4,3 proc. sumažėjo iki 47,5 mln. eurų dėl mažėjusių keleivių srautų, tačiau pelnas augo mažinant išlaidas.

                                  Veiklos sąnaudos per 2016 metus sumažėjo 2,4 proc. arba 1,4 mln. eurų palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Dėl vykdomos bendrovės reorganizacijos per 2016 metų II pusmetį darbuotojų skaičius sumažėjo 102. Planuojama, kad struktūrinė įmonės veiklos pertvarka 2017 m. padės papildomai sutaupyti iki 1,5 mln. eurų...
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Šimašius norėjo sužlugdyti Vilniaus viešąjį transportą:
                                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73641478

                                    Comment


                                      Parašė Waris Rodyti pranešimą
                                      Šimašius norėjo sužlugdyti Vilniaus viešąjį transportą:
                                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73641478
                                      Nepamirškime, kad dėl visko Lietuvoje kaltas tik Kubilius.

                                      Comment


                                        Oho, tai naujieji autobusai mieste pradės riedėti tik 2019 metų pavasarį??

                                        Comment


                                          Patiko teiginys iš straipsnio:
                                          Diskusijos, kad sostinei jau verkiant reikia naujų autobusų, nes šiuo metu važinėjančių amžius siekia net ir dvidešimt metų, netyla nuo praėjusių metų vasaros.
                                          Net(!) dvidešimt metų. Tarsi trisdešimtmetį perkopusių laužų nebūtų. Kitas pagalvos, jei tik dvidešimt, tai iki 2019 dar pakentėsim

                                          Comment

                                          Working...
                                          X